Brad Pitt onnistuu olemaan kuuma kaiken ikäisenä
Monet nuorena komeat muuttuvat kunnolla aikuistuessaan vähemmän komeiksi, jotkut mitäänsanomattomat ovat vanhana komeita. Sitten on Brad Pitt, joka oli nuorena maailman seksikkäin mies, ja kun katsoin hänen golden globe puheensa, tajusin että on sitä vieläkin. Huh huh! Siinä on kyllä geenilotto osunut kohdalleen.
https://www.iltalehti.fi/iltvviihde/a/12cb6ede-d4f8-48f2-a768-df66c46d0…
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Leuka sen tekee. Naama ei valahda.
Luuletko siis, ettei Hollywoodin miehet hoida kasvojaan erilaisin kauneushoidoin ja pistoksin?
Ei noilla miehilläkään pelkästä ”geenilotosta” ole yleensä kyse...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaunis on Jenniferkin vielä. Edelleen olisivat upea pari.
Jenniferinä en koskisi tuohon pettäjään pitkälläkään pihdillä.
Eikai se nyt noin "vanhaa" ukkoo isselleen ota enää. Redfordille alkanut näyttää tämä Pitti.
Tottakai säilyy hyvin, kun vaihtaa naisen aina vaan nuorempaan. Nuori nainen pitää miehen elinvoimaisena.
Voihan kauneuskirurgeillakin olla vaikutusta.
Eli setämies kelpaa sittenkin, vaikka toista väitetään.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai säilyy hyvin, kun vaihtaa naisen aina vaan nuorempaan. Nuori nainen pitää miehen elinvoimaisena.
Voihan kauneuskirurgeillakin olla vaikutusta.
No nimenomaan jälkimmäisellä on vaikutusta.
Leonardo Di Caprio on tunnettu tosi nuorista naisistaan, eikä hän ole hyvin säilynyt vaan päinvastoin plösähtänyt ja löysä pallonaama.
Vierailija kirjoitti:
Joo ja koska Lisa Bonet nai Jason Momoan, Kris Jennerillä on yli 30 vuotta itseään nuorempi mies ja Madonna panee parikymppisiä malleja, voi kaikki tavalliset 50+ Pirjot Suomesta alkaa myös uskomaan, että heitäkin odottelee joku himokas 25v kalsarimalli jossain...:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan kauneuskirurgeillakin olla vaikutusta.No nimenomaan jälkimmäisellä on vaikutusta.
Leonardo Di Caprio on tunnettu tosi nuorista naisistaan, eikä hän ole hyvin säilynyt vaan päinvastoin plösähtänyt ja löysä pallonaama.
Leona olisin tehnyt samat.
Varmaasti kyllästyi olemaan prettyboy ja silkoposki.
Vähän läskiä naamaan ja viskiä lärviin tekee miehen.
Kun katsoin elokuvan niin huomasin miten mies nauttii nykyisesti ulkonäöstään.
Kyllä hän olisi voinut olla ikuisesti nättipoju, jos olisi halunut.
Arvostan että tuolla naamalla ja olemuksella vetää hyviä rooleja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan kauneuskirurgeillakin olla vaikutusta.No nimenomaan jälkimmäisellä on vaikutusta.
Leonardo Di Caprio on tunnettu tosi nuorista naisistaan, eikä hän ole hyvin säilynyt vaan päinvastoin plösähtänyt ja löysä pallonaama.Leona olisin tehnyt samat.
Niin no nyt hän on tavalliselle miehelle samaistuttavampi, kun näyttää itsekin tavalliselta keski-ikäiseltä mieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Toki kelpaa jos on kuuluisa ja rikas, myös pelkkä jälkimmäinen riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leonardo Di Caprio on tunnettu tosi nuorista naisistaan, eikä hän ole hyvin säilynyt vaan päinvastoin plösähtänyt ja löysä pallonaama.Leona olisin tehnyt samat.
Niin no nyt hän on tavalliselle miehelle samaistuttavampi, kun näyttää itsekin tavalliselta keski-ikäiseltä mieheltä.
Osaan siinä mielessä samaistua että olen itse parikymmentäviisivuotta nuoremman näköinen että,, :) jos ymmärrät millainen tuska on sellaisella miehellä, jota on aina luultu nuoremmaksi ja saa kärsiä sen kauniin miehen kohtalon. Vaikea sitä on tajuta. Vain minä ja Leo tajutaan se, ei naiset välttämättä tajua sellaista kun nainen rupsahtaa yleensä aikaisemmin.
Minulla on perinnöllinen sairaus taustalla, joten en voi vetäytyä viskilinjalle ja ostaa isoa salamipitsaa.
Sydän ei kestäisi sitä.
Leolla oli mahdollisuus hypätä pois kauniin pojan roolista, mulla ei.
Olen siinä mielessä tosi traaginen hahmo, jos tajuat?
Siinä mielessä olet oikeassa että osaan samaistua kauniin miehen ongelmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaan siinä mielessä samaistua että olen itse parikymmentäviisivuotta nuoremman näköinen että,, :) jos ymmärrät millainen tuska on sellaisella miehellä, jota on aina luultu nuoremmaksi ja saa kärsiä sen kauniin miehen kohtalon. Vaikea sitä on tajuta. Vain minä ja Leo tajutaan se, ei naiset välttämättä tajua sellaista kun nainen rupsahtaa yleensä aikaisemmin.
Minulla on perinnöllinen sairaus taustalla, joten en voi vetäytyä viskilinjalle ja ostaa isoa salamipitsaa.
Sydän ei kestäisi sitä.
Leolla oli mahdollisuus hypätä pois kauniin pojan roolista, mulla ei.
Olen siinä mielessä tosi traaginen hahmo, jos tajuat?
Siinä mielessä olet oikeassa että osaan samaistua kauniin miehen ongelmaan.
No en tiedä tuskaa kun itse nimenomaan tykkään kauniista ja nuorista miehistä, mutta miehet keskenään toisaalta ihailee jotain Jason Stathamin näköisiä rumia ja vanhoja miehiä eli varmaan ahdistaa olla nuori ja kaunis.
Naiset taas tykkää keskimäärin niistä nuoremmista ja kauniimmista, ja eron huomaa myös elokuvissa kun katsoo miehille suunnattua actionia tai naisille suunnattua romanttisempaa.
Action-leffassa näyttelee jotain vanhempia rumahkoja miehiä, romanttisessa naisten leffassa söpöjä ja nuoria.
En tykännyt nuorempana versiona, alkoi näyttää lupaavalta vasta noin 40v rajapyykin ylitettyään. Nykyisin on hottis ja mulle kelpaa harmaantuneenakin 😘
Mulla taas ollut aina yksi eniten inhoamiani miesnaamoja. Leuan/kasvojen muoto ja paksut huulet ei miellytä.
Sitä lajia joka paranee vanhetessaan. Oli liian kiiltokuva poika nuorempana, nyt se on aivan parhaimmillaan. Ennustan näyttelijän työn ja roolienkin syvenevän Oscariin asti tulevaisuudessa.
On tutkittu asia, että naisten mielestä kuumin mieskroppa on Bradin kroppa Fight Club elokuvassa. Eli hyvin alhainen rasvaprosentti.
Kuuma? Hyi yök mikä siirappipoju, liian makea pettäjä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla taas ollut aina yksi eniten inhoamiani miesnaamoja. Leuan/kasvojen muoto ja paksut huulet ei miellytä.
Niin usein nuo hollivuudin naamat on niin kumisia.
Pään tilalle voisi laittaa kumiankan.
Jaa. Mä just katsoin, että onpa se vanhentunut pahasti. Näyttää 10 vuotta ikäistään vanhemmalle ja kaikki kuumuus on ihan karissut. Hirveät pussit silmien alla ja paljon ryppyjä.