Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Matkasänkyyn patja?

20.06.2006 |

Ostin juuri Carena merkkisen matkasängyn ja ohjeissa lukee, että ei saisi käyttää muita patjoja sängyn oman ' patjan' lisäksi. Tämä patja on kuitenkin aika kova ja kuhmurainen... -Oletteko käyttäneet sänkyä vain omalla patjalla vai kuinka??

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei. Kyllä minä ainakin olen aina laittanut matkasänkyyn jonkinlaisen peiton/viltin/patjan+lakanan sängyn mukana tulevan alustan lisäksi..Tuskin lapsikaan haluaa kovalla muhkuraisella muovilla päällystetyllä alustalla nukkua...En ymmärrä miksi ei muka saisi käyttää muuta kuin sängyn mukana tulevaa alustaa??

Vierailija
2/5 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä ainaki on matkasängyn patjan päällä vielä lisänä ihan tavallinen lastenpatja.

Eihän sitä kukaan pysty nukkumaan kovalla ja kaikenlisäks ohuella patjalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sängyn oman " patjan" lisäksi olen tehnyt isosta patjasta sopivan patjan sänkyyn. Ja hyvät unet tulee!

Vierailija
4/5 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ostettiin käytetty pinnasänky ja saatiin kaupan päälle lähes käyttämätön pinniksen vaahtomuovipatja (edellisillä omistajilla pinnis oli jäänyt lähes käyttämättä, koska he nukkuivat perhepedissä ja muuttivat sitten ulkomaille). Ostin kuitenkin pinnikseen uuden patjan, mutta käytämme tuota vaahtomuovipatjaa Emma-merkkisessä matkasängyssä reissuilla. Vaahtomuovipatjan laitamme matkasängyn oman patjan päälle.

Hyvin patja sopii matkikseen, en ymmärrä, mitä haittaa siitä olisi. Matkasängyn patja on niin kova, en usko, että meidän vauvan nukkumisesta tulisi sillä patjalla yhtään mitään.

Vierailija
5/5 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on matkasängyssä käytössä petauspatja. Se on helppo ottaa mukaan kun vie pienemmän tilan kuin tavallinen patja. Heti alussa oli selvää että sänky tarvitsee muutakin pehmikettä kuin sen oman patjan. Joskus laitamme vielä ison pyyhkeen lisä pehmusteeksi.