Oudot asiat joista sinulle on ylpeilty
Eräs aikuinen nainen ylpeili kerran sillä, miten oli käynyt päiväristeilyllä Tallinnassa. Matkailu avartaa kuulemma.
Kommentit (114)
Vierailija kirjoitti:
Juossut naisten kympin neljästi, viides tulee tänä vuonna ja, että kaikkien lenkkeilijöiden pitäisi väistää häntä ja tsempata, eikä vain löntystellä tiellä.
T. Luin feissarimokista tänään
Mun mielestä se oli vaan huumorinaisia :D tää tulee selkeästi monille uutisena, mutta kyllä nainenkin voi olla lakoninen ja hauska.
Yksi työkaveri jankuttaa koko ajan, kuinka ihana vaimo hänellä on. Mun ihana vaimo sitä tätä tota! Ei jaksa kiinnostaa, joten voitko pistää turpasi kiinni?
Vierailija kirjoitti:
Yksi työkaveri jankuttaa koko ajan, kuinka ihana vaimo hänellä on. Mun ihana vaimo sitä tätä tota! Ei jaksa kiinnostaa, joten voitko pistää turpasi kiinni?
On varmaan niin rakastunut ettei edes itse tajua :)
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin kuuntelisin sitä, kuinka joku kehuu ihanaa puolisoaan kuin ainaista "ukko taas sanoi näin/emäntä teki taas niin, AINA SITÄ SAA HÄVETÄ" -marmatusta. Tuntuu, että suurin osa suomalaisista (hetero)parisuhteista perustuu ihan jollekin muulle kuin rakkaudelle ja yhdessä viihtymiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin kuuntelisin sitä, kuinka joku kehuu ihanaa puolisoaan kuin ainaista "ukko taas sanoi näin/emäntä teki taas niin, AINA SITÄ SAA HÄVETÄ" -marmatusta. Tuntuu, että suurin osa suomalaisista (hetero)parisuhteista perustuu ihan jollekin muulle kuin rakkaudelle ja yhdessä viihtymiselle.
Tämä. Vapaaehtoisessa parisuhteessa ollaan ja valitetaan miten toinen on kaikinpuolin kehno puoliso. Erota ei tietenkään voi.
Reilu kolmekymppinen tuttj ylpeilee sillä, että äitinsä ostaa hänelle kaiken kalliimman kuten kännykän, auton, vaatteita... ja aina on kyseessä joku uutuus/erikoismalli, että ei ole ihan joka tyypillä. Yllättäen ei ole pahemmin uraa tehnyt tai muutenkaan työelämässä viihtynyt. Hauskinta on se, jos hän huolimattomuuttaan rikkoo jonkun kalliin vehkeen ja keksii mitä kummallisimpia selityksiä äidilleen. Äiti ei nääs osta uutta jos kuulee että tuttu on ihan itse sössinyt.
Vierailija kirjoitti:
- Eräs tuttava ylpeilee sillä kun ei omista älypuhelinta tai edes pankkikorttia. Laskujen maksut hoitaa vieläkin pankissa (on kolmekymppinen nainen). On omasta mielestään maailman järkevin ja tasapainoisin ihminen ja muut typeriä nykyajan teknologiasta vouhottavia pikkusieluja.
- Joku superäityli telkkarissa ylpeili sillä, että hänen teini-ikäiset lapsensa eivät ole koskaan olleet hoidossa edes isovanhemmillaan.
Tuo ”tuttava” kuulostaa oikeasti fiksulta ihmiseltä, mutta sinä et 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa onnelliselta tyypiltä. Miksi sinua harmittaa tuo niin kovasti?
Vierailija kirjoitti:
Varmaan se, ku etsin pyjamaa ja olin shoppailemassa kaverin kanssa, ku löysin sellasen mukavan koti-pyjaman (ei ollu tarkotus ostaa miehiä varten) nii kaveri tokasee "hmm.. mä etin ainaki jotain vähän seksikkäämpää!!!"
Ja sit samalta kaverilta esim tää...
kaveri : "ootko ostanu jo paljon alennuksesta suklaalevyjä???"
minä : "en oo, ootko sä"
kaveri : "no mä ostan vähän arvokkaampia juttuja"
*reps*
Mulkku piilovittuilija sinulla kaverina. Pönkittääkö useinkin omaa arvoaan kustannuksellasi?
Vierailija kirjoitti:
Kaksoistutkinnolla ylpeily, nimittäin lähihoitaja-siivooja.
Voiko nuo ammatit yhdistää kaksoistutkinnoksi? :O "Siivoojan" tutkintoa ei kylläkään ole olemassa, vaan se on Laitoshuoltaja. Mikä sinä olet arvostelemaan muiden ammatteja? Kumpikin on hyvin tärkeä työ. Varmaan naureskelet roskakuskeillekin. Tulisi äkkiä äitiä ikävä kun kiiltävä pikku toimistosi hukkuisi paskaan jos laitoshuoltajat menisivät lakkoon. Toivottavasti joskus sairaalaan joutuessasi osaat arvostaa lähihoitajien hirvittävän kiireistä ja raskasta työtä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On varmaan niin rakastunut ettei edes itse tajua :)
Awww 😊❤
Juossut naisten kympin neljästi, viides tulee tänä vuonna ja, että kaikkien lenkkeilijöiden pitäisi väistää häntä ja tsempata, eikä vain löntystellä tiellä.
T. Luin feissarimokista tänään