Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten viettää yksin synttäreitä?

unikulkuri
07.01.2020 |

Kaipaisin vinkkejä, miten viettää syntymäpäivää yksin. Olen 33 vuotta täyttävä nainen, asun pääkaupunkiseudulla ja minulla ei ole kavereita. Synttärit on muutaman viikon kuluttua. En ole juhlistanut syntymäpäivääni moniin vuosiin. Nyt olisi kiva viettää sitä jollain tapaa, mieluusti toisin kuin kotosalla. Sanottakoon vain, että ihan perinteinen nainen en ole – muutoin en oikeastaan halua määritellä tähän, mistä pidän, sillä on kiinnostavaa kuulla erilaisia ehdotuksia :)

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vietin juuri 26-vuotissyntymäpäivääni. Herkuttelin, join pullon proseccoa ja katsoin lempielokuvani.

Vierailija
2/35 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuviin ja syömään lempiravintolaasi. Ja sitten jotain ei-perinteiseen naiseuteesi kuuluvaa, mitä se nyt sitten onkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummotunneliin ja korkkarit kattoon.

Vierailija
4/35 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea vaan jo etukäteen!

Vierailija
5/35 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oopperaan, balettiin, johonkin konserttiin?

Vierailija
6/35 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsäretkelle. Hyvää evästä mukaan.

Vierailija
7/35 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin sohvalla murehtien, niin ne on tähän asti menneet.

M37

Vierailija
8/35 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

- kylpyläloma

- hemmottelupäivä

- elokuva/konsertti/teatteri + hyvä illallinen ravintolassa.

Vierailija
9/35 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin varmaan itse johonkin hemmotteluhierontaan ja sen jälkeen syömään hyvän aterian ravintolaan. Kotiin ostaisin pullon kuoharia ja joisin sitä joko kirjaa lukien tai elokuvaa katsellen. Ostaisin itselleni synttärilahjan. Vaikea sanoa mikä ap:lle sopii. Sun pitää ap ihan itse miettiä, mistä saat maksimaalisen paljon iloa ja tehdä sitten sitä. Onnea :)

Vierailija
10/35 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoehto 1: Jos on varaa: Ostat liput johonkin, missä et ole ikinä käynyt, oman varallisuutesi mukaan. Ennen sitä varaat pöydän yhdelle ja syöt kolmen ruokalajin aterian, ottaen jokaiselle ruokalajille suositellun juoman. Tai vaihtoehtoisesti joku tasting menu juomineen. 

Jos ei ole varaa: Etsi joku ilmaistapahtuma, missä et ole ikinä käynyt. Sen verran tuhlaa, että käy juomassa pullakahvit jossain R-kioskilla, huoltoasemalla tai muussa vastaavassa paikassa, missä saa halvalla. 

Vaihtoehto 3: Jos olet liikunnallinen ja noudatat terveitä elämäntapoja: Ota itsellesi personal trainer tunniksi tai mene kiipeilemään. Sen jälkeen menet syömään salaatin ja jälkkäriksi joku smoothie. Valitse paikka varallisuutesi mukaan

Vaihtoehto 4: Varaa hotellihuone yhdelle jostain paikasta, missä et ole ikinä käynyt. Käy kyseisessä paikassa syömässä ja katsomassa museoita, kirkkoa, mitä nyt sattuu olemaan, ehkä menet tansseihin? 

Vierailija
11/35 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde pienelle kaupunkilomalle, johonkin uuteen kohteeseen.

Vierailija
12/35 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vietin tuossa hiljattain nelivitosiani käymällä päivällä syömässä huoltsikan baarissa lounaalla olleet maksapihvit ja ateriaa sulatellessa kävin kirjaston lukusalissa selaamassa Ilkan, Länsi-Savon ja Keskisuomalaisen paperilehdet. Iltaa vietin kotosalla naukkailemalla premiumtasoista rommia ja katsomalla Jesse Pynnösen Youtube-videoita.

Vierailija
13/35 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedät itsesäälikännit ja laulat itkusilmilläsi Sigin kappaletta peilin edessä "Hyvää syntymäpäivää sinulle rakkain, hyvää syntymäpäivää toivotan".....

Vierailija
14/35 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Day spa

Vierailija
15/35 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin hierojalla ja kahvilassa. Söin kakkua ja kattelin ihmisiä

Kiva päivä oikeesti

Vierailija
16/35 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee jotain sellaista mitä olet aina halunnut kokeilla, mutta et ole kehdannut/uskaltanut. Hulluttele. Menee syntymäpäivän piikkiin, ja parhaassa tapauksessa löydät itsestäsi uusia puolia, uuden harrastuksen tai tuttavia.

Vierailija
17/35 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota hotellihuone, jossa ammeellinen kylppäri, ja siellä ihana vaahtokylpy ja vähän kuohuvaa ja pientä naposteltavaa. Sitten ihana hotelliaamiainen seuraavana aamuna.

Vierailija
18/35 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväretki Tallinnaan, käy siellä jossain hyvässä ravintolassa syömässä.

Vierailija
19/35 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä ap ehdotukset kuulostavat? Onko löytynyt mitään varteenotettavaa?

Vierailija
20/35 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hyviä ehdotuksia, olen lukenut niitä hymyillen! Ja huumoriakin välissä. Kiitos! Mitä ravintoloita suosittelisitte, siis mitkä on teidän mielestä erittäin hyviä? Kaupunki ei ole rajoite.

Entä olisiko heittää ehdotuksia jostain erikoisemmista asioista, tyyliin Hgin Fööni-vapaalentotunneli, kädestäkatsojalla käynti (???) tai muuta melko epätavallista? :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi