Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksiköhän näin vähäisen tuntuiset asiat pilaavat jo joidenkin elämän?

Vierailija
06.01.2020 |

https://yle.fi/uutiset/3-11127247?fbclid=IwAR1FGIwLz8XcLbQIJLuXX3Iog-LC…
Vaari siis puristeli kerran vähän rintoja, ja tyttö tarvii sen takia psykiatrista hoitoa? Minuakin pedofiili siveli häpyhuulien välistä 7-vuotiaana. No se ei ollut kyllä sukulainen, vaan vieras ukkeli. Mutta mielestäni siitä ei ole jäänyt yhtään mitään traumoja. Muistan vaan että siinä tilanteessa minulla oli moraalinen dilemma: tiesin että vanhempani edellyttäisivät minun juoksevan karkuun ja huutavan apua. Mutta omasta mielestäni olin taas toisaalta kiltille ukkelille palveluksen velkaa. Muistan tilanteen kyllä hyvin, vaikka olen päälle 50v, mutta ei se näyttäydy ollenkaan ahdistavana, enkä ole koskaan tarvinnut minkäänlaista mielenterveyshoitoa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan olla se tarinan ukkeli.

Vierailija
2/6 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä kyllä tarvitsisit jotain apua, jos kuvaamasi tilanne on todellinen, ja noin kevyesti suhtaudut. Olit/olet siis sitä mieltä, että seitsemänvuotiaan velvollisuus on maksaa velkansa pedofiileille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidan olla se tarinan ukkeli.

Miehen kirjoittama joo, ja sama on yrittänyt aiemminkin puolustella tätä "ideologiaa".

Yksikään pikkutyttö ei ajattele noin.

Vierailija
4/6 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kaikki noista teoista sinänsä aiheuta traumoja, mutta elämme kulttuurissa, jossa niiden pitää aiheuttaa traumoja, joten jos traumoja ei jostain syystä aiheudu, se on jo sinänsä sairaus, jota on hoidettava.

Vierailija
5/6 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on erilaisia. Toiset on herkkiä. Etukäteen tai päältä katsoen ei voi tietää, kuka on mitäkin, etenkään jos on himojensa päästä sekoittama.

Irstaille se_dille tulee ahdistus kun niille oikeudessa selviää, etteivät niiden "mitättömät" teot olleetkaan mitättömiä vaan aiheuttivat uhri.lle vaikeita ongelmia vuosiksi. Ahdistavaahan se on kun on ensin onnistunut vähättelemään tekemisensä melkein olemattomiin. Ja pim- sitten nämä äijänkuvatukset ovat omasta mielestään ansainneet myötätuntoa koska traumatisoivat tekemistensä seurausten kohtaamisesta pahemmin kuin ne tytöt. Just joo...

Niin tai näin, setiä pitää aina ymmärtää!

Vierailija
6/6 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TaidaT olla se tarinan ukkeli.

Siis taidaT.

Kamala kirjoitusvirhe :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan