Mies ei halua rakentaa taloa, vaan on täysi pelkuri
Olen jo kauan sanonut miehelleni, että voisimme rakentaa unelmakdoin, koska nykyinen on käynyt liian ahtaaksi. Meillä on neljä lasta 2, 4, 8 ja 11 vuotiaat ja kohta kaikki tarvitsee oman huoneen.
Mies ei vaan tajua. Valmiiseen talopakettiin suostuu, mutta niihin ei ole mun mielestä luottamista. Ukko pelkää eikä uskalla ottaa vasaraa käteensä, kun ei mitään osaa muutenkaan tehdä.
Pitää varmaan laittaa kohta mies vaihtoon, sellaiseen, joka osaa rakenta perheelleen talon.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies tienaa rahat taloon, niin voit johtaa taloprojektia itse. Ei kaikkea tarvitse osata tehdä . Riittää, että tienaa rahat, jotta voi ostaa palveluita ulkopuolisilta.
Mitäpä jos se nainen tienaisi?
Voi hyvin tienata. Ajattelin vain, kun ap naisena vaatii miestä rakentamaan talon.
Minulla naisena on jonkinlainen käsitys rakentamisesta. Olen nuoruuteni pyörinyt rakennusmailla.
Voithan laittaa miehen vaihtoon. Ei kuitenkaan kannata luottaa, että olisit kauhean suurta huutoa sinkkumarkkinoilla neljän pienen lapsen äitinä, jos miehen pitäisi rakentaa teille vielä omakotitalokin.
Vierailija kirjoitti:
Osta talopaketti. Monesti toimivampi, kun osat tehdään tehtaassa millilleen.
Lisäksi elementit tehdään kuivassa tilassa, joten kosteusvaurioita tulee vähemmin kuin itse sateessa räveltämällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies tienaa rahat taloon, niin voit johtaa taloprojektia itse. Ei kaikkea tarvitse osata tehdä . Riittää, että tienaa rahat, jotta voi ostaa palveluita ulkopuolisilta.
Mitäpä jos se nainen tienaisi?
Voi hyvin tienata. Ajattelin vain, kun ap naisena vaatii miestä rakentamaan talon.
Minulla naisena on jonkinlainen käsitys rakentamisesta. Olen nuoruuteni pyörinyt rakennusmailla.
Niin voi ja pitäisikin, koska tahtoo. Pitäisi myös rakentaa itse, mies tietenkin auttelee kotitöidenmuodossa, samalla tietenkin kiroilee kun se talon rakennus kestää liika. Lopulta ottaa avioerossa puolet talosta ja the end.
Miksi sinulle ei käy valmistalopaketti?