Meghan ja Harry ottavat eron kuningasperheestä
Kommentit (8664)
On mielikuvitusta joillakin 😂😂. Harri taitaa olla vielä enkuissa. Asioita selvitellään.
Vierailija kirjoitti:
Hän on perustanut Meghansfashion.comin eli siellä luetellaan mitä hänellä on päällään, mistä ostettujne.
Jotain tuollaista Meghanin voi odottaakin tekevän. Sivusto, jolla saa mainostettua paitsi itseään, myös haluamiaan vaatteita ja asusteita, joiden mainostamisesta pystyy rahastamaan.
Miksi Archiea ei mainita lainkaan kuningashuoneen nettisivuilla? Kuin koko lasta ei olisi olemassakaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kateus vie kalatkin järvestä, siltä tämä juttujen keksiminen ja kyyläminen vaikuttaa. Mielihyvä valtava, kun pääsee oikein haukkumaan ja nokkimaan. Kellähän niitä persoonallisuushäiriöitä on?
Tässä on pikkuisen isommista kyse kuin Meghanin laisesta tyypistä, takana on aikamoista.
Onko peräti illouminaatti?
Puhu sinä vaan satujasi kun minä tiedän ketka takanaan ovat. Olen tiennyt koko ajan. Pahoja ihmisiä vailla a mitään keinojen kaihtamista. Kyttäsivät milloin kuningataräiti ja Philit kuolee ja Kuningatar alta pois ja jo korppikotkat iskemässä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Archiea ei mainita lainkaan kuningashuoneen nettisivuilla? Kuin koko lasta ei olisi olemassakaan!
Jää vielä rahastettavaa lasten vaatemallistolla. Kimin West saa varmasti lahjaksi M:n suunnittelemat vaatteet.
Vierailija kirjoitti:
Hän on perustanut Meghansfashion.comin eli siellä luetellaan mitä hänellä on päällään, mistä ostettujne.
No mutta tuohan on ihan hieno juttu! Tuota parkaa tekis mieli, ei pahan hintaisia lainkaan :)
Vierailija kirjoitti:
Meghan haluaa pitää lapsen kaukana hovista ja koko Britanniasta.
Vierailija kirjoitti:
Mieti mitkä otsikot siitä saataisiin, jos Archie siellä mainittaisiin?
Nyt on Breaking News että Doria odottaa Philipin lehtolasta ja Philip rupeaa asumaan osan vuotta tämän kanssa. Kiinteistövälittäjä kertoi että etsivät 250 miljoonan linnaa vallihaudalla. Voi ei mikä soppa!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hän sellaisia voi päättää.
Onko lapsi olemassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain tuollaista Meghanin voi odottaakin tekevän. Sivusto, jolla saa mainostettua paitsi itseään, myös haluamiaan vaatteita ja asusteita, joiden mainostamisesta pystyy rahastamaan.
Eikun ansaitsemaan, hehän pyrkivät taloudelliseen itsenäisyyteen! Taidan tilata ne buutsit, ihanat :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta tuohan on ihan hieno juttu! Tuota parkaa tekis mieli, ei pahan hintaisia lainkaan :)
Mä haluan sen ruskean satiinisen midihameen! Olen kanssa hoikka ja toi väri on ihana, olen etsinyt tollasta. Ja edullinen, oikein yllätyin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko lapsi olemassa?
Meghan on tehnyt moneen otteeseen niin puheillaan kuin teoillaankin selväksi, että haluaa kasvattaa lapsen kaukana hovista.
Lapsella ei myöskään ole minkäänlaista kuninkaallista asemaa ja hänen isänsäkin haluaa irtautua hovista, joten miksi hänet esiteltäisiin kuningashuoneen virallisilla sivuilla?
Eiköhän lasta nähdä julkisuudessa enemmän heti kun Meghan saa täydet oikeudet sopia rahakkaita lehtijuttuja, haastatteluita, lastenvaatemainoksia, lastenvaatemalliston suunnittelua ymv.
Meghan on korppikotka joka odottaa jo Kuningattaren kuolemaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko lapsi olemassa?
Meghan on tehnyt moneen otteeseen niin puheillaan kuin teoillaankin selväksi, että haluaa kasvattaa lapsen kaukana hovista.
Lapsella ei myöskään ole minkäänlaista kuninkaallista asemaa ja hänen isänsäkin haluaa irtautua hovista, joten miksi hänet esiteltäisiin kuningashuoneen virallisilla sivuilla?
Eiköhän lasta nähdä julkisuudessa enemmän heti kun Meghan saa täydet oikeudet sopia rahakkaita lehtijuttuja, haastatteluita, lastenvaatemainoksia, lastenvaatemalliston suunnittelua ymv.
Ei häntä tarvitse esitellä mutta miksi ollaan kuin häntä ei olisi olemassakaan? Tuolla on kuitenkin tiukat protokollat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluan sen ruskean satiinisen midihameen! Olen kanssa hoikka ja toi väri on ihana, olen etsinyt tollasta. Ja edullinen, oikein yllätyin!
Miten se ruskea villapaita, jonka pikanttina yksityiskohtana oli märän oloiset läntit kainaloissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruskea pukeekin sinua :) Kakan värihän tuo on jetsulleen.
Dianan kuolessa oli Slutchess 17 v. Ai mutta sehän valmistui jo 14 v koulustakin, hups.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruskea pukeekin sinua :) Kakan värihän tuo on jetsulleen.
Olet värisokea, se on ihana suklaan sävy ♥ :)
Häätiera oli pelkkä kopio ja arvatkaapa miksi? Ei luotettu sitä vertaa. Siksi meghan ei puhunut koko Tiarasta. Toivottavasti myös muut korut antoivat kopioina vaan.