Kävin exän kanssa kahvilla
Erosimme miehen kanssa 5 vuotta sitten, koska miehellä ei ollut kovin suuria tunteita (pidimme yhtä 3 vuotta sitä ennen) ja halusi kokea villin poikamiesnuoruuden. Oli eron aikaan siis 21v. Emme ole olleet yhteydessä tänä aikana, satunnaisesti nähneet ohi mennen ja vaihtaneet kuulumisia. Minä aikanani rakastin miestä todella, hän oli ensi rakkauteni.
Exä otti yhteyttä ennen koulua ja kysyi haluaisinko käydä kahvilla. Lupauduin menemään ja nyt kävimme kahvilla. Se tunteiden tulva. Olin päässyt exästä yli, seurustellutkin tässä välissä, mutta hänen näkemisensä toi kaikki ne tunteet takaisin. Ilmassa oli selvästi kemiaa ja flirttailimme. Lähtiessä mies halasi tiukasti ja sanoi, että soittelee myöhemmin, voidaan sopia uudet kahvittelut kuulemma.
Mitä tämä on? Satutanko nyt itseäni, jos alan tekemisiin exän kanssa? Olin todella rikki erostamme aikoinaan. Mutta olimme nuoria, kun vietimme aikaa yhdessä ja olemme molemmat kasvaneet ihmisinä. Haluaakohan exä vain kaverillisesti kahvitella vai voisiko hänkin haluta jotain muuta? Aargh!! Olen niin sekaisin!!
Kenelläkään kokemuksia samanlaisesta tilanteesta?
Kommentit (32)
Vanha suola janottaa. Ei muuta, vaihtaa taas, kun löytää paremman.
Kamalaa myöntää, mutta minulla on edelleen ikävä viimeisintä eksää. Erosta on joku pari vuotta, huh miten aika rientää. Eikä eksä ole oikeasti tavallaan minun tyyppiäni tai siis silleen. Hän polttelee kannabista ja on sellainen en tiedä. Hänen luonteensa oli pienimuotoinen pettymys tavallaan. Mutta SILTI EDELLEEN KAIPAAN voi perse. Mikä kumma minua riivaa.
Voi onnistua ihan hyvinkin - ei voi tietää. Anna teille mahdollisuus. Miksi tää olisi sen huonompi vaihtoehto kuin joku uusi, josta et tiedä mitään?
Älä anna meidän ulkopuolisten kuitenkaan vaikuttaa liikaa. Tee, miten sydän sanoo.
Kuulostaa ihanalta.
Toivottavasti teille käy hyvin!
Vierailija kirjoitti:
Vanha suola janottaa. Ei muuta, vaihtaa taas, kun löytää paremman.
Voihan se olla aikuistunut tällä välillä, ja huomannut tehneensä tyhmyyden.
Sitä vaan p*nettaa. Ei ole muitakaan tarjolla.
Kaikki tuntuvat olevan sitä mieltä, että uusi yritys ei voi onnistua vaikka aikaa runsaasti välissä. Onko teillä kaikilöa jos samanlaisesta tilanteesta vain huonoja kokemuksia? Kenelläkään yhtään hyvää kokemusta? Ap
Ei ole kokemusta. Sinuna selvittäisin ainakin heti alkuun, miksi aloitti yhteydenpidon ja mitä on nyt sitten hakemassa. Jos vastaus olisi sitä mitä haluaisinkin, miksipä en antaisi hänelle mahdollisuutta.
Ex yritti samaa.Kahville ihan kavereina.Juupa juu,Enpä suostunut.Yksin tosi kiva olla enkä halua ketään sohvalleni makoilemaan.
Tee kuten "sydän sanoo" mutta älä ihmettele jos järki muistuttaa myöhemmin että olisit kuunnellut järjen ääntä.
Pidä nyt kuitenkin samalla silmät auki muille mahdollisuuksille ja ota tämä yhtä kepein ajatuksin kuin se ex.
Miehet ei muutu tai kasva niin paljon. Jos ei nuorena sinusta pitänyt niin ei ne tunteet myöhemminkään mistään ilmesty
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei muutu tai kasva niin paljon. Jos ei nuorena sinusta pitänyt niin ei ne tunteet myöhemminkään mistään ilmesty
Kun nimenomaan kasvavat, vapaudenkaipuu on nyt tyydytetty. Sitten osaavat katsoa asioita ihan eri lailla.
On kokemusta.
Kumpikin lämmittely päättyi eroon.
Siihen on syynsä miksi on ex.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun nimenomaan kasvavat, vapaudenkaipuu on nyt tyydytetty. Sitten osaavat katsoa asioita ihan eri lailla.
No vaikka olisi se vapaudenkaipuu tyydytetty niin jos ei aikaisemminkaan ollut suuria tunteita vaan jotain pitämistä niin miten niitä yhtäkkiä sitten muka olisi? Selitäppä se
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No vaikka olisi se vapaudenkaipuu tyydytetty niin jos ei aikaisemminkaan ollut suuria tunteita vaan jotain pitämistä niin miten niitä yhtäkkiä sitten muka olisi? Selitäppä se
Tunteet ovat muuttuva asia, niitä herää ja kuolee.
Loukkasi kerran ja loukkaa uudestaan.
Mikä siis on muuttunut sinä aikana, kun olette olleet erossa? Tuskin oikeastaan mikään, sitten kun tarkastelette asioita.
Jätä nyt jo se sika