Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oudot asiat joista sinulle on ylpeilty

Vierailija
07.01.2020 |

Eräs aikuinen nainen ylpeili kerran sillä, miten oli käynyt päiväristeilyllä Tallinnassa. Matkailu avartaa kuulemma.

Kommentit (114)

Vierailija
41/114 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jollain keskustelupalstalla joku kehuskeli sillä, että käy päivittäin paskalla. Ilmeisesti ylpeyttä lisäsi se, että käynnit ajoittuivat suurinpiirtein tiettyyn kellonaikaan ja tuotoskin oli tasalaatuista. Jotenkin tämä liittyi terveyteen ja hyvään kuntoon (jotka toki ovat useimpien saavutettavissa mm. liikunnan ja terveellisen ruokavalion avulla), mutta silti itseäni hieman huvitti, että miten tällaisellakin asialla voi kehuskella. 

Tämä ylpeilijä saa ollakin ylpeä toimivasta kakkailustaan. Suolisto-ongelmat ovat Suomessa aivan valtavan suuri ja kallis ongelma joka vaikuttaa elämänlaatuun erittäin negatiivisesti.

Itse en ehkä kehuskelisi tällaisella, mutta voin rehellisesti myöntää olevani kateellinen tälle ylpeilijälle.

Vierailija
42/114 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma äiti ylpeili 90-luvulla, miten sen lenkkarit olivat siistissä kunnossa. Niinpä niin, kun ei lenkillä käynyt eikä muutenkaan kenkiä pitänyt, kyllähän ne pysyivät siisteinä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/114 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri (+40v) on alkanut kehumaan miten pani kaikkia meidän kaverinaisia, - 90luvulla🤣🤣.

Lisäksi kehuu panemillaan huorilla venäjällä.

Sai vaimoltaan kuitenkin klamydian ja käski mun viedä sen huo*an vit*uun kun olin lähettänyt sille joskus vuosia sitten pil*un vonkausviestejä.

Vierailija
44/114 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaudet. Tuttavapiiriin kuuluu rouva, jolla tuntuu olevan kaikki kynsivallin tulehduksesta malariaan. Ja kyllä, kuormittaa kyllä paikallisia terveyspalveluja. Raskas ihminen kuunnella.

Vierailija
45/114 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu mies kehuu sitä että käy vaimonsa selän takana painamassa ex-tyttöystävää.

Vierailija
46/114 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksoistutkinnolla ylpeily, nimittäin lähihoitaja-siivooja.

Vierailija
47/114 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidit jotka kehuskelevat lastensa sairauksilla ja kilpailevat siitä kenellä on sairain lapsi. Hullua.

Vierailija
48/114 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jollain keskustelupalstalla joku kehuskeli sillä, että käy päivittäin paskalla. Ilmeisesti ylpeyttä lisäsi se, että käynnit ajoittuivat suurinpiirtein tiettyyn kellonaikaan ja tuotoskin oli tasalaatuista. Jotenkin tämä liittyi terveyteen ja hyvään kuntoon (jotka toki ovat useimpien saavutettavissa mm. liikunnan ja terveellisen ruokavalion avulla), mutta silti itseäni hieman huvitti, että miten tällaisellakin asialla voi kehuskella. 

Tämä ylpeilijä saa ollakin ylpeä toimivasta kakkailustaan. Suolisto-ongelmat ovat Suomessa aivan valtavan suuri ja kallis ongelma joka vaikuttaa elämänlaatuun erittäin negatiivisesti.

Itse en ehkä kehuskelisi tällaisella, mutta voin rehellisesti myöntää olevani kateellinen tälle ylpeilijälle.

Onhan se toki ihan aiheellinen ja tärkeä keskustelunaihe sinänsä. Mutta se keskustelu jäi mieleen jotenkin hassuna ja absurdina, kun vaikutelma todellakin oli sellainen, että tyyppi kehuskeli vessakäynneillään. 

Vierailija
49/114 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi ylpeästi kertoi ettei heidän perheessä ole ikinä käyty teatterissa. Minä ja anopin poika sitten menimme rikkomaan tämän tradition.

Vierailija
50/114 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylipäätään kehuskelu sillä mitä mikäkin on maksanut. Anoppini on juuri tällainen ihminen. Kehuskelee jopa sillä, jos käy syömässä jossain hieman tyyriimmässä ravintolassa tms. Oma mielipiteeni on se, että OIKEASTI varakkaat ihmiset eivät koskaan puhu rahasta.

Tähän liittyen ne, jotka joka asiasta kertovat miten halpaa oli. Kalja maksoi kaks euroo jossain ulkomailla ja tuppukylän lounaspaikassa ruoka kuus.

Vierailija
51/114 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksoistutkinnolla ylpeily, nimittäin lähihoitaja-siivooja.

Kaksoistutkinto tarkoittaa yo- ja ammatillisen tutkinnon suorittamista yhtäaikaa. Kaksi ammatillista tutkintoa on monellakin, mutta se ei ole kaksoistutkinto.

Vierailija
52/114 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muiden ihmisten saavutuksilla ylpeily. Esim. "Mun pomo ajelee 300K maksaneella autolla", tai "mun yks frendi osti just miljoona euroa maksaneen talon". Aha, no mitä sitten? Eräs entinen kaveri ylpeili kehuskelemalla omaa takapuoltaan. Aina kun nähtiin niin sanoi että "vittu kun mulla on hyvä per*e. Näitkö miten toikin tyyppi katteli mun per*että? Se varmaan haluis panna mua." Ja tämän kaiken kruunasi se, miten tuo akka ihan avoimesti vielä tiiraili peilin kautta per*ettään. Ja btw, sillä oli treenaamaton lättäpeppu, joten en tiedä missä ihmeen mielikuvitusmaailmassa se oikein eli sen peppunsa kanssa 🙄

Varmaan sama mamma joka täällä ihmetteli joskus kauanko sitä persettä on treenattava ennen kuin tuloksia näkyy...

Vierailija
53/114 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eräs entinen hoito makeili sillä, että hänen ex-vaimonsa on juristi.

😂

Ai hitto, tästä tulikin kaikenlaista mieleen. Henkisesti väkivaltainen eksäni kehuskeli sillä, miten hän oli joskus melkein tapaillut jotain naista, joka oli oikein biologian tohtori ja mitä kaikkea.

Tyyppi siis kehuskeli jonkun toisen saavutuksilla, kun itsellään ei ollut mitään meriittejä. Säälittävää. 

Narsisteille on aivan vakiokamaa, kaikenlainen namedropping, julkkisten ihailu niin että pitävät itseäkin julkkiksina. Toisten ideoiden varastaminen ja elämän kopiointi.

Vierailija
54/114 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairaudet. Tuttavapiiriin kuuluu rouva, jolla tuntuu olevan kaikki kynsivallin tulehduksesta malariaan. Ja kyllä, kuormittaa kyllä paikallisia terveyspalveluja. Raskas ihminen kuunnella.

Minulla on tuttu, joka googlailee itselleen milloin mitäkin mielialadiagnooseja, vaihtuvat todella tiheään. Lääkärit jo sanoneet hänelle, ettei ole mitään vikaa, muttei usko.

Vierailija
55/114 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tulee mieleen mökkinaapurien uusi soutuvene. Meidät haettiin neitsytmatkalle ja tarjottiin lääkemitasta viinatömpsyt. Sitten kerrottiin, että he vievät aina airot ja tulpan kotiin, ettei kukaan vaan lainaa venettä. Meillä oli kyllä ihan omakin vene ja olihan siinä naurussa pitelemistä, kun naapurit ajeli airot autonkatolla.

Vierailija
56/114 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eräs entinen hoito makeili sillä, että hänen ex-vaimonsa on juristi.

😂

Ai hitto, tästä tulikin kaikenlaista mieleen. Henkisesti väkivaltainen eksäni kehuskeli sillä, miten hän oli joskus melkein tapaillut jotain naista, joka oli oikein biologian tohtori ja mitä kaikkea.

Tyyppi siis kehuskeli jonkun toisen saavutuksilla, kun itsellään ei ollut mitään meriittejä. Säälittävää. 

Narsisteille on aivan vakiokamaa, kaikenlainen namedropping, julkkisten ihailu niin että pitävät itseäkin julkkiksina. Toisten ideoiden varastaminen ja elämän kopiointi.

Name dropping on narsisteille pakkomielteistä, samoin ihmisten ”lähelle” änkeäminen, jotka ovat heidän mielestään ”jotakin”. Olen kuunnellut vuosia tällaisen ihmisen kehuskelua, ja homma oli niin juurtuneena sieluun, että jopa samalla kadulla vauvana jonkun toimittajan kanssa asuminen tehtiin tiedettäväksi - myös sille toimittajalle 🧐

Vierailija
57/114 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko hän myös ylpeä hypokondriastaan?

Vierailija
58/114 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohi, mutta on hienoa jos joku innostuu arjesta poikkeavista virikkeistä esim Tallinnan risteilyllä, aikuinen on utelias ja elämästä innoissaan! Että on sisäinen palo ihmetellä ja uudistua!

Vs. Kaikennähneet, joilla ei mikään tunnu missään. Tylsimykset jotka vihaa/kadehtii toisten "sekoilua", kun itse ovat jo NIIN valmiita.

Vierailija
59/114 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-anoppi ylpeili, ettei kukaan hänen pojistaan ole löytänyt naista, jota olisi oikeasti rakastanut ja kunnioittanut, vuan äet se on se poikien suurin rakkaus anoppi julisti. Että sillä ylpeili, että on onnistunut kasvattamaan tunnekylmiä poikia. Ja jos totta puhutaan, mummo se oli poikien suurin rakkaus, ei tämä äiti...

Vierailija
60/114 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin outona kun työkaveri kehui kuinka oli raivonnut toiselle niin että toinen oli itkun partaalla. Onko se saavutus?!