Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta naisesi näistä täyttää

Vierailija
07.01.2020 |

Vastine miesten vastaavaan

Rehellisesti: kuinka monta sinun aviovaimosi, tyttöystäväsi, tai edellinen treffailemasi nainen täyttäisi?

Voit vapaaehtoisesti kuvata naista koska minulle on hieman epäselvää mitä osalla listan ominaisuuksista tarkoitetaan. Tässä lista:

1. Kaunis (objektiivisesti, muidenkin kuin sinun mielestäsi)
2. Pitkähiuksinen
3. Timmi
4. Kodin-ja lastenhoitotaitoinen
5. Vakavarainen
6. Ei nalkuta
7. Järjestelmällinen arjen projektipäällikkö

Lisää oma nro 8 jos jokin oleellinen puuttuu, kerro se alla. Vain yhden saat lisätä listaan.

Kuinka monta naisesi näistä täyttää

Vaihtoehdot

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0

Vierailija
2/30 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvaisin tuon ihmeellisen kodinhoitokohdan seksiin liittyvällä osaamisella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki edellämainitut. Olen ennen ollut onnellinen paljon epätäydellisempienkin naisten kanssa.

Vierailija
4/30 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 kohta voisi olla: ei ole lahna

Vierailija
5/30 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ymmärtänyt, miksi naisen pitäisi olla ”timmi”. Eikö se nimenomaan ole maskuliinista? Estrogeeni tekee naisesta pehmeäpiirteisen. Toki ihmisen pitää liikkua ja pitää paino kurissa, mutta miksi pitäisi olla timmi?

N19

Vierailija
6/30 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytän nuo kaikki. Olen nainen.

Vierailija
7/30 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täytä yhtäkään kohtaa kun en ole koskaan treffeille ketään saanut. Eli 0 puuttuu vaihtoehdoista.

Vierailija
8/30 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäsin 0-vaihtoehdon mutta se ei näemmä mennyt läpi.

Totta tuohan olisi pitänyt itsekin lisätä.

Ap

Vierailija
9/30 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

1, 4, 5, 7.

Vierailija
10/30 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö oo enempää miehiä palstalla

Vierailija
11/30 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ymmärtänyt, miksi naisen pitäisi olla ”timmi”. Eikö se nimenomaan ole maskuliinista? Estrogeeni tekee naisesta pehmeäpiirteisen. Toki ihmisen pitää liikkua ja pitää paino kurissa, mutta miksi pitäisi olla timmi?

N19

Olet oikeassa. Jostain syystä nykyään ihannenainen on itseänsä rääkkivä fitnesspissis, jonka rinnat ja peppu on olemattomat. Rasvaprosentti alle 10, mikä on todella haitallista naiselle. Mm. Aiheuttaa hedelmättömyyttä, kuukautishäiriöitä, estrogeenin puutteesta johtuva klitoriksen ja häpyhuulien suureneminen ja korpunkuiva alapää. Nämä naisihanteet menee aina vaan hullummiksi. Normaalipainosta naisellista naista ei enää arvosteta. 165/57 on nykystandardien mukaan lihava nainen.

N28

Vierailija
12/30 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö oo enempää miehiä palstalla

Haloo, miehiä joilla on nainen...

Vierailija
13/30 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N19

Olet oikeassa. Jostain syystä nykyään ihannenainen on itseänsä rääkkivä fitnesspissis, jonka rinnat ja peppu on olemattomat. Rasvaprosentti alle 10, mikä on todella haitallista naiselle. Mm. Aiheuttaa hedelmättömyyttä, kuukautishäiriöitä, estrogeenin puutteesta johtuva klitoriksen ja häpyhuulien suureneminen ja korpunkuiva alapää. Nämä naisihanteet menee aina vaan hullummiksi. Normaalipainosta naisellista naista ei enää arvosteta. 165/57 on nykystandardien mukaan lihava nainen.

N28

Varmasti näin jos itse haluat vastaavan salimaken mieheksi. Muuten täyttä paskaa nuo väitteet.

M37

Vierailija
14/30 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N19

N28

Tästä varmaan johtuu nuorien naisten lihominen osittain, kun aina on vaan ahtaampi muotti mihin naisten pitäisi mahtua ja se vaikuttaa erityisesti nuorten itsetuntoon. Huono itsetunto taas aiheuttaa lihomista.

Vierailija
15/30 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kiinnosta naisen kodinhoitotaidot tai hänen kykynsä toimia arjen projektipäällikkönä. Eikä myöskään se onko hän objektiivisesti kaunis, kunhan minua miellyttää. Pitkähiuksisuus ja timmikroppaisuuskin ovat sellaisia piirteitä jotka voivat olla ihan hyviä, mutta eivät mitenkään ensisijaisesti tavoiteltavia edes ulkonäkömielessä. Enemmän kiinnostaa onko nainen älykäs, sivistynyt ja hyvä sängyssä. Jos se tarkoittaa sitä että olen seksikeskeinen, niin sitten olen.

Vierailija
16/30 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni vaimoni täyttää nuo kaiķki kohdat ja paljon muutakin. Ainoa vain etten minä ole mies.

Vierailija
17/30 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

melkein kaikki mutta timmi se ei ole, enkä kyl sitä olis häneltä vaatimassakaan, eli ylimääräistä on mutta peruskunto ok. Kotitöitä minä teen enemmän. Nämä kaksi asiaa jää varjoon siinä että hän on älyttömän hyvä sängyssä. Eikä kyse ole vain minun haluistani/tyydyttämisestä, O-saldo on usein 4-1 hänelle ❤️. useita kertoja viikossa 💖

Vierailija
18/30 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs tämä ”hyvä sängyssä” nyt sit oikeen tarkoittaa.

Vierailija
19/30 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs tämä ”hyvä sängyssä” nyt sit oikeen tarkoittaa.

pitää huolta sekä omasta että toisen haluista sängyssä.

Osaa heittäytyä nauttimaan.. toki se vaatii hyvän kemian parin välille..

Vierailija
20/30 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei kiinnosta naisen kodinhoitotaidot tai hänen kykynsä toimia arjen projektipäällikkönä. Eikä myöskään se onko hän objektiivisesti kaunis, kunhan minua miellyttää. Pitkähiuksisuus ja timmikroppaisuuskin ovat sellaisia piirteitä jotka voivat olla ihan hyviä, mutta eivät mitenkään ensisijaisesti tavoiteltavia edes ulkonäkömielessä. Enemmän kiinnostaa onko nainen älykäs, sivistynyt ja hyvä sängyssä. Jos se tarkoittaa sitä että olen seksikeskeinen, niin sitten olen.

Täällä oli joskus joku "kodin hengettärien" keskustelu jossa he keskenään itkivät kun heidänlaisiaan naisia ei enää nykyaikana arvosteta vaan miehiä kiinnostaa naisessa vain pillu. Nauroin oikeasti ääneen kun sitä keskustelua luin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän