Sanokaa mitä sanotte, mutta kyllä Toni Nieminen vaikuttaa uhrilta
Nuo suhteen käänteet viittaavat siihen, että Heidi Nieminen on ollut se suhteen tuuliviiri joka on sanellut mitä milloinkin tehdään ja Toni on vaan vässyköinyt ja antanut Heidille päätäntävallan suhteessa. Vaikuttaa jopa siltä, että Toni pelkää Heidiä.
Epäilen, että Toni on ajautunut perustamaan perheen Heidin kanssa seksisyistä.
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
sanokaa mitä sanotte, mutta tämä aloitus vaikuttaa provolta.
Provo tai ei, mutta silti minun rehellinen mutuun perustuva mielipiteeni.
Ap
Ihmettelen kun lapsia jo edellisestä suhteesta, miksi pitää niitä uusia heti väsätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla Tonilla jo uus misu kainalossa..
Joku tiesi, että suurperheen äiti? Ojasta allikkoon siis...
tai pallikkoon
Vierailija kirjoitti:
Toni on hyvä jätkä!
Tämä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on aina ollut sama fiilis, että Heidi tekee mitä tahtoo ja Toni pehmona kärsii ja nielee.
Eikö Heidi niele? Jos näin, niin ei ihme että ero tulossa.
Ei niele, ei tykkää edes siitä että suuhun lasketaan. Aika pidättynyt muutenkin seksin suhteen.
No just joo tämmösiä tänne sit
Sanokaa mitä sanotte, mutta hyvää mäkihyppääjää ei tule jos miettii, pohtii, ajattelee asioita liikaa. Onhan näitä esimerkkejä, varsinkin Suomessa. On parempi antaa mennä kun on alamäki. Toni on silti omalla tavallaan aivan sympaattinen kaveri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sanokaa mitä sanotte, mutta tämä aloitus vaikuttaa provolta.
Provo tai ei, mutta silti minun rehellinen mutuun perustuva mielipiteeni.
Ap
Merkillinen mutu sulla. Tonihan on ollu parisuhteissaan sellainen, että vaikka olis joku nainen just siinä kohtaa kihlattuna tai jopa vihittynä, niin esim. Seiskassa on ollut vuosikausien ajan kuvia, kun mies kähmii baareissa vieraita naisia. Tosi uhri on juu.
Omistusasunto on Heidin. Heidi laittoi asunnon vuokralle. Toni sanoi, Heidi tekee miten tahtoo.
Miksi asunto piti panna vuokralle, ja muuttaa itse vuokralle. Rahattomuusko? Saa tuet siellä vuokra-asunnossa, ehkä.
Tuleeko toni yhteiseen vuokra-asuntoon
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko toni yhteiseen vuokra-asuntoon
toni tulee sanonko mihin :D
Mitä Heidi tekee työkseen, kun piti muuttaa lähelle työpaikkaa. Viime kesänä syntynyt lapsi!
Vierailija kirjoitti:
Mitä Heidi tekee työkseen, kun piti muuttaa lähelle työpaikkaa. Viime kesänä syntynyt lapsi!
Eihän tuossa montaa kuukautta mene, kun vanhempainvapaa loppuu. Miksi ei siis muuttaisi, kun sopiva asunto on löytynyt?
Kolmeen näköinen nainentuo Heidi. Pitääpä ottaa yhteyttä. Täällä olisi vapaa ja hyvin toimeentuleva mies.
Vierailija kirjoitti:
Omistusasunto on Heidin. Heidi laittoi asunnon vuokralle. Toni sanoi, Heidi tekee miten tahtoo.
Miksi asunto piti panna vuokralle, ja muuttaa itse vuokralle. Rahattomuusko? Saa tuet siellä vuokra-asunnossa, ehkä.
Lukisit kunnolla.
Lähelle työpaikkaa ja koulua muuttivat.
Tonin kannattaisi vakaasti harkita piuhojen katkaisua.
Vierailija kirjoitti:
Tonin kannattaisi vakaasti harkita piuhojen katkaisua.
Vielä ehtii kylvää laadukasta mäkihyppääjäsiementä.
Onko semmoinen uhri, kun/ jos pettäää.
Ihmettelen miten Tonilla aina käy flaxi....julkkisstatus on salaisuus suosioon naisten keskuudessa? Vrt. Enbuske jolla on nyt joku missi. Mies ei oo kummoinen olemukseltaan. Mutta kauniit naiset piirittää.