Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki tarjoiluni oli illanistujaisissa vegaanista, eikä kukaan edes huomannut

Vierailija
08.01.2020 |

En itse asiassa ole vegaani, mutta näin nyt vain oli, kun porukassa oli munalle, kalalle ja maidolle allergisia ja itse en syö punaista lihaa.

Tarjolla oli
- patonkia, sinistä keijua ja oliivi-aurinkokuivattutomaatti levitettä
- vihreää salaattia (jäävuorisalaatti, paprika, tomaatti, oliivi, punasipuli)
- kauralastuja
- mustikkapiirakkaa
- aleksanterin leivoksia
- espressosuklaakeksejä
- porkkanatikkuja, kukkakaalia, kurkkutikkuja, perunalastuja ja kasvispohjaisia dippejä

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aleksanterinleivos on yhdyssana.

Vierailija
42/49 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on varmasti erittäin rasittava ihminen joka hakee joka käänteessä pönkitystä itselleen. Siitähän tässäkin on kyse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia mielipiteistä. Mitään illanistujaisia ei oikeasti ole vielä ollut. Kirjoitin vain tahallani nurinpäin, sillä itse en tosiaan syö punaista lihaa ja meidän suvussa on nuo allergiat, joten kirjoitinkin mitä olen ajatellut tarjoiluksi. Alkoholiasiaa en ole ajatellut, kun itse en juo oikeastaan muuta kuin vettä ja itse tehtyä mustikka- ja omenamehua. Ap. 

Vierailija
44/49 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tarjosin kerran tuttavillani kahvia, sokerilla. Kukaan vieraista ei edes tajunnut saavansa vegaanisia tuotteita. Tämä on selvä osoitus siitä, että myös lihansyöjät voivat olla vegaaneja.

Vierailija
45/49 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi hauska ymmärtää, mikä meidän enemmän tai vähemmän vegaanisesti syövien ruokavaliossa noin paljon ahdistaa ventovieraita ihmisiä, mutta en taida koskaan sitä saada selville. Melkein päivittäin on joko suoranainen vegaaniviha-avaus tai sitten sellainen, joka käännetään vihaksi meitä kohtaan. Miten se on joltain pois, että en halua syödä eläinperäisiä tuotteita? Yrittäisitte edes selittää, kiitos! Kuka aloittaisi ja kertoisi minulle: Miksi sinua harmittaa, että minä, sinulle ventovieras ihminen, en syö eläinperäisiä tuotteita? Arvostan asiallista vastausta.

Vierailija
46/49 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitoksia mielipiteistä. Mitään illanistujaisia ei oikeasti ole vielä ollut. Kirjoitin vain tahallani nurinpäin, sillä itse en tosiaan syö punaista lihaa ja meidän suvussa on nuo allergiat, joten kirjoitinkin mitä olen ajatellut tarjoiluksi. Alkoholiasiaa en ole ajatellut, kun itse en juo oikeastaan muuta kuin vettä ja itse tehtyä mustikka- ja omenamehua. Ap. 

Hyvä kun kerroit, olisin muuten ollut utelias, kerroitko vieraille myöhemmin ja mitkä reaktiot seurasi...

Vierailija
47/49 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tarjosin kerran tuttavillani kahvia, sokerilla. Kukaan vieraista ei edes tajunnut saavansa vegaanisia tuotteita. Tämä on selvä osoitus siitä, että myös lihansyöjät voivat olla vegaaneja.

Kahvin ja sokerin tuotannossa menehtyy miljoonittain pieneliöitä. Eipä ollut vegaanista

Vierailija
48/49 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveät mätöt hiilaria ja sokeria. Hyi. Ihmekös vegaanit on usein tuhteja tyttöjä.

Vierailija
49/49 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinainen ruoka puuttui.

N18

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän