Piti nähdä huomenna tai ylihuomenna treffeille yhtä, nyt sillä wa paikallaolo ei näy
Iltapäivällä jätin vastaamatta ja olen ollut poissa nettiyhteydestä/wapp pois käytöstä. Nyt kun kotiin tullessa yhdistin puhelimen mokkulan nettiin, niin ekaa kertaa en näe hänen paikallaoloaan. Profiilikuva kumminkin näkyy. Onko hän siis lukinnut kaikilta ton paikallaoloajan? Vai voiko sen lukita pelkästään yhdeltä, esim multa? Pitäiskö tässä nyt olettaa, että on panemassa tällä hetkellä ja sen takia whatsappit on säädetty mun osalta jotenkin eri lailla?
Kommentit (36)
No niin, tänään laittoi uudestaan viestiä. Kysyi näkemistä, sanoin että en voi tänään ja ehdotin huomista. Hän sano suoraan, että joo käy huomenna päivällä/illalla, ei ole suunnitelmia kuin illaksi/yöks. Eli noinkin suoraan kertoo pyörittävänsä mielellään montaa, pointsit toki rehellisyydestä. Ja sama jatkuu, että ensin oli "paikalla" kun kirjoitin ja nyt ei enää näy. Että oli ylitulkintaa ja hulluutta huomata tuollainen muutos? Ap
Vierailija kirjoitti:
Hän viestittelee monen naisen kanssa wa:ssa ja ei halua että kaikki näkee et on koko ajan linjoilla. Exä teki samaa.
Tämä juuri, kiitos. Ja tämä herätti huomioni nimenomaan siksi, että ensin oli aina paikalla ja sitten tää muutos samaan aikaan kotiinpaluun kanssa. Eli olisi ollut vähän eri asia, jos alun alkaen olis ollut tämä ei paikalla -tilaa ollenkaan. Silloin olisin ehkä vaan ajatellut, että se on hänellä tapana jostain syystä ollut aina. Ap
No miksi edes haluat tavata, jos johtopäätöksesi on tuo?
Vierailija kirjoitti:
Hän viestittelee monen naisen kanssa wa:ssa ja ei halua että kaikki näkee et on koko ajan linjoilla. Exä teki samaa.
Niin, koska wapissa voi keskustella vain vastakkaisen sukupuolen tai muiden panokohteiden kanssa, ei koskaan esim ystävien. Että jos näkyy paikalla niin tätä se tarkoittaa.
Oikeesti ei tarkoita mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, koska wapissa voi keskustella vain vastakkaisen sukupuolen tai muiden panokohteiden kanssa, ei koskaan esim ystävien. Että jos näkyy paikalla niin tätä se tarkoittaa.
Oikeesti ei tarkoita mitään.
Ehkä se ei aina joka tapauksessa tarkoita mitään. Mulla oli yks kaveri kenellä oli tuo aina pois päältä, en osaa sanoa että miksi eikä sinänsä haitannut tai kiinnostanut, kun hän oli mulle kaveri ja vastaili aina suht nopeesti. Mutta mun tapauksessa epäilyt sai vahvistuksen viimeistään tossa vaiheessa kun hän sanoi, että ensi yönä on tekemistä 😂 Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kurko kirjoitti:
Panemassa se on, miksi edes kyselet. WA on sulle säädetty panomoodiin.
Jos oli huono pano, niin saattaa se sullekkin vielä antaa.
No en todellakaan halua mitään likasta ja eilen toisessa naisessa uitettua munaa "saada". Ap
Jotkut miehet käy pesulla.
. Ei poista sp-tauteja - Ap
Jos on jo klamydia ei toista tautia voi saada yhtäaikaa.
Vierailija kirjoitti:
No miksi edes haluat tavata, jos johtopäätöksesi on tuo?
En sanonut, että haluan (enää) tavata. Hyvä kun sanoi suoraan noista muista suunnitelmistaan, niin mun ei tarvitse tuhlata aikaa tähän. Ap
Anna sen olla rauhassa perheensä kanssa, jos se on kotiutunut reissusta. On kiva olla lastenkin kanssa välillä.
Juu, naisilta se tuon käytöksen on oppinut.
Enemmän sääntö kuin poikkeus.
Aha, entä mitä sinä teet kun et ole WhatApissa? Panet?
Aina kun minä olen panemassa vierasta akkaa, laitan statukseni näkyväksi, että stalkkaajavaimoni luulee minun olevan wazzapissa eikä pillun päällä.
Vierailija kirjoitti:
Aha, entä mitä sinä teet kun et ole WhatApissa? Panet?
Kaikenlaista, mutta en ole ikinä piilottanut paikallaoloani keneltäkään, koska mulla ei ole mitään salattavaa. Kuten monia päällekkäisiä suhteita,jotka ei saisi toisistaan tietää. Ap
Reutersin tilaston mukaan sitä käyttävät ihan kaikki ikäluokat. Se on suosituin sosiaalisen median sovelluksista.