Roosa, 22, pani syömisensä uusiksi ja karisti 38 kiloa ja ainaisen väsymyksen – sovituskopissa se iski tajuntaan: ”Itkin onnesta”
Vau!! Onpa upea. Pystyisinpä minäkin samaan 😭
Kommentit (57)
Juuri luin tuon saman jutun ja nyt kun olen itse saanut 13 kg pois niin nahka jo roikkuu. Millä nämä laihduttajat saa timmin kropan ilman ylim. ihoa ? Mitä teen väärin. Kuvamuokkaus vai mikä. Tätä mietin ihan kateellisena ja hyvällä, en kettuillakseni.
”Ennen” kuvissa ei kuvankäsittelyä.
”Jälkeen” kuvissa on.
Hieno homma että on löytänyt terveellisen elämäntavan, mutta miksi kuvankäsittely?
Vierailija kirjoitti:
Hienoa!! Mutta nuo tatuoinnit...
Sinä et hänen kilojaan tai leimojaan kanna, joten suuta soukemmalle.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Olet minkä näköinen tahansa, aina köytyy joku joka arvostelee. Tai siis "viattomasti ihmettelee".
Näyttää enemmänkin 28-vuotiaalta kuin 22.
Sanni16kerava kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on kuule sananvapaus, joten hys itsellesi
Vierailija kirjoitti:
Juuri luin tuon saman jutun ja nyt kun olen itse saanut 13 kg pois niin nahka jo roikkuu. Millä nämä laihduttajat saa timmin kropan ilman ylim. ihoa ? Mitä teen väärin. Kuvamuokkaus vai mikä. Tätä mietin ihan kateellisena ja hyvällä, en kettuillakseni.
Mikä sun lähtöpaino ja ikä🤔 ei kyllä pitäisi alle 15kg pudotuksella nahka roikkua vai onko se läski kerääntynyt niin epätasaisesti vaan yhteen kohtaan että venyttänyt ihoa niin paljon? Ja tämä nainen on tietenki voinut käydä iholeikkauksessa ja ei kyllä missään kuvassa näyttänyt itseään edestäpäin joten voi silläkin huijata..
Miksi hän ei ollut onnellinen kehopositiivisena?
Huh, onneksi sai painon pois noin nuorena. 25- ja viimeistään 30-vuotiaasta eteenpäin iho ei palaudu 40 kilon painonpudotuksesta. Onneksi vannoin elintapojen muutoksen olevan nyt pysyvä tila. Hyvä jee!
Vierailija kirjoitti:
Aika usein se iho kyllä palautuu mutta vähän hitaammin. Mä laihdutin 35 kg yli nelikymppisenä ja oli aivan järkyt tyhjän nahan pussukat alavatsalla ja käsivarsien yläosassa. Mutta kyllä ne on siitä parissa vuodessa vetäytyneet aika näkymättömiin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi hän ei ollut onnellinen kehopositiivisena?
Koska lihavuus on epätervettä ja hankaloittaa elämää?
Sanni16kerava kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leimoja ja leimoja... arghh, ärsyttävä kiertoilmaisu. Ne ovat tatuointeja eli ihoon piirrettyjä kuvia. Hiton rumia joka tapauksessa. Hieno juttu ja kunnioitettavaa kuitenkin, että on saanut painoa reilusti pois.
Vierailija kirjoitti:
Sanni16kerava kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se tarkoita sitä, että on ok arvostella. Tatuoinnit eivät olleet kyseisen artikkelin pointti. Käsität tämän varmaan itsekin. Eihän sitä joo kukaan kiellä arvostelemasta, mutta se on ala-arvoista toimintaa ja huonoa käytöstä kaikissa tilanteissa. Se on kiusaamista ja tarkoitusperä on vain pahoittaa mieltä.
Ei, se ei ole asiallista kritiikkiä, niin kuin moni sitä puolustelee. Se on haukkumista, arvostelua ja törkeää käytöstä, jolla ei ole mitään positiivista tarkoitusperää kohteelle. Tee kaikille palvelus ja pidä mielipiteet ominasi toisten kehoista.
Vierailija kirjoitti:
Sanni16kerava kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leimoja ja leimoja... arghh, ärsyttävä kiertoilmaisu. Ne ovat tatuointeja eli ihoon piirrettyjä kuvia. Hiton rumia joka tapauksessa. Hieno juttu ja kunnioitettavaa kuitenkin, että on saanut painoa reilusti pois.
Itse olet mieleltäsi ruma.
Olisi kiva tietää tytön pituus, koska kuvissa näyttää hoikemmalta kuin 58 kiloiselta. Vai onko vain hyvä kuvakulma ja poseeraus syynä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sun lähtöpaino ja ikä🤔 ei kyllä pitäisi alle 15kg pudotuksella nahka roikkua vai onko se läski kerääntynyt niin epätasaisesti vaan yhteen kohtaan että venyttänyt ihoa niin paljon? Ja tämä nainen on tietenki voinut käydä iholeikkauksessa ja ei kyllä missään kuvassa näyttänyt itseään edestäpäin joten voi silläkin huijata..
Olen yli nelikymppisenä laihduttanut nyt 22 kg (vielä on 24 kg matkaa), ja ainakaan vielä ei nahka roiku.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva tietää tytön pituus, koska kuvissa näyttää hoikemmalta kuin 58 kiloiselta. Vai onko vain hyvä kuvakulma ja poseeraus syynä?
Sitä minäkin mietin. Yritin myös metsästää ig:tä olisi ollut kiva nähdä lisää kuvia mutta en löytänyt.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanni16kerava kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se tarkoita sitä, että on ok arvostella. Tatuoinnit eivät olleet kyseisen artikkelin pointti. Käsität tämän varmaan itsekin. Eihän sitä joo kukaan kiellä arvostelemasta, mutta se on ala-arvoista toimintaa ja huonoa käytöstä kaikissa tilanteissa. Se on kiusaamista ja tarkoitusperä on vain pahoittaa mieltä.
Ei, se ei ole asiallista kritiikkiä, niin kuin moni sitä puolustelee. Se on haukkumista, arvostelua ja törkeää käytöstä, jolla ei ole mitään positiivista tarkoitusperää kohteelle. Tee kaikille palvelus ja pidä mielipiteet ominasi toisten kehoista.
Kyllä se vaan oli mun mielipide ja jos niitä kuvia laittaa kaikkien nähtäväksi pitää myös kestää kritiikkiä.. älkää pliis olko niin herkkänahkaisia ja kiusaamiseen en todellakaan kannusta ja siitä tuo kommentti nyt oli aika kaukana 😂
Miten ihmeessä 22 vuotias on pystynyt ensinnäkin hankkimaan 38 kiloa ylipainoa? Hyvä että on nyt laihduttanut mutta tuo uusi koko on normaali, aikaisempi paino täysin epänormaali vaikka eletäänkin bodypositive-aikoja.