Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihduttajia linjoilla? Miten menee, mitä menetelmää käytät, paljonko pudonnut?

Vierailija
20.06.2006 |

Ja miten aiot viettää juhannusta?

Itse olen vähän kerrassaan kahdessa vuodessa pudottanut kohta 30 kiloa, nyt taas vähän rivakampi vauhti menossa. 7 viikossa lähtenyt 6 kiloa, menetelmänä paljon liikuntaa ja korkeintaan 1200 kcal/päivä. Minulla on kilpirauhasen vajaatoiminta, joka asettaa haasteita laihtumiselle. Juhannussuunnitelmissa paljon kalaa ja salaatteja, muutama kevytsiideri tai paukku lightlimppariin, saunomista, lenkkeilyä, uimista. Mökille lähdetään kaveriporukassa, ja samalla vietetään lapsen syntymäpäiviä lettukestien merkeissä. Toivottavasti selviän kunnialla!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli niin paha keuhkoputkien tulehdus että viikonpäivät oksensin kaiken mitä sisääni laitoin (lähti kahdekasan kiloo viikossa).

No jatkossa jää selvitettäväksi että saako tällä pysyviä tuloksia aikaiseksi (todennäköisesti, koska lapsen isä ei aio maksaa elatusmaksuja, niin aiemmin tarjoan lapselle ruokaa ja itse syömättä).

Juhannus suunnitelmia en ole ihmeemmin tehnyt. Oikeen jos innostun niin voi olla että syön grillimakkaraa.

Vierailija
2/7 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme kertaa viikossa kuntoilua (vuorotellen lenkkeilyä, jumppaa, uintia jne) ja sen päälle hyötyliikuntaa (rattaidenkin kanssa pieniä spurttejan, juoksen rappusia jne). Ruokavalion olen muuttanut vähärasvaiseksi niin, että käytän margariinia leivän päällä en ruoanlaitossa. Syön päivittäin paljon kasviksia ja hedelmiä sekä juon vähintään kaksi litraa vettä. Kerran viikossa herkuttelupäivä, jolloin syön mitä tahansa.

Tällä tavoin olen elänyt tammikuusta ja paino on pudonnut hitaasti mutta varmasti 10 kiloa. Enää 3 kiloa tavoitteeseen =)

Tsemppiä muillekin elämäntapamuutoksen tehneille!!

t. Enitinen- ikuinen laihduttaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä minulla siis ruokatapojen täysi remontti. Tammikuussa aloitin ja nyt 18kg menny ja vielä viisi kiloa tähtäimessä...

Vierailija
4/7 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää en laihduta jakas -paino putosi 10kg puolessa vuodessa. Vain sillä, että keskityin syömään ja liikkumaan säännöllisesti. ja näitä elämäntapoja voin noudattaa vaikka lopun elämääni. Ihanaa olla taas normaalipainoinen ja kohtalaisen hyvässä kunnossa!

Vierailija
5/7 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden vaihteessa lisäsin liikuntaa kahdesta kolmeen-neljään kertaan ja ruokavalioita pikkuhiljaa. Ei tullut liikaa muutosta kerralla, aijemmin olen muuttanut aina kaiken kerralla ja väsähtänyt ja palannut entiseen, epäterveellisempään suuntaan.

Paino ei ole laskenut yhtään, mutta läski on muuttunut lihakseksi. En meinaa uskoa peilikuvaani, kun vaaka näyttää samaa kuin ennen jopa 1 kg enemmän ja silti, olen aivan timmi. Entiset sellukädet ovat muuttuneet lihaksikkaiksi, solakoiksi.

Kaikille suosittelen spinningiä ja kuntosalia sekä hyötyliikuntaa =)

Vierailija
6/7 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan vain kaloreita vähentämällä. Rasvat ja sokerit pois paitsi lauantain irtokarkkipussi :). Ja tietenkin liikuntaa lisäämällä. Tarkoitus olisi vielä 5 kg saada pois, mutta nyt ajattelin ottaa kesän vähän rennommin ja yrittää pitää painon näissä lukemissa joka on kyllä todella suuri haaste sekin.. Mitä ja minkä verran voi syödä ettei paino lähde uudestaan nousuu. Periaatteessa kevyellä ja rasvattomalla sekä liikkumalla ajattelin jatkaa mutta jonkin verran voi kai tehdä myönnytyksiä. Siideri silloin tällöin tai jäätelöä ja ehkä kerran vaikka grillimakkaraa :) Syksyllä sitten viimeinen rutistus.

Vierailija
7/7 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

painoa on lähtenyt 1.5 kg, olisin luullut sen tippuvan enemmänkin mutta johtunee siitä että olen aika lähellä normaalipainoani, sellaiset 5 kg pitäisi vielä tiputtaa. Olo on mahtavan hyvä ja energinen eikä makeaa tee mieli lainkaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän