FashionGirl.fi kokemuksia
Ovatko lähettäneet tilauksen samana päivänä kuten lupaavat? Ovatko suostuneet perumaan tilauksesi? Entä vastaavatko asiakkaiden tiedusteluihin? Itse tilasin tuolta yli viikko sitten ja en ole saanut toimitusilmoitusta vieläkään, laskun eräpäivä on tämän viikon sunnuntaina :/
Kommentit (16)
Mulle on tullu aina tosi nopeesti,tyytyväinen olen.
Vierailija kirjoitti:
Mulle on tullu aina tosi nopeesti,tyytyväinen olen.
Oletko tilannut sieltä mitään viime aikoina?
Hei, ap, et tietenkään maksa laskua jos tuotteita ei ole tullut! Sinulle täytyy tulla tilausvahvistus ja toimitusvahvistus sitten kun he ovat lähettäneet tuotteet.
Vierailija kirjoitti:
Hei, ap, et tietenkään maksa laskua jos tuotteita ei ole tullut! Sinulle täytyy tulla tilausvahvistus ja toimitusvahvistus sitten kun he ovat lähettäneet tuotteet.
Olen saanut tilausvahvistuksen, mutta en toimitusvahvistusta. En ajatellutkaan maksaa laskua, jos toimitusvahvistusta ei ala näkyä. Voi olla, että kyselen heiltä suoraan, missä tilaukseni viipyy.
Mää oon tilannut jo varmaa kuus vuotta tuolt hiuksii. Välillä jos oon esim tänää tilannu nii on tullu niinkö ylihuomen jo. Mut pari kertaa on menny yli viikko et tullu. En oo kyl varma onks sit ollu loppu tai jotai mut siel lukee aina onks varastossa niin kyl yleensä ne on tullu paris päiväs.
Tukkajumala kirjoitti:
Mää oon tilannut jo varmaa kuus vuotta tuolt hiuksii. Välillä jos oon esim tänää tilannu nii on tullu niinkö ylihuomen jo. Mut pari kertaa on menny yli viikko et tullu. En oo kyl varma onks sit ollu loppu tai jotai mut siel lukee aina onks varastossa niin kyl yleensä ne on tullu paris päiväs.
Minulla on käynyt sitten paska tuuri ilmeisesti :/
Itse olen aina tilannut hiusenpidennykseni fashiongirlistä. Aina on tullut perille viikon sisään, riippuu tilaako loppuviikosta vai alkuviikosta. Nyt tilasin perjantaina 2 pkt 50cm teippipidennyksiä, toivotaan että tälläviikolla tulevat:) mutta tyytyväinen olen ollut
olen itse tilannut yli viikko sitten sieltä kamaa, mutta ei ole kuulunut vieläkään. vaikka sanovat että koronaviruksen taikia on kuitenki toimitus aika 1-4pv. oon yrittänyt tässä kysellä mutta eivät vastaa puhelimeenkaan.
Itse tilasin ensimmäistä kertaa Fashiongirlistä huhtikuun lopussa ja tuli vain tilausvahvistus ja lasku, mutta ei toimitusvahvistusta... Laitoin niiden kotisivujen kautta viestiä ja vastasivat sähköpostiini muutaman pvn päästä, että tässä seurantatunnus, muttei mitään selitystä vaikka sitä pyysin. Lopulta "selittivät", että johtuu kotimaan postituksesta tämä viive, ei jostain syystä vakuuta...
Huijaavat, toimitusta ei ole tullut enkä uskokaan että tulisi milloinkaan. Eka kerta kun näin käy nettikaupassa. Tästä on hyvä ottaa opiksi.
Täys huijausfirma. Olen tapellut 3kk palautuksen kanssa, koska tuotteet olivat 100% muovia ja tein palautuksen, mutta eivät ole käsittelleet palautusta vieläkään ja vaativat maksua. Soitettu ainakin 50 kertaa tällä ajalla sekä sama määrä sähköpostia laitettu, eikä edelleenkään vastattu. Älkää missään nimessä ostako tästä kusetusfirmasta mitään.. ja olevinaan kampaajille myyvät, pyhpah.
Oma tilauksenikin jäi sitten kokonaan saamatta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Itse tilasin ensimmäistä kertaa Fashiongirlistä huhtikuun lopussa ja tuli vain tilausvahvistus ja lasku, mutta ei toimitusvahvistusta... Laitoin niiden kotisivujen kautta viestiä ja vastasivat sähköpostiini muutaman pvn päästä, että tässä seurantatunnus, muttei mitään selitystä vaikka sitä pyysin. Lopulta "selittivät", että johtuu kotimaan postituksesta tämä viive, ei jostain syystä vakuuta...
Lähes identtinen keissi omani kanssa.
Ap
1.7.2020 tein tilauksen. Kahden päivän päästä tuli tilausvahvistus, muuta ei ole vielä tullut.
Vertailuna: tilasin sama päivänä tämän tilauksen jälkeen samanlaiset tuotteet (syy, koska luulin saaneeni peruttua fashiongirlin tilauksen). Hiuskorut.com ilta tilaamani tuotteet oli minulla jo kotona ennenkuin
fashiongirlin tilausvahvistus tuli. Se siitä 1-4 päivän toimitusajasta.
Olen lukenut muualta, että muillakin olisi ollut ongelmia kyseisen kaupan kanssa.