Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki on niin sekaisin elämässäni, etten tiedä miten jaksan. Ahdistaa ja masennus vain pahenee.

Vierailija
07.01.2020 |

Viime vuosi on ollut rankka ja syy taitaa olla lähinnä minussa, olen sekoittanut asiani.
Elämä on ollut yhtä pyöritystä monta vuotta, muuttoja eri kaupunkeihin, vaihtuvat työpaikat, uupumusta ja itsensä etsimistä.
Jossain vaiheessa tuntui hyvältä olla vapaa tekemään mitä vain, työn saralla meni hyvin ja tein todella paljon ja kehityin, jaksoinkin vielä ja nautin kiireisestä ja haaveiden täyttämästä elämästä.

Viime vuoden alku meni kivasti vielä uupumuksesta toivuttuani kun aloitin elämäni taas puhtaalta pöydältä, söin terveellisesti, pidin itsestäni huolta, säästin rahaa, yritin opetella elämään tasaista ja normaalia arkea sopivasti töitä tehden. Ajattelin mitä harrastuksia voisin aloittaa syksyllä ja miten voisin hemmotella itseäni pienellä siivulla kesätyörahoista kun kausi on ohi. Tämä tiesi työskentelyä eri kaupungissa koko kesän mutta päätin jaksaa sen koska se kestäisi vain tietyn määräajan.
Kaikki meni hienosti alkuun kunnes tapasin uuden ihmisen kesken työkauden taas aivan uudessa kaupungissa käytyäni.
Rakastuin ja matkusteltiin, kuljin kolmen kaupungin väliä viikottain joulukuuhun saakka. Elämä oli todella vaiherikasta hyvässä ja pahassa ja alkoholia kului runsaasti. Uuvuin taas pahasti ja jäin sairaslomalle, se johti irtisanoutumiseen. Ystävät ovat kaikonneet, tai no oikeastaan en tiedä onko niitä ollut hyvän päivän tuttuja syvempää vuosiin mutta eipä ole niitäkään enää ja minusta on tullut todella epävarma eikä jaksamista ole. Nyt pitäisi sopeutua taas uuteen muuttoon keväämmällä miehen kanssa, se on ainoa joka pitää minut nyt jotenkin edes pinnalla. Töitäkin pitäisi etsiä uudelta paikkakunnalta pian.
Perheessä on paljon vakavia ongelmia jotka nyt masentuneena jotenkin korostuu ja vaivaavat mieltä.
Ei ole voimia oikein mihinkään enkä jaksaisi tehdä töitä, eikä niitä juuri oikein nyt olekaan. Rahatkin ovat menneet.

Tuntuu että olen juoksenut päin seinää ja sortanut turvalliset rakennelmat jotka joskus sain koottua itse. Nyt olen ihan loppu, niin, että en vain tiedä miten jatkaa enkä tiedä osaanko edes enää mitään.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Vierailija
2/2 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla näyttää melkoisia elämänhallinan ongelmia. Tuollainen elämä rasittaa aikalailla.

Sinuna kävisin puhumassa asiasta lääkärissä, ehkä masennukseen auttaisi lääkkeet ja lisäksi jotain keskusteluapua.

Jokainen on vastuussa omasta elämästään, ja tekee omat valintansa. Ja jos valinnat eivät aina onnistu, eipä siinä ole muuta mahdollisuutta kuin kestää seuraukset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi