Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tytär lähti pois riidan yhteydessä ja sanoi ettei tule enää takaisin :(

Vierailija
08.01.2020 |

Olen kamalan surullinen tästä. Riitelin nuorimmaisen kanssa niin kuin tuhat kertaa ennenkin, ja tästä suivaantuneena esikoinen sitten pakkasi kamppeensa ja häipyi. Jätti avaimetkin pöydälle.
Meillä on kyllä riidelty paljon jo vuosia, yleensä joko mieheni vs minä, nuorin vs minä tai keskimmäinen vs mieheni ja minä. Esikoinen on ollut hiljainen ja pysynyt pois riidoistamme, mutta nyt hän lähti sitten pois. En olisi ikinä uskonut tätä.
En tiedä minne hän meni tai millä meinaa elättää itsensä, opintotuellaan varmaan. Puhelimeen hän ei vastaa vaan laittoi viestin että haluaa olla muutaman kuukauden nyt ihan rauhassa eikä häneen saa olla yhteydessä. Uskomatonta käytöstä.
Osaako joku neuvoa mitä meidän pitäisi tytölle nyt tehdä?

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tyttö on 18, ette tee mitään muuta kuin yritätte lopettaa riitelyn.

Vierailija
2/69 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pitää huolta ainakin jos alaikäinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vastaa viesteihin on hengissä. jos täysikäinen, voit vain toivoa että ottaa yhteyden.

Vierailija
4/69 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään ihme jos lapsi on saanut tapeekseen ja lähtee jos teillä on riidelty koko ajan. Sinä olet itse aiheuttanut tilanteen. Anna lapsesi olla nyt rauhassa.

Vierailija
5/69 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ihmiset ei kestä jatkuvaa riitelyn kuuntelemista. Mitta tuli täyteen.

Mitä voitte tehdä? Opetella ratkomaan ristiriitoja fiksummin.

Vierailija
6/69 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te aina räksytätte?

Vierailija
7/69 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso peiliin. Lapsesi, esikoisesi ja muut, ovat joutuneet sietämään riitaisaa perhettä jo pitkään. Vähemmästäkin katkotaan siteitä vanhempiin. Ja aiheesta, kaikkea ei tarvitse sietää.

Vierailija
8/69 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Puhelimeen hän ei vastaa vaan laittoi viestin että haluaa olla muutaman kuukauden nyt ihan rauhassa eikä häneen saa olla yhteydessä. Uskomatonta käytöstä.

Osaako joku neuvoa mitä meidän pitäisi tytölle nyt tehdä?"

Uskomatonta käytöstä teiltä itseltänne. Osaan neuvoa sen, että tässä noiden muutaman kuukauden aikana opettelette muu perhe kommunikoimaan keskenänne muulla tavoin kuin riitelemällä.

Vierailija
9/69 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään riideltiin tax free -tuotteiden varaamisesta. Komensin nuorimman auttamaan, mutta neiti oli menossa hengaamaan kavereiden kanssa ja sanoi, että "no kai mä nyt hetkeksi voin sitten jäädä auttamaan". Sanoin että ei tarvitse jos kerran kaverit ovat niin tärkeitä, jääköön tuotteet sitten tilaamatta. No, lopulta keskimmäinen yritti auttaa mutta onnistui saamaan koneen tilttiin, ja sitten vanhin otti ja lähti.

-ap

Vierailija
10/69 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttö on täysi-ikäinen muttei vielä täysin aikuinen. Ei anna pitää huolta itsestään vaikka ollaan miehen kanssa yritetty kyllä.

-ap

Vierailija
11/69 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään riideltiin tax free -tuotteiden varaamisesta. Komensin nuorimman auttamaan, mutta neiti oli menossa hengaamaan kavereiden kanssa ja sanoi, että "no kai mä nyt hetkeksi voin sitten jäädä auttamaan". Sanoin että ei tarvitse jos kerran kaverit ovat niin tärkeitä, jääköön tuotteet sitten tilaamatta. No, lopulta keskimmäinen yritti auttaa mutta onnistui saamaan koneen tilttiin, ja sitten vanhin otti ja lähti.

-ap

No niin eli haastoit itse riitaa. Jos "neiti" jo ilmoitti jäävänsä, niin miksi siihen piti vielä kuittailla? Keskimmäinen tuskin tahallaan laittoi konetta tilttiin, mutta sai siitä ilmeisesti huudot?

Vierailija
12/69 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Meillä on kyllä riidelty paljon jo vuosia, yleensä joko mieheni vs minä, nuorin vs minä tai keskimmäinen vs mieheni ja minä"

Eli kaikkia riitoja yhdistää se, että sinä olet mukana niissä?

Vierailija
13/69 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme että mies on vielä paikalla. Sinä voisit antaa muille vinkkejä, mitä teet että hän ei ole lähtenyt.

Vierailija
14/69 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

No niin eli haastoit itse riitaa. Jos "neiti" jo ilmoitti jäävänsä, niin miksi siihen piti vielä kuittailla? Keskimmäinen tuskin tahallaan laittoi konetta tilttiin, mutta sai siitä ilmeisesti huudot?

Sanoi sen narsistimaisella äänensävyllä, oikein silleen draamakuningatarmaisesti.

Keskimmäisen taas olisi pitänyt älytä olla puuttumatta asiaan kun ei mikään niistä tax-free tuotteista ollut hänelle eikä riita siis koskenut häntä. Ihan pyytämättä tunki siihen koneelle tekemään asiaa jota nyt ei selvästikään osannut.

-ap

Vierailija
15/69 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyttö on täysi-ikäinen muttei vielä täysin aikuinen. Ei anna pitää huolta itsestään vaikka ollaan miehen kanssa yritetty kyllä.

-ap

No siinä tapauksessa opettelet olemaan ihmisiksi, lopetat jatkuvan riitelyn kaikkien perheenjäsentesi kanssa ja annatte tytön olla rauhassa. 

Vierailija
16/69 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasva aikuiseksi

Vierailija
17/69 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen avustuksella kirjoitat tänne palstalle?

Vierailija
18/69 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Sanoi sen narsistimaisella äänensävyllä, oikein silleen draamakuningatarmaisesti.

Keskimmäisen taas olisi pitänyt älytä olla puuttumatta asiaan kun ei mikään niistä tax-free tuotteista ollut hänelle eikä riita siis koskenut häntä. Ihan pyytämättä tunki siihen koneelle tekemään asiaa jota nyt ei selvästikään osannut.

-ap

Keskimmäinenkään ei siis jaksanut kuunnella riitelyä ja tarjoutui auttamaan, vaikkei edes osaa. Varo vaan, seuraava lähtijä on hän.

Murrosikäiset saattavat olla draamakuningattaria, mutta aikuisten tulisi jo osata olla olematta sitä.

Vierailija
19/69 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme että mies on vielä paikalla. Sinä voisit antaa muille vinkkejä, mitä teet että hän ei ole lähtenyt.

Ehkä ap:n miehet vaihtuvat tiuhaan, ja kohta on taas vaihdon paikka? Vai onko ollut sama mies koko ajan? Onko lapsilla sama isä?

Vierailija
20/69 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan