Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huokaileva mies

Hohhoijakkaa
08.01.2020 |

Ollaan oltu pitkään yhdessä ja meillä on ihan normaalia perhe-elämää. Mieheni on alkanut vanhemmiten huokailemaan merkitsevän kuuloisesti, ikään kuin hän haluaisi minun huomioivan häntä enemmän. Olen kysynyt asiasta, mutta hän väittää kaiken olevan kunnossa, eikä suostu puhumaan asiasta. Mikä ihme miestä vaivaa? Onko tällainen huokailu yleinenkin ilmiö vanhenevilla miehillä? En tiedä mitä tekisin.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna huokailla. Jos hän sanoo, että ei ole mitään vailla, niin huokailkoon ja pärjätköön niin kuin aikuinen mies pärjää.

Vierailija
2/25 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onk se tämmönen nonnih tyyppi,pelkällä huokailulla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen mies on?  En tiedä onko totta, mutta olen kuullut, että jatkuva huokailu voi johtua hapenpuutteesta (sydän ja veronkierto) 

Vierailija
4/25 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna huokailla. Jos hän sanoo, että ei ole mitään vailla, niin huokailkoon ja pärjätköön niin kuin aikuinen mies pärjää.

Kokeiltu on, mutta huokailu vain paheni entisestään. Vähän niin kuin lapsilla, joita pyytää esim odottamaan rauhallisesti eli periaatteessa totellaan, mutta ei käytännössä.

Ap

Vierailija
5/25 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen mies on?  En tiedä onko totta, mutta olen kuullut, että jatkuva huokailu voi johtua hapenpuutteesta (sydän ja veronkierto) 

Mies on 54-vuotias. Hänellä on ylipainoa ja uniapnea, mutta ei halua siihen hoitoa. 

Ap

Vierailija
6/25 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on 54-vuotias. Hänellä on ylipainoa ja uniapnea, mutta ei halua siihen hoitoa. 

Ap

Olisi kyllä hyvä käydä lääkärissä!

Vierailija
7/25 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komenna se mies terveystarkastuksiin

Vierailija
8/25 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komenna miehes terveystarkastuksiin

Vierailija
9/25 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Olisi kyllä hyvä käydä lääkärissä!

On käynyt useammankin kerran, mutta hoito-ohjeet ovat olleet lähinnä elämäntapamuutoksia, buranaa ja närästyslääkkeitä.

Ap

Vierailija
10/25 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies hengittää nykyään ihan kummallisesti hengitystä pidättäen ja siitä tulee sellaista "huokailu ääntä" tai ähkäisyjä, kun päästää vähän ilmaa pois keuhkoista. Ei itse huomaa tuota, mutta kun sanoo, niin alkaa taas hengittää normaalisti. Ja ihan valveilla ollessa tämä, yleensä silloin kun tekee jotain samalla.

Ja uniapnea on. On jo vuosia käyttänyt cpap-laitetta.

Vierailija
11/25 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muuten passiivis-aggressiivinen? Ja tuo uniapnea pitäisi kyllä hoidattaa. Sydän ja verisuonet tulisi tutkia myös.

Vierailija
12/25 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Veronkierto todellakin aiheuttaa huokailua.

Vierailija
13/25 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No jos mies ei halua muuttaa elämäntapojaan tai mennä hoitoon, niin eihän siinä auta muu kuin kärsiä ja kuolla pois, kun aika on. Hidasta riutumistahan se on, mutta ilmeisesti mies näin haluaa. Hän tietää kyllä riskit. Tehkää nyt paperityöt kuntoon, niin ei tarvitse koulun vuoteen äärellä enää niitä ajatella.

Vierailija
14/25 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No jos mies ei halua muuttaa elämäntapojaan tai mennä hoitoon, niin eihän siinä auta muu kuin kärsiä ja kuolla pois, kun aika on. Hidasta riutumistahan se on, mutta ilmeisesti mies näin haluaa. Hän tietää kyllä riskit. Tehkää nyt paperityöt kuntoon, niin ei tarvitse koulun vuoteen äärellä enää niitä ajatella.

Samaa mieltä. Jos mies ei ole halukas mihinkään omaa elämäänsä parantaviin toimenpiteisiin, niin menköön, ei sellaisella ole mitään virkaa täällä enää.

Vierailija
15/25 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Oho, puhelin on korjannut kuolinvuoteen koulun vuoteeksi. No, kyllä se koulun vuodekin on aika ikävä paikka varmaan asioita miettiä

Vierailija
16/25 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko muuten passiivis-aggressiivinen? Ja tuo uniapnea pitäisi kyllä hoidattaa. Sydän ja verisuonet tulisi tutkia myös.

Kyllä osaa myös temppuilla eli paiskoa ja kolistella tavaroita tarpeettoman lujasti. Vilkaisee välillä, että huomaanko mitä ympärillä tapahtuu. Ajattelin lopettaa kyselemisen, olkoon miten haluaa, kuitenkin aikuinen ihminen kyseessä.

Ap

Vierailija
17/25 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ehkäpä paperitöiden tekeminen konkretisoisi tilannetta niin, että mies ymmärtäisi valintojensa lopullisuuden. Tämä oli hyvä neuvo, taidanpa kokeilla tätä.

Ap

Vierailija
18/25 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Oho, puhelin on korjannut kuolinvuoteen koulun vuoteeksi. No, kyllä se koulun vuodekin on aika ikävä paikka varmaan asioita miettiä

Hauska autocorrect! Mies ei ole ollut sisäoppilaitoksessa eikä muutenkaan arvosta koulutusta. Käytännön mies ja ehkä siksi hankala.

Ap

Vierailija
19/25 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies seksuaalisesti turhautunut? Milloin olet viimeksi ottanut hänelt suihin loppuun asti ja ilman mitään vastapalveluksia?

Jos imaiset mieheltä satsit säännöllisesti, niin lyön vetoa että huokailu vähenee kummasti.

Vierailija
20/25 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ehkäpä paperitöiden tekeminen konkretisoisi tilannetta niin, että mies ymmärtäisi valintojensa lopullisuuden. Tämä oli hyvä neuvo, taidanpa kokeilla tätä.

Ap

Jep, tosi ”hyvä” vinkki eli naismaisessa typeryydessään aivan käsittämätön. Oikeasti, mammat meinaavat että miehen tilanne paranee kun häntä masennetaan lisää ja otetaan aktiivisesti esille ikäviä asioita?