Teini kuuntelee klassista musiikkia!
Siis en tiedä keneen on tullut, mutta kuuntelee vain klassista musiikkia eikä tiedä mitään mistään bändeistä.
Kommentit (11)
jännää. Välillä yläluokkaiseen perheeseen imestyy wt-teini ja välillä sitten menee toisinpäin.
Keitä säveltäjiä? Kysy lempiteostaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuulemma joku wagner
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulemma joku wagner
Kuuntelee siis pelkkiä oopperoita? Mistä oopperasta pitää eniten?
Ihan ok kuunnella klassista. Itse olen raskaan rokin eli ns. heavyn kuuntelija. Kerran yksi yö ajat sitten tuli kuultua klassista radiosta. Ei yhtään hassumpaa ja toisinaan olen kuunnellut sen jälkeen. Voittaa ihan kevyesti humpat ja varsinkin inhokkini iskelmä musiikin. Oikeasti iskelmää ei voi edes sanoa musiikiksi.
käsittämätöntä minusta. En itse kuuntele klassista niin en ymmärrä tällaista ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihan ok kuunnella klassista. Itse olen raskaan rokin eli ns. heavyn kuuntelija. Kerran yksi yö ajat sitten tuli kuultua klassista radiosta. Ei yhtään hassumpaa ja toisinaan olen kuunnellut sen jälkeen. Voittaa ihan kevyesti humpat ja varsinkin inhokkini iskelmä musiikin. Oikeasti iskelmää ei voi edes sanoa musiikiksi.
Jaa. Progenörttinä kuuntelen mielelläni Kari Vepsää ja Tapiota. Mutta nämä nuoremmat teräsniskat ja juhatapiot ei niinkään mene.
Hyvä ihme. Teini puhutteluun ja Cheekkiä tai Anna Abreuta joka päivä ainakin tunnin ajan. Unohtuu mokomat saksalaispellet.
Asperger?