Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisiko minulla vientiä?

Vierailija
06.01.2020 |

Olen vajaa 30-vuotias, 1 lapsen äiti, isällään on yhteishuoltajuus. Olen hauska, seksistä nauttiva joskin ylipainoinen, rasva kuitenkin kertyy onneksi oikeisiin paikkoihin. En ole mikään kodin hengetär mutta pärjään hyvin omillani eikä minulla ole mitään tarvetta muuttaa yhteen tai avioitua enää ikinä. Miehen kanssa toivon lähinnä läheisyyttä, vaikka elokuvien/sarjojen katselua, lautapelien pelailua ja välillä vaikka ravintolassa syömistä yms. Toivoisin myös kovasti että miehellä ei olisi lapsia, koska aikoisin nähdä miestä lähinnä lapsettomilla viikoillani.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/27 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten voisin olla kiinnostunut, mutta lapsi on minulle este.

M31

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille tavallisille ihmisille löytyy monia sopivia kumppaneita, jos tavallinen kumppani riittää.

Vierailija
4/27 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M31

Miten lapsi on este, jos et häntä ikinä tapaa?

Ap

Vierailija
5/27 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa laihduttaa normaalipainoiseksi sekä terveys- että treffailusyistä, vaikka miten rasvat menisivät "oikeisiin paikkoihin".

Vierailija
6/27 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myös paljon vuoroviikkoisiä. Älä turhaan sulje sitä vaihtoehtoa pois. Joka toinen viikko lapsiarkea tahoillaan ja joka toinen aikuisten välistä parisuhdeaikaa. Toimii monen kohdalla.

Vierailija
7/27 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas tahdon lapsellisen miehen. Plus se että pärjäävät jo omillaan. Siis mies ja lapset.

Vierailija
8/27 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän joku 20v eläkkeelle siirtynyt somalian merirosvo ja sotaveteraai ota hoidoksi?

Vierailija
9/27 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän miehen lapset haittaa, jos teillä on lapsettomat viikot samaan aikaan.

Vierailija
10/27 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toki voi toimia niinkin että miehellä lapsiviikko samaan aikaan kanssani, mutta aina suurempi riski yllättäviin aikataulumuutoksiin tms.

Olen laihduttamut 10 kiloa eron jälkeen, vielä toiset 10-15 kg olisi tarkoitus saada pois ajan kanssa. :)

Ap

Vierailija
11/27 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat mukavalta tyypiltä, jolla olisi varmasti vientiä :) Jos liikut paljon paikoissa, joissa tulee luonnollisesti sosiaalisia kohtaamisia, niin varmasti löytyy seuraa. Mutta tietysti elämän "ruuhkavuosina" ei aina kerkiä pyörimään ulkomaailmassa, jolloin uusien tuttavuuksien kartuttaminenkin vähän rajoittuu. Mutta kyllä luulisi reippaalle ja mukavalle tyypille seuraa löytyvän ennen pitkää. Joskus se voi viedä vähän enemmän aikaa vaan ennenkuin sopiva tyyppi löytyy. 

Vierailija
12/27 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No toki voi toimia niinkin että miehellä lapsiviikko samaan aikaan kanssani, mutta aina suurempi riski yllättäviin aikataulumuutoksiin tms.

Olen laihduttamut 10 kiloa eron jälkeen, vielä toiset 10-15 kg olisi tarkoitus saada pois ajan kanssa. :)

Ap

Hienosti olet laihduttanut, tuollainen alkaa varmasti näkymään omassa hyvinvoinnissa monellakin tavalla!

Vierailija
13/27 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M31

Ap

Lapsi kyllä haluaa tietää kuka sua rassailee. Ja itse koen että selvä pyy, jos lapsi on kerta este. Fakta on etten sitouta itseäni jannuun josta tulee huono olo. Varmaan moni muukin asia on nounou enkä kuluta aikaani ihmiseen jolla on oletuksia...

Erosin koska haluan olla rauhassa henkiseltä ja fyysiseltä kourimiselta ja täts it.

En jaksaisi jotain painostajaa. Nyt on just hyvä.

Vierailija
14/27 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M31

Ap

Kyllä se lapsi tapailua rajoittaa tapauksessasi kuitenkin.

M31

Vierailija
15/27 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä kieltämättä tule kamalasti missään käytyä. Opiskelen, käyn töissä ja hoidan lapsen omilla viikoillani. Töissä käyn enemmän sitten lapsettomilla viikoilla. Baareissa en ole ikinä viihtynyt. Aiemmat suhteeni ovat syttyneet koulussa (nyt ei ole yhtään miehiä samalla vuosikurssillani), töissä (Täysin naisvaltainen ala) ja kaveriporukassa (nykyään en ehdi paljo kavereita nähdä ja ne joita nään ovat äitejä ja nähdään yleensä vaan jotta lapset saa leikkiä yhdessä). Kuntosali jolla käyn on todella pieni ja harvoin siellä on ketään lisäkseni.

Olen harkinnut tinderiä, mutta en kyllä tiedä löytyiskö sieltä seuraa pelkän pärstäkertoimen avulla.

Ap

Vierailija
16/27 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti on vientiä. Haluaisin juurikin sellaisen naisen, joka tykkää enimmäkseen jakaa ihan tavallista arkea, sellaista mitä mainitsit. Jos miehellä on töissä haastetta, niin kotona haluaa viettää aikaa rennosti, eikä juosta suorittamaan toisena työnä jotain "onnellisen ja aktiivisen elämän" kulissia, sosiaaliseen mediaan kuvia erilaisista tapahtumista ottaen.

Vierailija
17/27 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M31

Ap

Kyllä se lapsi tapailua rajoittaa tapauksessasi kuitenkin.

M31

Mitä helvettiä te alapeukutatte? Jos sukupuolet olisivat toisin päin, tulisi vain yläpeukkuja. 🙄

Vierailija
18/27 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hyvältä kuulostaa. Valitettavan nuori olet mutta ideana kaltaisesi hakusessa.

Vierailija
19/27 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän asti ongelmani on ollut, miten pääsen miehistä eroon kun pääsevät parisuhteeseen kanssani, mistä johtuen nyt en etsi erityisen vakavaa parisuhdetta. Exäni kanssa olin kuitenkin melkein 10 vuotta yhdessä joten edellisistä tapailuista on aikaa ja pieni epävarmuus on oman viehätysvoiman suhteen syntynyt.

Ap

Vierailija
20/27 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti on vientiä. Haluaisin juurikin sellaisen naisen, joka tykkää enimmäkseen jakaa ihan tavallista arkea, sellaista mitä mainitsit. Jos miehellä on töissä haastetta, niin kotona haluaa viettää aikaa rennosti, eikä juosta suorittamaan toisena työnä jotain "onnellisen ja aktiivisen elämän" kulissia, sosiaaliseen mediaan kuvia erilaisista tapahtumista ottaen.

Sosiaalisen median tilejä minulla ei ole laisinkaan.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan