Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varoitus: AV on yllättävän koukuttava!

Vierailija
07.01.2020 |

Enismmäisillä vierailuillani palsta oli typerä, mutta ajauduin tänne kumminkin yhä uudelleen. Nyt luen tätä useita kertoja päivässä, ja minusta tämä on hyvää viihdettä!
Onko jollakin selitystä, miksi tää on niin koukuttavaa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä mietin, että onpa hyvä että ei ole miestä tai kavereita jotka kyläilis niin ei tarvitse hävetä ja piilotella palstailua. Tuli siinä mieleen, että onko arvot vähän väärin päin. Jos olisi sosiaalinen elämä niin ehkä täällä ei tarvisi roikkua.

Vierailija
2/7 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Se on vähän kuin joku saippuaooppera, täysin typerä kunnes tajuaa huumorin ja juttujen pointit. Minäkin olen AV-koukussa, enkä häpeä sitä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välillä mietin, että onpa hyvä että ei ole miestä tai kavereita jotka kyläilis niin ei tarvitse hävetä ja piilotella palstailua. Tuli siinä mieleen, että onko arvot vähän väärin päin. Jos olisi sosiaalinen elämä niin ehkä täällä ei tarvisi roikkua.

Miksi palstailua pitäisi piilotella/hävetä? Ja tuskin kukaan palstailee, kun on ystäviä käymässä!

Vierailija
4/7 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni ainakin siksi koska olin muille töykeä tai tein piloillani aloituksia mutta joku mukava ihminen vastasi niihin asiallisesti ikään kuin olisin normaali ihminen.

Vierailija
5/7 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedetään! Tänne av:lle on olemassa vain saapumisliittymiä, mutta ei poistumisväyliä. Koukussa ollaan.

Vierailija
6/7 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen ihmetellyt, että miksi tähän jää koukkuun?

Vierailija
7/7 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen korvannut teillä ystäväni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan