Kuinka pitkään teillä ovat kestäneet friends with benefits -suhteet?
Kuinka kauan tuollaisessa järjestelyssä voi pysyä mielenkiinto yllä? Mihin tällaiset suhteet yleensä kaatuvat? Oletteko jääneet ”normaaleiksi” kavereiksi jos toinen on ruvennut seurustelemaan?
Kommentit (19)
12 vuotta on nyt kestänyt. En yllättyisi jos kestäisi loppuiän. Ollaan molemmat erakkoluonteita jotka ei halua parisuhteita tai hui kauhistus yhdessä asumista tai lapsia. Joten meille sopii harvinaisten hyvin järjestely että ollaan kavereita, jotka voi paneskellakin silloin kun molemmista siltä tuntuu.
3,5v eikä toisen muuttaminen eri kaupunkiin haitannut. Siihen päälle ollaan oltu 20+ v kavereita.
Meillä tuo perustui ystävyyteen ja siihen että sattui olemaan yhteensopivat värkit. Kunnioituksesta toista ja toisen parisuhdetta kohtaan, silloin ei pelehditä kun toinen on suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
12 vuotta on nyt kestänyt. En yllättyisi jos kestäisi loppuiän. Ollaan molemmat erakkoluonteita jotka ei halua parisuhteita tai hui kauhistus yhdessä asumista tai lapsia. Joten meille sopii harvinaisten hyvin järjestely että ollaan kavereita, jotka voi paneskellakin silloin kun molemmista siltä tuntuu.
Miten teillä homma eroaa mielestäsi parisuhteesta?
Ai kun tämä olisikin mukavaa kun kaikki parisuhteen hyvät puolet, mutta ei niitä huonoja. Toki hyvän ystävän löytäminen on todella hankalaa. Jos taas emme olisi hyviä ystäviä, niin eihän tuo ole sitten muuta kuin seksisuhde ja se jää vähän turhan etäiseksi.
Jotain parisen kuukautta oli hauskaa. Jatkoin silti vuoden pari, kunnes huomasin, että kärsin enemmän kuin nautin. Eli tunteita alkoi ikävästi tulla.
Kunnes toinen löytää jonkun oikeasti kiinnostavan.
3-8 kuukautta on kestänyt, tämän jälkeen toinen osapuoli on yleensä ghostannut. Muutama selkärangan omaava on ilmoittanut suoraan tavanneensa toisen ja haluavansa lopettaa sen takia.
Kaksi vuotta sitä panemista kesti, sitten minä kyllästyin ja lopetin sen. Tuli vaan nähtyä seksin saralla ”kaikki” sen ihmisen kanssa ja kun ei mitään romanttista sidettä ollut niin takaisin peruskaveruudeksihan se taantui.
Ollaan kyllä hyviä kavereita edelleen. Tosta on jo vuosia.
Täällä kestänyt kuutisen vuotta. Mietin, onko minusta enää seurustelemaan kun tässä saan oikeastaan melkein kaiken tarvitsemani. Tietysti en saa rakkaudentunnustuksia mutta toisaalta, seksi on todella hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten teillä homma eroaa mielestäsi parisuhteesta?
Kumpikaan ei vaadi tai odota toiselta mitään. Jos haluaa olla toisen kanssa, se on ok. Jos haluaa lopettaa, ei tarvitse selitellä. Jos ei huvita puoleen vuoteen tavata niin toinen ei kysele miksi, eikä sitten kun toinen taas soittaa ihmettele taukoa tai kysele sen syytä.
Itse en ole koko aikana ollut toisen miehen kanssa. Miehellä on jossain vaiheessa muita yhden yön seksijuttuja lähinnä matkoilla.
Puolesta vuodesta vuoteen on kestäneet. Neljä naista ollut. Yhdelle tuli miehensä kanssa lapsi. Toinen veti hessut kun panin myös kaveria. Kolmas olisi halunnut parisuhteen, mutta olin itse suhteessa. Neljäs löysi miehen ja se loppui siihen. Hauskaa oli kyllä kaikkien kanssa, eikä tarvi edes baarista alkaa etsiä minkkiä.
Muutaman kuukauden noi on mulla kestänyt. Sen jälkeen alkaa tulla toiselta osapuolelta kommentteja että haluavat enemmän, ja homma loppuu siihen.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi vuotta sitä panemista kesti, sitten minä kyllästyin ja lopetin sen. Tuli vaan nähtyä seksin saralla ”kaikki” sen ihmisen kanssa ja kun ei mitään romanttista sidettä ollut niin takaisin peruskaveruudeksihan se taantui.
Ei seksi oikein kehity tiettyä pistettä edemmäs ilman sitoutumista ja tunteita.
Varmaan kestää toisen osapuolen kuolemaan asti. Tämä eroaa parisuhteesta oikeastaan vain siinä, ettei minun puoleltani ole mitään romanttisia tunteita eikä niin kauheasti seksuaalisiakaan.
10 vuotta tulee ihan kohta täyteen.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan kestää toisen osapuolen kuolemaan asti. Tämä eroaa parisuhteesta oikeastaan vain siinä, ettei minun puoleltani ole mitään romanttisia tunteita eikä niin kauheasti seksuaalisiakaan.
Mutta jaat silti tavaraasi? 🧐 Miksi hinkata haisevia ja likaisia elimiä yhteen jos ei edes _halua_?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei seksi oikein kehity tiettyä pistettä edemmäs ilman sitoutumista ja tunteita.
Seksi ylipäätään ei ”kehity”. Se on libidovetoista liskoaivoisuutta, ja sen yli mennään aina jossakin kohtaa. Osa oppii todellista rakkautta, osa jää tyhjyyteen.
Muuttui jossain vaiheessa seurusteluksi, nyt eletään ruuhkavuosia kahden lapsen kanssa.
Siihen asti, kun toisella kestää kantti esittää neutraalia, vaikka onkin rakastunut