Olisiko minulla vientiä?
Olen vajaa 30-vuotias, 1 lapsen äiti, isällään on yhteishuoltajuus. Olen hauska, seksistä nauttiva joskin ylipainoinen, rasva kuitenkin kertyy onneksi oikeisiin paikkoihin. En ole mikään kodin hengetär mutta pärjään hyvin omillani eikä minulla ole mitään tarvetta muuttaa yhteen tai avioitua enää ikinä. Miehen kanssa toivon lähinnä läheisyyttä, vaikka elokuvien/sarjojen katselua, lautapelien pelailua ja välillä vaikka ravintolassa syömistä yms. Toivoisin myös kovasti että miehellä ei olisi lapsia, koska aikoisin nähdä miestä lähinnä lapsettomilla viikoillani.
Kommentit (27)
Muuten voisin olla kiinnostunut, mutta lapsi on minulle este.
M31
Kaikille tavallisille ihmisille löytyy monia sopivia kumppaneita, jos tavallinen kumppani riittää.
Vierailija kirjoitti:
M31
Miten lapsi on este, jos et häntä ikinä tapaa?
Ap
Kannattaa laihduttaa normaalipainoiseksi sekä terveys- että treffailusyistä, vaikka miten rasvat menisivät "oikeisiin paikkoihin".
On myös paljon vuoroviikkoisiä. Älä turhaan sulje sitä vaihtoehtoa pois. Joka toinen viikko lapsiarkea tahoillaan ja joka toinen aikuisten välistä parisuhdeaikaa. Toimii monen kohdalla.
Minä taas tahdon lapsellisen miehen. Plus se että pärjäävät jo omillaan. Siis mies ja lapset.
Eiköhän joku 20v eläkkeelle siirtynyt somalian merirosvo ja sotaveteraai ota hoidoksi?
Eihän miehen lapset haittaa, jos teillä on lapsettomat viikot samaan aikaan.
No toki voi toimia niinkin että miehellä lapsiviikko samaan aikaan kanssani, mutta aina suurempi riski yllättäviin aikataulumuutoksiin tms.
Olen laihduttamut 10 kiloa eron jälkeen, vielä toiset 10-15 kg olisi tarkoitus saada pois ajan kanssa. :)
Ap
Kuulostat mukavalta tyypiltä, jolla olisi varmasti vientiä :) Jos liikut paljon paikoissa, joissa tulee luonnollisesti sosiaalisia kohtaamisia, niin varmasti löytyy seuraa. Mutta tietysti elämän "ruuhkavuosina" ei aina kerkiä pyörimään ulkomaailmassa, jolloin uusien tuttavuuksien kartuttaminenkin vähän rajoittuu. Mutta kyllä luulisi reippaalle ja mukavalle tyypille seuraa löytyvän ennen pitkää. Joskus se voi viedä vähän enemmän aikaa vaan ennenkuin sopiva tyyppi löytyy.
Vierailija kirjoitti:
No toki voi toimia niinkin että miehellä lapsiviikko samaan aikaan kanssani, mutta aina suurempi riski yllättäviin aikataulumuutoksiin tms.
Olen laihduttamut 10 kiloa eron jälkeen, vielä toiset 10-15 kg olisi tarkoitus saada pois ajan kanssa. :)Ap
Hienosti olet laihduttanut, tuollainen alkaa varmasti näkymään omassa hyvinvoinnissa monellakin tavalla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M31
Ap
Lapsi kyllä haluaa tietää kuka sua rassailee. Ja itse koen että selvä pyy, jos lapsi on kerta este. Fakta on etten sitouta itseäni jannuun josta tulee huono olo. Varmaan moni muukin asia on nounou enkä kuluta aikaani ihmiseen jolla on oletuksia...
Erosin koska haluan olla rauhassa henkiseltä ja fyysiseltä kourimiselta ja täts it.
En jaksaisi jotain painostajaa. Nyt on just hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M31
Ap
Kyllä se lapsi tapailua rajoittaa tapauksessasi kuitenkin.
M31
Ei kyllä kieltämättä tule kamalasti missään käytyä. Opiskelen, käyn töissä ja hoidan lapsen omilla viikoillani. Töissä käyn enemmän sitten lapsettomilla viikoilla. Baareissa en ole ikinä viihtynyt. Aiemmat suhteeni ovat syttyneet koulussa (nyt ei ole yhtään miehiä samalla vuosikurssillani), töissä (Täysin naisvaltainen ala) ja kaveriporukassa (nykyään en ehdi paljo kavereita nähdä ja ne joita nään ovat äitejä ja nähdään yleensä vaan jotta lapset saa leikkiä yhdessä). Kuntosali jolla käyn on todella pieni ja harvoin siellä on ketään lisäkseni.
Olen harkinnut tinderiä, mutta en kyllä tiedä löytyiskö sieltä seuraa pelkän pärstäkertoimen avulla.
Ap
Varmasti on vientiä. Haluaisin juurikin sellaisen naisen, joka tykkää enimmäkseen jakaa ihan tavallista arkea, sellaista mitä mainitsit. Jos miehellä on töissä haastetta, niin kotona haluaa viettää aikaa rennosti, eikä juosta suorittamaan toisena työnä jotain "onnellisen ja aktiivisen elämän" kulissia, sosiaaliseen mediaan kuvia erilaisista tapahtumista ottaen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M31
Ap
Kyllä se lapsi tapailua rajoittaa tapauksessasi kuitenkin.
M31
Mitä helvettiä te alapeukutatte? Jos sukupuolet olisivat toisin päin, tulisi vain yläpeukkuja. 🙄
Oikein hyvältä kuulostaa. Valitettavan nuori olet mutta ideana kaltaisesi hakusessa.
Tähän asti ongelmani on ollut, miten pääsen miehistä eroon kun pääsevät parisuhteeseen kanssani, mistä johtuen nyt en etsi erityisen vakavaa parisuhdetta. Exäni kanssa olin kuitenkin melkein 10 vuotta yhdessä joten edellisistä tapailuista on aikaa ja pieni epävarmuus on oman viehätysvoiman suhteen syntynyt.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Varmasti on vientiä. Haluaisin juurikin sellaisen naisen, joka tykkää enimmäkseen jakaa ihan tavallista arkea, sellaista mitä mainitsit. Jos miehellä on töissä haastetta, niin kotona haluaa viettää aikaa rennosti, eikä juosta suorittamaan toisena työnä jotain "onnellisen ja aktiivisen elämän" kulissia, sosiaaliseen mediaan kuvia erilaisista tapahtumista ottaen.
Sosiaalisen median tilejä minulla ei ole laisinkaan.
Ap
Up