Mitä ajattelette, jos näette keskellä yötä jonkun kävelevän jossain?
Ajatteletteko mahdollisesti, että mikähän hämärä tyyppi tuo on? Tuttavani nimittäin sanoi minulle, että tämän takia ei kannattaisi lenkkeillä kovin myöhään, kun uudenvuodenyönä tein niin, että lähdin lenkille katsottuani Vuosi vaihtuu -ohjelman. En siis tietenkään tavallisesti lenkkeile tuohon aikaan.
Kommentit (27)
Maalla voin ihmetellä, mutta en kaupungissa. Enkä kyllä uutena vuotena, kun väki muutenkin juhlii ulkona pikkutunneille asti.
Vierailija kirjoitti:
Maalla voin ihmetellä, mutta en kaupungissa. Enkä kyllä uutena vuotena, kun väki muutenkin juhlii ulkona pikkutunneille asti.
Miksi ihmettelisit maalla? Ja onhan sinun itsesikin oltava liikenteessä, jotta näkisit jonkun toisen olevan.
Koiraa pitää joskus viedä aamuyöstä ulos jos sillä on maha sekaisin. Joskus olen nähnyt lehdenjakajan ja joskus joku naapuri on tullut taksilla kotiin jostain. Ja muutaman kerran on näkynyt myös joku muu koiranulkoiluttaja. Mitäpä noista ajattelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmettelisit maalla? Ja onhan sinun itsesikin oltava liikenteessä, jotta näkisit jonkun toisen olevan.
Siis ellet sitten näe häntä ikkunasta.
Vierailija kirjoitti:
Häh? Kyllä me käydään mökiltä välillä yölläkin kävelyllä. Mahtaa siinä maalaiset olla kummissaan.
Se olen minä könyämässä baarista kotiin.
Ettekö tienneet, että kun alkaa taloyhtiöissä hiljaisuus, niin silloin myös alkaa ulkonaliikkumiskielto. Tämä koskee myös omakotitaloissa asuvia.
Pääsen töistä 01.00, naapuri lähtee töihin 02.30. En ajattele mitään, työajatkin ovat niin outoja.
Vierailija kirjoitti:
Ettekö tienneet, että kun alkaa taloyhtiöissä hiljaisuus, niin silloin myös alkaa ulkonaliikkumiskielto. Tämä koskee myös omakotitaloissa asuvia.
Ketjusta päätellen tästä säännöstä ollaan maaseudulla hyvinkin tarkkoja.
Tästä taas hyvin näkee, että ihmiset miettii ihan liikaa mitä muut ajattelee. Mitä väliä, mitä muut ajattelee ja todellisuudessahan ne ei edes ajattele mitään.
Minusta hämmentävin oli, kun näin jonkun uudenvuodenyönä lastenvaunujen kanssa kolmen aikaan kadulla. Ilmeisesti lapsella ollut univaikeuksia (Helsinki kyseessä, joten olettaisin, että kerrostalossa), mutta kyllä se silmään pisti. Lenkkeilijät ja koiranulkoiluttaja ei niin herätä huomiota, olen itsekin univaikeuksista kärsiessäni käynyt yöaikaan lenkillä. Tosin asun okt:ssa, joten suihkussakäynti aamuneljältä ei haittaa ketään..
Huutaisin apua ja hälyttäisin palokunnan, poliisit ja äidin. Lisäksi juoksentelisin silla lailla käsiä ylhäällä heiluttaen.
Tietysti. Mitä muutakaan?
................................en mitään
Jos nuori nainen niin tulee Tinder Jaren luota spermaämpärinä käytön jälkeen pois, tietenkin.
itse tule yöllä töistä ja näen saman miehen repun kanssa, niin se maalaa graffitteja. Mistä tiedän, koska tiedän.
Hei viidakon ykä. Vedä ittes alasti ja teee helikopteri.
Ajattelen, että sielläpä joku muukin kulkee kuin minä.