Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ujot miehet ovat ihania

Vierailija
07.01.2020 |

Se on niin ihanaa kun ujot miehet osoittavat kiinnostuksen niin hienovaraisesti. Ja se on suloista kun he saattaa häkeltyä kosketuksesta tai jostain yllättävästä huomion osoituksesta.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ujous ei ole ihanaa, kun mies on yli 25-vuotias. Sen jälkeen se on vain noloa.

Eikä ole noloa :)

Kyllä se on.

t. ujo kolmikymppinen

No minusta se ei ole. Voi olla tosi viehättävä piirre :)

Vierailija
22/28 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se suloista, mullekin iso turn-on. Mutta ujolle itselleen on luultavasti aika rankkaa puuhaa olla ujo, joten siinä mielessä vähän hassua suosia tuollaista ”huonoa” ominaisuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko sinä ylästeella pahistyttö ja juttelitko silloin luokan kilteille pojille?

Vierailija
24/28 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olitko sinä ylästeella pahistyttö ja juttelitko silloin luokan kilteille pojille?

En ollut pahis, mutta olin suosittu.

En sitä tosin itse niin paljoa ajatellut mut mun luokkalaiset tytöt puhui paljon siitä et kuinka mä meen niin luontevasti poikien kanssa ja kuinka ne pitää musta jne. Ja kyllä ne pojat osoitti kiinnostustaan ja tykkäämistään eri tavoin. Ja sama meno oli lukiossakin. Ja joo juttelin kaikille pojille. Miks en olis? Mut en seurustellut kenenkään kanssa.

Vierailija
25/28 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä seurustelen ujon miehen kanssa ja nyt alkaa oleen mitta täysi.

Kun ollaan kaksistaan on OK mutta jos mun kavereiden seurassa, ei puhu sanaakaan. Todella noloa ja mä häpeän!!

Vierailija
26/28 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä ap, ihania on. Varsinkin yksi erityinen.

27/28 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama kun naiset sanovat arvostavansa kilttejä miehiä. Mikä paradoxi ! Tosielämässä ne kiltit miehet hyvin usein jäävät lehdelle soittelemaan koska eivät ole tarpeeksi kiinnostavia naisen silmissä !

Otetaan mielummin vaikka joku juopotteleva naisenhakkaaja, niilläkin on enemmän vientiä ja pidemmät parisuhteet kuin kilteillä miehillä ! Vaikka omasta mielestäni kiltti mies ei ole sama asia kuin ilman omaa tahtoa oleva nössö, niin usein naiselle se kiltteys on kuin kirosana. Vaikkeivat sitä tahdo myöntääkään. 

Vierailija
28/28 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina vähän epäilyttää kun väitetään, että ujot miehet on joku turn on. Ehkä se kuitenkin jollekin vähemmistölle on sitä. Sen kyllä tiedän, että tytöt/naiset tykkää kiusoitella ujoja poikia/miehiä. Kai se on hupaisaa seurattavaa kun toinen alkaa sönköttää jotain epämääräistä tai pamahtaa punaiseksi ja luikertelee paikalta mitään sanomatta.

Terveisin Naispelko26