Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huokaileva mies

Hohhoijakkaa
08.01.2020 |

Ollaan oltu pitkään yhdessä ja meillä on ihan normaalia perhe-elämää. Mieheni on alkanut vanhemmiten huokailemaan merkitsevän kuuloisesti, ikään kuin hän haluaisi minun huomioivan häntä enemmän. Olen kysynyt asiasta, mutta hän väittää kaiken olevan kunnossa, eikä suostu puhumaan asiasta. Mikä ihme miestä vaivaa? Onko tällainen huokailu yleinenkin ilmiö vanhenevilla miehillä? En tiedä mitä tekisin.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mies seksuaalisesti turhautunut? Milloin olet viimeksi ottanut hänelt suihin loppuun asti ja ilman mitään vastapalveluksia?

Jos imaiset mieheltä satsit säännöllisesti, niin lyön vetoa että huokailu vähenee kummasti.

Hänellä on vapaus käydä purkamassa paineitaan, mutta sekään ei auta. Olen ehdottanut eroamista, mutta mies ei halua. Alkaa olla keinot loppu.

Ap

Vierailija
22/25 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamu alkoi taas huokailulla. Aioin tänään nukkua pidempään, mutta se ei sitten sopinut miehelle.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mieheltä tarvitse kysyä lupaa eroamiselle, ei varsinkaan jos hänellä on tapana olla aggressiivinen.

Vierailija
24/25 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu mies monista aloituksista? Sama mies taisi syödä räkäänsä yhdessä aloituksessa, ja toisessa se piereskelee.

Vierailija
25/25 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttu mies monista aloituksista? Sama mies taisi syödä räkäänsä yhdessä aloituksessa, ja toisessa se piereskelee.

Ei ole sama mies.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi