Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ylipainoisille tärkeä vinkki

Vierailija
07.01.2020 |

Eli olen huomannut että lähipiirissänikin ylipainoiset toistaa tätä samaa virhettä mikä varmasti vaan pahentaa tilannetta. Eli useat ylipainoiset yrittävät laihduttaa syömällä päivällä aivan liian vähän, mikä sitten johtaa ahmimiseen. Niin perus juttu, mutta tuossa näen jatkuvasti laihduttavien menevän vikaan. Syökää päivällä ihan reippaasti niin ahmimisesta on paljon helpompi päästä irti, mikä laihduttaa usein jo itsestään ilman muita muutoksia. Iso aamupala vaikkei edes olisi nälkä, samoin lounas. Sitten ei herkkuhimo iske yhtä helposti illalla.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksikin kun olin miehen ja anopin kanssa syömässä niin anoppi sanoi että luulisi mun ulkonäöstä etten syö juuri mitään, ja ihmetteli suurta annoskokoa. Mutta se siinä onkin kun syön paljon päivällä niin ei iske yhtä helposti nälkä illalla.

Ap

Vierailija
2/3 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vinkki vuodesta 1600

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö. Ylipainoisen ei pidä syödä reilusti minään vuorokauden aikana, vaan totuttaa itsensä pieniin annoksiin. Jos siis haluaa ylipainostaan eroon. Ja kyllä, ei ole aluksi helppoa mutta viikon-parin sisällä kroppa on tottunut.

Laihdutus menee yleensä pieleen sen takia, että pienintäkään nälän tunnetta ei siedetä ja mussutetaan jatkuvasti ikään kuin kaiken varalta.