Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seurustelukumppanin perheily exän kanssa

Mansikka
06.01.2020 |

Itse olen hieman pyörryksissä tilanteessa, jossa seurustelukumppani välillä, eri syistä, käy exän ja lasten kanssa syömässä, kylpylässä ym koska lapsilla synttärit tai on "lapsille luvattu", mies kertoo näistä juuri ennen tai joskus myöhemmin että ovat olleet. Mielestäni meillä ollut hyvä suhde ja vakavalla pohjalla, mutta en oikein tykkää tästä perheilystä. Lasten kanssa touhuaminen ihan ok, mutta pakkoko se exä on ottaa mukaan? Ymmärtäisin vielä, jos olisivat sinkkuja tahoillaan mutta kun eivät ole. Mies antanu ymmärtää, että suhde oli yhtä helvettiä, eikä paluuta tule, kuitenkin minua vähän loukkaa tuo toiminta. Minun pitäisi olla exän tilalla.. siis mielestäni.. ajattelenko liian itsekeskeisesti? En itse voi lähteä poikani ja isänsä kanssa esim. syömään kun välit on huonohkot ja asutaan eri kaupungeissa ja hänen naisystävä ei varmaan pitäisi myöskään ajatuksesta. Tuntuu vain, ettei mieheni osaa irrottaa entisestä vai uhkaileeko/käyttääkö exä kilttiä miestä hyväksi? Tietää, että saan tietää asiasta ja nauttii tilanteesta...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei voi tietää. On myös mahdollisuus, että mies ja eksänsä ovat eronneet sovussa ja haluavat omille lapsilleen näyttää, että erosta huolimatta kykenevät toimimaan aikuismaisesti ja lapsia ajatellen. Ei kaikki ole aina riivinrautaeksien syytä, vaikka täällä niin väitetään. Jos asia hiertää sinua ota se sen MIEHEN kanssa ihan puheeksi.

Vierailija
2/5 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno juttu lasten takia että voivat noin ikään kuin perheenä vielä viettää aikaa. Ei sen pitäisi tarkoittaa sen enempää kuin että aikuiset ovat hyviä vanhempia ja kypsiä ihmisiä. Ei tarvitse aina ajatella ihmisistä pahinta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jommalla kummalla vielä toiveet suhteesta. Olet varalla.

Vierailija
4/5 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en minäkään tykkäisi.

Tunnen silti henkilöt, joilla on perheet kummallakin. He ovat tekemisissä lasten vuoksi siis myös kumppanit. Ex saattaa ottaa nyxän lapset hoitoon ja toisinpäin. Käyvät toistensa luona. Heillä uusperhe ja ero toimii.

Olisi ok. Kun sinut kutsuttaisiin mukaan myös.

Vierailija
5/5 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieno juttu lasten takia että voivat noin ikään kuin perheenä vielä viettää aikaa. Ei sen pitäisi tarkoittaa sen enempää kuin että aikuiset ovat hyviä vanhempia ja kypsiä ihmisiä. Ei tarvitse aina ajatella ihmisistä pahinta.

En ajattelekaan pahinta, harmittaa vaan kun on annettu ymmärtää asioita ja sanottukin (siis ihania asioita meidän suhteeseen liittyen ja halusi juuri minut vaikka aluksi epäröin, juuri esim. tuon muutaman kk eron jälkeen onko uusi suhde vielä toimiva) ja nyt kohtelee minua täysin toissijaisesti ja väittää, että yritän pakottaa häntä rikkomaan sopimuksiaan, en ole niin tehnyt, minulle vaan olisi pitänyt kertoa näistä järjestelyistä, nyt ne tuli puun takaa.. ja miten voi ihminen, joka väittää rakastavansa, olla heti jättämässä kun olen oman mielipiteeni tästä sopasta ilmaissut..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi