Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muutaman päivän päästä tulee uusi numero

Vierailija
06.01.2020 |

Ja jälleen kerran saan tuntea huonoa omatuntoa siitä, etten siedä enää tätä pskaa. Jatkuvasti v*ttuilevaa siskoa, häiriköivää äitiä.... Minulla ei ole mitään oikeutta elää normaalia aikuisen elämää, tehdä itse päätöksiäni, olla rauhassa, olla olematta tilivelvollinen. Lapsuudenperheeni kohtelee minua kuin lasta eikä vain jätä minua rauhaan ikinä. Yksikään yhteydenotto ei ole ikinä iloinen ja positiivinen. Pelkkää v*ttuilua, syyllistämistä ja kiroamista vuodesta toiseen. "Ei ei ei ei, et sinä voi noin tehdä, mieti vähän. Ihan oikeasti." Ööö kyllä voin tehdä, olen AIKUINEN. S**tana kun ei ikinä mene jakeluun!!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ehkäpä ottavat minut vakavasti sitten, kun eivät voi enää purkaa minuun ongelmiaan ja häiriköidä, koska heillä ei ole numeroani. Eihän tämä normaalia ole, mutta en minä vain saa ikinä olla rauhassa ja nyt olen saanut lopullisesti tarpeekseni tästä.

Vierailija
2/2 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielelläni juttelisin niitä näitä, jos asioihini ei tunkeuduttaisi ja yritettäisi kontrolloida päätöksiäni. Normaalit vanhemmat eivät puutu aikuisen hankintoihin, minun täytyisi anella lupaa niihin. Raha-asioihini puututaan ja saarnataan kuin teinille. En jaksa kertoa puoliakaan, tämä on ihan sairasta meininkiä. Olen niin loppu ja vihainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä