Paljonko teillä menee rahaa alkoholiin kuukaudessa?
Kommentit (65)
taksi on kulkuneuvo, ei alkoholia.
Mä dokailen kotona, ei ole etkoja ja takseja, mutta mättöruokaa teen sitten itse.
Mutta rahaa menee 300 euroa.
Ehkä kymppi. Perjantaina ja lauantaina 1-2 saunakaljaa kotosalla. Näin on mennyt jo vuosia. N39
0 - 30 € / viikko, yleensä 0 €.
Miten taksi tai mättöruoka liittyy tähän?
Jos ja kun kerta kaikki kulut pitää huomioida, niin asuntoineen, kesämökkeineen, veneineen ja autoineen alkoholin kuluttamiseen menee toista tonnia kuukaudessa.
Mulla 0e, miehellä vähintään 4x 25e (+tupakat, krapulamätöt ja -mehut). Olen huolissani.
Vierailija kirjoitti:
Jos ja kun kerta kaikki kulut pitää huomioida, niin asuntoineen, kesämökkeineen, veneineen ja autoineen alkoholin kuluttamiseen menee toista tonnia kuukaudessa.
😂😂😂 juuri näin!
Vierailija kirjoitti:
taksi on kulkuneuvo, ei alkoholia.
Kai siinä tarkoitetaan bensiinin seassa olevaa etanolia. Tavallaan taksi kulkee alkoholin voimalla. Monessakin mielessä.
11€ / päivä = (2 dl 60% vodkaa) = 300€ /kk
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂😂😂 juuri näin!
Eipä unohdeta laskuista makkaroita ja kumeja, ja seuraavan aamun vichyjä mitä tässä hommassa kuluu myöskin! :D
Olihan typerä kysymys jälleen kerran. Mättö ja taksi ei ole alkoholia. Joku nääs voi ihan selvinkin päin olla mukana.
Hmm 200tölkkiä eli 210e sitten taas voi mennä parikin kk 0e
Asuinmaassani puolen litran kalja maksaa reilut 3€, joskus tulee lähibaarissa käytyä burgerilla ja "muutamalla". Rahaa menee 20-40€, riippuen siitä kuin kova jano on.
Etkoja ei tarvitse tohon hintaan juoda... Kävelymatkan päässä, taksia ei tarvitse.
Kuukaudessa yhteensä 20-50€ sisältäen kaljat jääkaappiin.
Etkoilla voi mennä rahaa alkoon, taksit tai mättöruuat taas ei ole alkoholiin rahan kuluttamista. Vastaan silti (hieman typerään kysymykseesi), että noin 60€ menee kuukaudessa alkoholiin rahaa, joskus enemmän, joskus vähemmän.