Sanokaa mitä sanotte, mutta kyllä Toni Nieminen vaikuttaa uhrilta
Nuo suhteen käänteet viittaavat siihen, että Heidi Nieminen on ollut se suhteen tuuliviiri joka on sanellut mitä milloinkin tehdään ja Toni on vaan vässyköinyt ja antanut Heidille päätäntävallan suhteessa. Vaikuttaa jopa siltä, että Toni pelkää Heidiä.
Epäilen, että Toni on ajautunut perustamaan perheen Heidin kanssa seksisyistä.
Kommentit (40)
Mulla on aina ollut sama fiilis, että Heidi tekee mitä tahtoo ja Toni pehmona kärsii ja nielee.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on aina ollut sama fiilis, että Heidi tekee mitä tahtoo ja Toni pehmona kärsii ja nielee.
Eikö Heidi niele? Jos näin, niin ei ihme että ero tulossa.
Vierailija kirjoitti:
*seksisyistä* :)
Hyvä seksi tai seksi ylipäätään saa kummasti negatiiviset puolet toisesta häivytettyä. Ikävää mutta totta.
Miksi Heidi on se tuuliviri ja Toni on uhri. Toni ei vastaa luuriin duuneista ja perhe odottaa rehellisyyttä ja tulos on häätö jne. Nieminen on se, joka tyrii koko aika ilman mitään paineita. Mun mielipide.
Toni on ressukka. Tyhmä ressukka, joka ei ole ikinä kasvanut aikuiseksi, vaan on ikuinen keskenkasvuinen tossu.
Toni se tässä on mokannut: petti vaimoaan! Ja ei oo ees eka kerta.
Höpö höpö hän mikään uhri ole.
Lapsena kuolasin Tonin kuvaa ja pidin häntä idolina. Eipä olisi uskonut hänestä silloin tällaisia suhdekuvioita.
Toni ja Matti, liian nuorena kaikki tuli.
Sairasta! Lapsia tehtaillaan kaikkiin suhteisiin ja sitten erotaan.
Heidi vaikuttaa vaikealta ihmiseltä. Siksi kai vässykkä Tonin ottikin ja nyt molemmat kärsii.
Toni tykkää rakastua uudelleen ja uudelleen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä seksi tai seksi ylipäätään saa kummasti negatiiviset puolet toisesta häivytettyä. Ikävää mutta totta.
Ei pidä paikkaansa, minulla on todella hyvä rak*staja, mutta en voisi edes harkita parisuhdetta hänen kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Sairasta! Lapsia tehtaillaan kaikkiin suhteisiin ja sitten erotaan.
Toni on aina se jätetty. Varmasti on vikaa miehessä, mutta perheet olisivat pysyneet koossa, jos vaimot eivät olisi päättäneet toisin.
Taitaa olla Tonilla jo uus misu kainalossa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa, minulla on todella hyvä rak*staja, mutta en voisi edes harkita parisuhdetta hänen kanssaan.
Sinäpä oletkin nainen.
sanokaa mitä sanotte, mutta tämä aloitus vaikuttaa provolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö Heidi niele? Jos näin, niin ei ihme että ero tulossa.
Ei niele, ei tykkää edes siitä että suuhun lasketaan. Aika pidättynyt muutenkin seksin suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla Tonilla jo uus misu kainalossa..
Joku tiesi, että suurperheen äiti? Ojasta allikkoon siis...
Heidit tuntien hänellä on voimakastahtoinen luonne.