Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelette, jos näette keskellä yötä jonkun kävelevän jossain?

Vierailija
07.01.2020 |

Ajatteletteko mahdollisesti, että mikähän hämärä tyyppi tuo on? Tuttavani nimittäin sanoi minulle, että tämän takia ei kannattaisi lenkkeillä kovin myöhään, kun uudenvuodenyönä tein niin, että lähdin lenkille katsottuani Vuosi vaihtuu -ohjelman. En siis tietenkään tavallisesti lenkkeile tuohon aikaan.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että sielläpä joku muukin kulkee kuin minä.

Vierailija
2/27 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen että kas, joku tyyppi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalla voin ihmetellä, mutta en kaupungissa. Enkä kyllä uutena vuotena, kun väki muutenkin juhlii ulkona pikkutunneille asti.

Vierailija
4/27 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maalla voin ihmetellä, mutta en kaupungissa. Enkä kyllä uutena vuotena, kun väki muutenkin juhlii ulkona pikkutunneille asti.

Miksi ihmettelisit maalla? Ja onhan sinun itsesikin oltava liikenteessä, jotta näkisit jonkun toisen olevan.

Vierailija
5/27 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiraa pitää joskus viedä aamuyöstä ulos jos sillä on maha sekaisin. Joskus olen nähnyt lehdenjakajan ja joskus joku naapuri on tullut taksilla kotiin jostain. Ja muutaman kerran on näkynyt myös joku muu koiranulkoiluttaja. Mitäpä noista ajattelemaan.

Vierailija
6/27 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmettelisit maalla? Ja onhan sinun itsesikin oltava liikenteessä, jotta näkisit jonkun toisen olevan.

Siis ellet sitten näe häntä ikkunasta.

Vierailija
7/27 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häh? Kyllä me käydään mökiltä välillä yölläkin kävelyllä. Mahtaa siinä maalaiset olla kummissaan.

Vierailija
8/27 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Helvetti, eikai vaan oo kyttä!"

Vierailija
9/27 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olen minä könyämässä baarista kotiin.

Vierailija
10/27 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö tienneet, että kun alkaa taloyhtiöissä hiljaisuus, niin silloin myös alkaa ulkonaliikkumiskielto. Tämä koskee myös omakotitaloissa asuvia.

Vierailija
11/27 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsen töistä 01.00, naapuri lähtee töihin 02.30. En ajattele mitään, työajatkin ovat niin outoja.

Vierailija
12/27 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettekö tienneet, että kun alkaa taloyhtiöissä hiljaisuus, niin silloin myös alkaa ulkonaliikkumiskielto. Tämä koskee myös omakotitaloissa asuvia.

Ketjusta päätellen tästä säännöstä ollaan maaseudulla hyvinkin tarkkoja.

Vierailija
13/27 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä taas hyvin näkee, että ihmiset miettii ihan liikaa mitä muut ajattelee. Mitä väliä, mitä muut ajattelee ja todellisuudessahan ne ei edes ajattele mitään.

Vierailija
14/27 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun kävelevän jossain...

Vierailija
15/27 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta hämmentävin oli, kun näin jonkun uudenvuodenyönä lastenvaunujen kanssa kolmen aikaan kadulla. Ilmeisesti lapsella ollut univaikeuksia (Helsinki kyseessä, joten olettaisin, että kerrostalossa), mutta kyllä se silmään pisti. Lenkkeilijät ja koiranulkoiluttaja ei niin herätä huomiota, olen itsekin univaikeuksista kärsiessäni käynyt yöaikaan lenkillä. Tosin asun okt:ssa, joten suihkussakäynti aamuneljältä ei haittaa ketään..

Vierailija
16/27 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutaisin apua ja hälyttäisin palokunnan, poliisit ja äidin. Lisäksi juoksentelisin silla lailla käsiä ylhäällä heiluttaen.

Tietysti. Mitä muutakaan?

Vierailija
17/27 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

................................en mitään

Vierailija
18/27 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nuori nainen niin tulee Tinder Jaren luota spermaämpärinä käytön jälkeen pois, tietenkin.

Vierailija
19/27 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse tule yöllä töistä ja näen saman miehen repun kanssa, niin se maalaa graffitteja. Mistä tiedän, koska tiedän.

Vierailija
20/27 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei viidakon ykä. Vedä ittes alasti ja teee helikopteri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme