Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meghan ja Harry ottavat eron kuningasperheestä

Vierailija
08.01.2020 |

Uusin ig postaus Sussex Royals sivulla.

Kommentit (8664)

Vierailija
4801/8664 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häätiera oli pelkkä kopio ja arvatkaapa miksi? Ei luotettu sitä vertaa. Siksi meghan ei puhunut koko Tiarasta. Toivottavasti myös muut korut antoivat kopioina vaan.

Vierailija
4802/8664 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mielikuvitusta joillakin 😂😂. Harri taitaa olla vielä enkuissa. Asioita selvitellään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4803/8664 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on perustanut Meghansfashion.comin eli siellä luetellaan mitä hänellä on päällään, mistä ostettujne.

Jotain tuollaista Meghanin voi odottaakin tekevän. Sivusto, jolla saa mainostettua paitsi itseään, myös haluamiaan vaatteita ja asusteita, joiden mainostamisesta pystyy rahastamaan.

Vierailija
4804/8664 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Archiea ei mainita lainkaan kuningashuoneen nettisivuilla? Kuin koko lasta ei olisi olemassakaan!

Vierailija
4805/8664 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kateus vie kalatkin järvestä, siltä tämä juttujen keksiminen ja kyyläminen vaikuttaa. Mielihyvä valtava, kun pääsee oikein haukkumaan ja nokkimaan. Kellähän niitä persoonallisuushäiriöitä on?

Tässä on pikkuisen isommista kyse kuin Meghanin laisesta tyypistä, takana on aikamoista.

Onko peräti illouminaatti? 

Puhu sinä vaan satujasi kun minä tiedän ketka takanaan ovat. Olen tiennyt koko ajan. Pahoja ihmisiä vailla a mitään keinojen kaihtamista. Kyttäsivät milloin kuningataräiti ja Philit kuolee ja Kuningatar alta pois ja jo korppikotkat iskemässä.

Vierailija
4806/8664 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Archiea ei mainita lainkaan kuningashuoneen nettisivuilla? Kuin koko lasta ei olisi olemassakaan!

Jää vielä rahastettavaa lasten vaatemallistolla. Kimin West saa varmasti lahjaksi M:n suunnittelemat vaatteet.

Vierailija
4807/8664 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on perustanut Meghansfashion.comin eli siellä luetellaan mitä hänellä on päällään, mistä ostettujne.

No mutta tuohan on ihan hieno juttu! Tuota parkaa tekis mieli, ei pahan hintaisia lainkaan :)

Vierailija
4808/8664 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meghan haluaa pitää lapsen kaukana hovista ja koko Britanniasta.

Vierailija
4809/8664 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieti mitkä otsikot siitä saataisiin, jos Archie siellä mainittaisiin?

Vierailija
4810/8664 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on Breaking News että Doria odottaa Philipin lehtolasta ja Philip rupeaa asumaan osan vuotta tämän kanssa. Kiinteistövälittäjä kertoi että etsivät 250 miljoonan linnaa vallihaudalla. Voi ei mikä soppa!!

Vierailija
4811/8664 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hän sellaisia voi päättää.

Onko lapsi olemassa?

Vierailija
4812/8664 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotain tuollaista Meghanin voi odottaakin tekevän. Sivusto, jolla saa mainostettua paitsi itseään, myös haluamiaan vaatteita ja asusteita, joiden mainostamisesta pystyy rahastamaan.

Eikun ansaitsemaan, hehän pyrkivät taloudelliseen itsenäisyyteen! Taidan tilata ne buutsit, ihanat :)

Vierailija
4813/8664 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta tuohan on ihan hieno juttu! Tuota parkaa tekis mieli, ei pahan hintaisia lainkaan :)

Mä haluan sen ruskean satiinisen midihameen! Olen kanssa hoikka ja toi väri on ihana, olen etsinyt tollasta. Ja edullinen, oikein yllätyin!

Vierailija
4814/8664 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko lapsi olemassa?

Meghan on tehnyt moneen otteeseen niin puheillaan kuin teoillaankin selväksi, että haluaa kasvattaa lapsen kaukana hovista.

Lapsella ei myöskään ole minkäänlaista kuninkaallista asemaa ja hänen isänsäkin haluaa irtautua hovista, joten miksi hänet esiteltäisiin kuningashuoneen virallisilla sivuilla?

Eiköhän lasta nähdä julkisuudessa enemmän heti kun Meghan saa täydet oikeudet sopia rahakkaita lehtijuttuja, haastatteluita, lastenvaatemainoksia, lastenvaatemalliston suunnittelua ymv.

Vierailija
4815/8664 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meghan on korppikotka joka odottaa jo Kuningattaren kuolemaa.

Vierailija
4816/8664 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko lapsi olemassa?

Meghan on tehnyt moneen otteeseen niin puheillaan kuin teoillaankin selväksi, että haluaa kasvattaa lapsen kaukana hovista.

Lapsella ei myöskään ole minkäänlaista kuninkaallista asemaa ja hänen isänsäkin haluaa irtautua hovista, joten miksi hänet esiteltäisiin kuningashuoneen virallisilla sivuilla?

Eiköhän lasta nähdä julkisuudessa enemmän heti kun Meghan saa täydet oikeudet sopia rahakkaita lehtijuttuja, haastatteluita, lastenvaatemainoksia, lastenvaatemalliston suunnittelua ymv.

Ei häntä tarvitse esitellä mutta miksi ollaan kuin häntä ei olisi olemassakaan? Tuolla on kuitenkin tiukat protokollat.

Vierailija
4817/8664 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä haluan sen ruskean satiinisen midihameen! Olen kanssa hoikka ja toi väri on ihana, olen etsinyt tollasta. Ja edullinen, oikein yllätyin!

Miten se ruskea villapaita, jonka pikanttina yksityiskohtana oli märän oloiset läntit kainaloissa?

Vierailija
4818/8664 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruskea pukeekin sinua :) Kakan värihän tuo on jetsulleen.

Vierailija
4819/8664 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dianan kuolessa oli Slutchess 17 v. Ai mutta sehän valmistui jo 14 v koulustakin, hups.

Vierailija
4820/8664 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruskea pukeekin sinua :) Kakan värihän tuo on jetsulleen.

Olet värisokea, se on ihana suklaan sävy ♥ :)