Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisiko minulla vientiä?

Vierailija
06.01.2020 |

Olen vajaa 30-vuotias, 1 lapsen äiti, isällään on yhteishuoltajuus. Olen hauska, seksistä nauttiva joskin ylipainoinen, rasva kuitenkin kertyy onneksi oikeisiin paikkoihin. En ole mikään kodin hengetär mutta pärjään hyvin omillani eikä minulla ole mitään tarvetta muuttaa yhteen tai avioitua enää ikinä. Miehen kanssa toivon lähinnä läheisyyttä, vaikka elokuvien/sarjojen katselua, lautapelien pelailua ja välillä vaikka ravintolassa syömistä yms. Toivoisin myös kovasti että miehellä ei olisi lapsia, koska aikoisin nähdä miestä lähinnä lapsettomilla viikoillani.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan. Joku Jamal varmasti käy tyhjäämässä kiveksensä.

Vierailija
22/27 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan. Joku Jamal varmasti käy tyhjäämässä kiveksensä.

Huoh. Itse olen kyllä tähän asti suosinut kotimaista. Mielummin olen sitten itsekseni, jos en kelpaa muuhun kun kivesten tyhjentämiseen, oli tyhjentäjä sitten suomalainen tai muualta tullut. .

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä saat aina halutessasi, lapsi pelottelee lapsettomia paitsi jos mies ihastuu tai rakastuu

Vierailija
24/27 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin meidän taloyhtiössä on kolme 1 lapsen äitiä, joilla on uudet miehet. En tiedä kauanko ovat tapailleet ennen yhteenmuuttoa. Yksi myös pullea, toinen ei, mutta epämiellyttävä naama, silti saanut komean miehen, kolmas kaunis ja miehelläkin lapsi ja heillä yksi yhteinen. Neljäs yh on aivan pärsiistä eikä ihme, että on yksin, näkee kyllä naamasta, että on lakannut...

Vierailija
25/27 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, äiteys tuntuu jakavan miesten mielipiteitä. Osalle ehdoton turn off, toiset hakevat äidillistä(?) hahmoa elämäänsä. Tosiaan haluaisin jotain fwb tyyppisen ja vakavan parisuhteen välimaastosta.

Ap

Vierailija
26/27 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vajaillekin on joskus vientiä. T. Vajaa kuusikymppinen.

Vierailija
27/27 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vajaillekin on joskus vientiä. T. Vajaa kuusikymppinen.

Kiva kuulla!

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi