Lääkäri IL:ssa: Karita T. huolestuttavan laiha
Iltalehti on näyttänyt lääkärille pari kuvaa Karita Tuomolasta, kuvan parin vuoden takaa ja kuvan Suvi Miinalan häistä. Kumpikin kuva näytetty niin, ettei kasvoja näy, joten lääkäri ei ole tiennyt, kenestä on kyse. Lääkärin mielestä Karita on nykyään pelottavan laiha, luut näkyvät ihan liikaa.
Kommentit (49)
ei hän ennen ollut tuon näköinen vaikka hoikka olikin.
leimataan syömishäiriöiseksi jos on laiha! Jotkut vain ovat sen mallisia luonnostaan! mä olen koko ikäni ollut laiha luikku ja nyt neljän lapsen jälkeen olen vielä laihempi ku nuorempana. nyt olen( 174/51). Multa on tuttavat kyselly et onko kaikki ok ku olen niin hoikka... Syön normaalisti mutta välttäen turhaa rasvaa ja sokeria ja liikun todella paljon. Rasvaa ja sokeria vältän sen takia kun tuppaa tulemaan tota selluliittia takamukseen!
ja ei kaikki missit/mallit ole laihoja koko ikää. Karitakin on kohta 30 ja siinä iässä alkaa kiloja tulla monille...
Jeesus kukaan aidosti järkevä ihminen ei lakkaa kuuntelemasta omaa kroppaansa vain siksi, että joku pakkomielle käskee tekemään toisin.
Laihuus ei kyllä välttämättä tarkoita syömishäiriöitä, Karita treenaa 5 kertaa viikossa ja kyllä se pitemmän päälle näkyy. Näyttää kyllä paljon ikäistään vanhemmalta, yli nelikymppiseltä kun on noin ruskea ja laiha, eikä toi sinimusta tukkakaan ole kovin kaunis.
Mutta en nyt osaa sitä sen tarkemmin eritellä. Voin kuitenkin sanoa, että 178cm pitkä ja 56kg painava kaverini ei ole koskaan näyttänyt kuihtuneelta, vaikka todella hoikka onkin. Hänellä on aina pieni kerros rasvaa, rinnat, säännölliset kuukautiset ja sitä rataa. Lisäksi hän on edelleen hedelmällinen eivätkä hänen poskensa kasvata nukkaa.
Vierailija:
Voithan sinä olla ihan hoikka, mutta K Tuomolan näköistä susta ei saa tekemälläkään, noilla kiloilla. Sori vaan. On mullakin kylkiluut näkyvissä, mutta ei ne TÖRRÖTÄ. Toki varmaan sun läskit sukulaiset väittää, että sulla luut törröttää kun se on niin eksoottista, että ne ylipäätään NÄKYY ;-)
Alkaa tosiaan pää vaikuttaa oudon isolta. Tätä ongelmaa alkaa olla myös Teresa Välimäellä. Näyttää kuihtuneen olemattomiin. K-kaupan ruokalehdessä oli kuva, jossa oli naisen pää mutta jonkun 12-vuotiaan yläkroppa, oli niin laiha.
kkareita. Tuollaisesta kropasta nimittäin lähtee tissirasva laihtuessa.
Taitaa iltapäivälehdistön huolena olla pelkät tissit. Muistaako kukaan, että Pamela Anderssonin tikkukäsistä olisi vouhkattu? No, ei hän voi olla ano, koska hänellä on isot pallotissit. Vai mitä?
Telkkarin sanotaan keskimäärin lihottavan n. 10 kiloa
Tätähän sitä hoetaan. Mistä ihmeestä tuo juttu tulee? Tietenkään ihmisen kokoa ei nää telkkarista samalla tavalla kuin jos on itse vieressä, mutta minä ainakin olen hämmästynyt useimmiten sitä, miten lyhyitä julkkikset oikeasti ovat, en heidän lihavuuttaan. Ja joskus toisinkinpäin, varsinkin miesten osalta.
Minusta se kuva oli jotenkin järkyttävän näköinen. Karita on ollut ennen niin terveen ja naisellisen näköinen.
Mutta epäilen anoreksiaa silti, nuo turvonneet leukaperät paljastavat. Voi voi.
Tästä oli joskus jossain telkkarijuontamista koskevassa jutussa. Itse huomasin tuon lihotusvaikutuksen kun satuin samaan aikaan juna-asemalle missilauman kanssa. Ne oli sen vuoden missejä ja niillä oli varmaan joku kokoontuminen. Hämmästyin, miten langanlaihoja kirppuja ne oli todellisuudessa!!! Oikeasti LAIHOJA ja linnunluisia. Kun telkkarissa ne näytti tavallisen hoikilta, ei langanlaihoilta.
oikeasti hämmästyin sitä eroa kun hänet oli nähnyt lehdessä ja telkkarissa. Huh, mitähän mahtaa olla nyt oikeasti...
Ja totuus on että suurin osa (varsinkin kansainvälisistä) naisjulkkiksista on alipainoisia lääketieteelliseltä kannalta katsottuna. Jopa tällä palstalla läskiksi haukuttu Jennifer Lopez on siellä normaalipainon alarajalla, bmi noin 19. Suurin osa näyttelijöistä, laulajista ja malleista on painoindeksillä laskettuna huomattavan alipainoisia.
tyyli-ikoni vain alipainoisena. Yritin miettiä jotain normaalipainoista tyyli-ikonia, mutten keksinyt ketään. Kai niitäkin kumminkin on. Mutta jos nyt siis ajattelee näitä tämän hetken pintaprinsessoja, niin luut kolisee. Victoria Beckham. Kate Moss. Paris Hilton. Sarah Michelle Gellar (vai mikäs sen nimi on).
Eli ei kumminkaan mikään mielettömän kuuluisa?
Vierailija:
Eli ei kumminkaan mikään mielettömän kuuluisa?
http: //www. imdb. com/name/nm0424060/
Sitäpaitsi silloin kun itselläni oli anoreksia, oli pakko todistella kaikille, että en muka ole laihtunut! Söin vain julkisesti, jotta ihmiset olisivat " luulleet" mun syövän normaalisti ja että aineenvaihduntani vain on sellainen, että pysyn laihana... Sitä selittelyä vaan ei kande uskoa!