Roosa, 22, pani syömisensä uusiksi ja karisti 38 kiloa ja ainaisen väsymyksen – sovituskopissa se iski tajuntaan: ”Itkin onnesta”
Vau!! Onpa upea. Pystyisinpä minäkin samaan 😭
Kommentit (57)
Tsiisus mitkä tatskat! Muuten ihan nätti tyttö, mutta väritetty kauttaaltaan. Huh huh. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanni16kerava kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienoa!! Mutta nuo tatuoinnit...
Sinä et hänen kilojaan tai leimojaan kanna, joten suuta soukemmalle.
Täällä on kuule sananvapaus, joten hys itsellesi
Ei se tarkoita sitä, että on ok arvostella. Tatuoinnit eivät olleet kyseisen artikkelin pointti. Käsität tämän varmaan itsekin. Eihän sitä joo kukaan kiellä arvostelemasta, mutta se on ala-arvoista toimintaa ja huonoa käytöstä kaikissa tilanteissa. Se on kiusaamista ja tarkoitusperä on vain pahoittaa mieltä.
Ei, se ei ole asiallista kritiikkiä, niin kuin moni sitä puolustelee. Se on haukkumista, arvostelua ja törkeää käytöstä, jolla ei ole mitään positiivista tarkoitusperää kohteelle. Tee kaikille palvelus ja pidä mielipiteet ominasi toisten kehoista.
Kyllä se vaan oli mun mielipide ja jos niitä kuvia laittaa kaikkien nähtäväksi pitää myös kestää kritiikkiä.. älkää pliis olko niin herkkänahkaisia ja kiusaamiseen en todellakaan kannusta ja siitä tuo kommentti nyt oli aika kaukana 😂
Ei pidä kestää. Se on sinun säälittävä puolustus jotta voit sanoa kommentin joka ei A) liity aiheeseen ja B) kohdista mitään positiivista kohteeseen. Päätit vain sanoa asian koska sinusta on ok arvostella eikä siinä ole mitään väärää. Juurikin tämä ”asiallinen kritiikki” toisten ulkonäöstä on sitä kiusaamista ja aina kun se hyväksytään, se mahdollistaa aina vain enemmän kiusaamista kun sitä ei osata hävetä. Jos et tykkää, niin et tykkää, mutta sitä ei tarvitse sanoa ääneen. Et sinäkään varmasti haluaisi että sinun vaatetyyliä, hiustyyliä, meikkaamista, koruja tai vaikkapa nenää tulisi joku arvostelemaan ”ihan kiva joo..., mutta tuo X...”.
Kannattaa ihan totta olla hiljaa jos ei ole mitään hyvää sanottavaa. Ei sitä kielletä, mutta ei se siitä hyväksyttävää tee.
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa aika pakkomielteisesti jos JOKA päivä salille. Ja kimmokkeena oli ollut itseviha.
Häh? Sanoi käyvänsä 3-4 x vko. Mistä jokapäiväisen revit?
Todella kaunis nainen ja upea saavutus! Hienoa! Itsellä myös laihdutus käynnissä. Tsemppiä kaikille hoikistujille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanni16kerava kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se tarkoita sitä, että on ok arvostella. Tatuoinnit eivät olleet kyseisen artikkelin pointti. Käsität tämän varmaan itsekin. Eihän sitä joo kukaan kiellä arvostelemasta, mutta se on ala-arvoista toimintaa ja huonoa käytöstä kaikissa tilanteissa. Se on kiusaamista ja tarkoitusperä on vain pahoittaa mieltä.
Ei, se ei ole asiallista kritiikkiä, niin kuin moni sitä puolustelee. Se on haukkumista, arvostelua ja törkeää käytöstä, jolla ei ole mitään positiivista tarkoitusperää kohteelle. Tee kaikille palvelus ja pidä mielipiteet ominasi toisten kehoista.
Kyllä se vaan oli mun mielipide ja jos niitä kuvia laittaa kaikkien nähtäväksi pitää myös kestää kritiikkiä.. älkää pliis olko niin herkkänahkaisia ja kiusaamiseen en todellakaan kannusta ja siitä tuo kommentti nyt oli aika kaukana 😂
Ei pidä kestää. Se on sinun säälittävä puolustus jotta voit sanoa kommentin joka ei A) liity aiheeseen ja B) kohdista mitään positiivista kohteeseen. Päätit vain sanoa asian koska sinusta on ok arvostella eikä siinä ole mitään väärää. Juurikin tämä ”asiallinen kritiikki” toisten ulkonäöstä on sitä kiusaamista ja aina kun se hyväksytään, se mahdollistaa aina vain enemmän kiusaamista kun sitä ei osata hävetä. Jos et tykkää, niin et tykkää, mutta sitä ei tarvitse sanoa ääneen. Et sinäkään varmasti haluaisi että sinun vaatetyyliä, hiustyyliä, meikkaamista, koruja tai vaikkapa nenää tulisi joku arvostelemaan ”ihan kiva joo..., mutta tuo X...”.
Kannattaa ihan totta olla hiljaa jos ei ole mitään hyvää sanottavaa. Ei sitä kielletä, mutta ei se siitä hyväksyttävää tee.
Anteeksi, mutta missä ihmeen kuplassa sä elät? Kyllä elämä on varmaan aika vaikeaa jos ei kestä toisen ihmisen eriävää mielipidettä. EiKä tatuointeja voi oikeen verrata johonkin synnynnäiseen ulkonäön piirteeseen. Itse niitä päätetään käydä hankkimassa.. ja jos niistä tatuoinneista nyt itse niin paljon tykkää niin ei varmaan jonkun tuntemattoman ihmisen mielipide paljoa hetkauta 🤷🏼♀️ Ja fyi Itse en ole kokenut tarvetta laittaa kuviani mihinkään kaikkien nähtäväksi
Oppinut myös meikkaamaan, pukeutumaan Insta tyyliin ja käsittelemään kuvia :)
Toki, mahdollisesti sen lisääntyneen energian aikaansaamaa, että on opetellut.
helppohan se on kun ei ferritiini,kilppari,kiire stressi, huolet paina ja mieskin vielä huomioi.
ja suku kannustaa.
Vierailija kirjoitti:
Tsiisus mitkä tatskat! Muuten ihan nätti tyttö, mutta väritetty kauttaaltaan. Huh huh. :(
Erittäin kauniit tatuoinnit hänellä!
T. Tatuoimaton nainen
Kumma että ennen kuvissa seistään aina huonossa ryhdissä, ilman meikkiä ja hiukset hapsottaen. Jälkeen kuvissa ollaan täydessä tällingissä.
Tässä mä syön vaan suklaata ja ihailen toisten tuloksia miettien että ehkä minäkin jonakin päivänä... ei vtu, taidan olla aivan toivoton.
Hienosti tehty! Mutta kyllä nuo tatskat on järkyttävän rumat. Yleensäkin tatskat on vaan niiiin mauttomia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanni16kerava kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, mutta missä ihmeen kuplassa sä elät? Kyllä elämä on varmaan aika vaikeaa jos ei kestä toisen ihmisen eriävää mielipidettä. EiKä tatuointeja voi oikeen verrata johonkin synnynnäiseen ulkonäön piirteeseen. Itse niitä päätetään käydä hankkimassa.. ja jos niistä tatuoinneista nyt itse niin paljon tykkää niin ei varmaan jonkun tuntemattoman ihmisen mielipide paljoa hetkauta 🤷🏼♀️ Ja fyi Itse en ole kokenut tarvetta laittaa kuviani mihinkään kaikkien nähtäväksi
Eli siis synnynnäistä ominaisuutta ei saa arvostella mutta muuta ihmisen ulkonäköön liittyvää saa vai? Erikoinen käsitys sinulla asiasta.
En elä kuplassa. Pointti ei ole myöskään nyt siinä ettei tässä joku kestäisi eriäviä mielipiteitä. Sinä et vain ymmärrä, että ulkonäön arvostelu ei ole missään tilanteessa ok. Oli se kuva sitten ladattu nettiin tai ei. Olet itse kaikkien näkyvillä vaikka jossain ruokakaupassa. Jos kerta saa arvostella ulkonäköön liittyviä asioita niin älä sitten loukkaannu, pahoita mieltäsi, suivaannu tai ota itseesi jos joku tulee sinulle kertomaan et ”Hei anteeks, ihan kiva toi violetti väri sun paidassa mut ei se kyllä mielestäni kaunis sinun päälläsi ole”. Sehän on sinusta ok? Pitää hyväksyä kritiikki.
Jos tämä ei sinusta olekaan ok, niin kerro nyt ihmeessä järkevillä perusteilla miksi sinun kommenttisi oli hyväksyttävä, asiallinen, tarpeellinen ja ihan ok sanoa ääneen.
Toisten arvostelu ei ole ok, vaikka sitä ei olisi kielletty. Täytyy empatiakykyä puuttua sekö ylipäätään järkeä päästä jos tosiaan kokee tarpeellisena arvostella negatiivisesti tuntemattomia ihmisiä ulkonäön perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Hienosti tehty! Mutta kyllä nuo tatskat on järkyttävän rumat. Yleensäkin tatskat on vaan niiiin mauttomia.
Mihin pyrit tällä kommentilla? Tuliko hyvä mieli? Haluatko että toisille tulee paha mieli? Miksi?
Ai ei ollut tarkoitus loukata? Mikä sitten oli tämän idea?
Ihan kuin noilla kehuilla olisi teiltä enää mitään merkitystä kun haukutaan perään 😂😂
Vierailija kirjoitti:
helppohan se on kun ei ferritiini,kilppari,kiire stressi, huolet paina ja mieskin vielä huomioi.
ja suku kannustaa.
Täh?
Nämä ovat hyviä esimerkkejä lihaville ihmisille. Eniten minua ihmetyttää käyvätkö kaikki ihmiset vaa'alla? Minulla ei ole ollut vaakaa kymmeneen vuoteen, mitä sillä edes tekee, tai mitä sillä tiedolla omasta painosta tekee?
Vaikuttaa aika pakkomielteisesti jos JOKA päivä salille. Ja kimmokkeena oli ollut itseviha.