Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on/oli/olisi sinulle viimeinen niitti erota?

Vierailija
06.01.2020 |

Pettäminen?
Salasuhde?
Kylmyys?
Välinpitämätömyys?
Erilleen kasvaminen?
Tyhmyys?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä oli jo toinen typykkä kierroksessa. Oli valehdellut jopa kavereilleen, ettei me enää seurusteltu, etteivät ihmetelleet uutta tyttöystävää. Oli vain minulle unohtanut kertoa, että ollaan erottu. Kauheen hankalasti meni kaikki, mutta lopulta erottiin lopullisesti.

Tämä siis nuorena, kun ei asuttu yhdessä tai mitään.

Vierailija
2/31 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen alkoholismi. Kun kysyin, kumman hän valitsee, alkoholin vai perheen, hän vastasi että viinan. Sen jälkeen oli helppo erota. Kertaakaan en ole katunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäisyyden tunne. Olet parisuhteessa mutta koet kuitenkin olevasi yksin.. toinen on vieressä mutta ei kuitenkaan läsnä. Melkein vuoden jaksoin olla yksin siinä suhteessa, sitten päätin että nyt loppuu ja käskin miehen lähteä.

Vierailija
4/31 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tahansa. Ei mulla ole mitään romanttisia haihatuksia avioliiton ikuisuudesta. Jos ei jompaakumpaa enää nappaa, oli syy mikä tahansa, silloin saa lähteä omille teilleen. 

Vierailija
5/31 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun olen ihastunut toiseen.

Silloin unohtuu kaikki, kun ihastuu.

Se tunne on parasta aikaa elämässä.

Vierailija
6/31 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 jatkaa. Pakko tarkentaa että olimme 5v yhdessä, joista viimeinen vuosi oli tuota yksinäisyyttä. Tosin alusta asti miehellä oli tapana jättää minut usein yksin ja vähätellä minua, viimeinen vuosi oli paljon pahempaa. Onneksi tajusin lähteä pois siitä suhteesta ja nyt olen onnellinen.

7/31 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo sanoi jotain, josta en pitänyt. 

Hän sanoi: haluan eron.

Ei sitten halunnutkaan erota, mutta myöhästä se sitten enää oli, kun luottamus oli mennyttä.

Vierailija
8/31 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen ja tähän samaan sisältyy salasuhde. Muita syitä ei ole.

Vierailija
9/31 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki aloituksessa mainitut. 

Vierailija
10/31 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnioituksen puute, johon sitten toki sisaltyvat myos salasuhteet, pettaminen, tylyys, ilkeily, jne...

En periaatteessa tarvitse hirveasti eriteltyja syita erota, jos parisuhde alkaa tuntua enemman tyolta kuin huvilta, en halua sita enaa jatkaa. Ei mitaan jarkea jaada suhteeseen, jossa itsella on paha olo. 

Olen taloudellisesti vakaa eika mulla ole lapsia, eli parisuhde on mulle vain mieluisa bonus, ei valttamattomyys. 

Vierailija
11/31 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskottomuus, valehtelu, väkivalta.

Vierailija
12/31 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen nainenkaan ei ollut niin paha kuin alkoholi.

Vastaan: alkoholi.

Vierailija
13/31 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkivalta. Halventaminen. Alistaminen.

Vierailija
14/31 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliittoni oli kuollut. Mies kylmä ja pilkkasi. Jotenkin vain lasten ja yhteisen talon vuoksi olin ja siedin. Kun ihastuin toiseen mieheen niin päätös erosta oli selvä.

Vierailija
15/31 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parantumaton punavihreys

Vierailija
16/31 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies työntäisi peniksensä minun ihanaan suklaareikääni, niin se olisi siinä sitten.

Vierailija
17/31 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksistanne.

Ei tullut mieleenkään kysyä väkivallasta, koska kaikki nuo muut tyhmyyttäni kärsin ja koin paitsi fyysistä väkivaltaa.

ap

Vierailija
18/31 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun ukko veis viimeisen kaljan jääkaapista.

Vierailija
19/31 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies alkoi raivota kaverilleni, joka kieltäytyi lähtemästä miehen auton kyytiin miehen juotua kaljaa. Täysin ylimitoitettu reaktio mieheltä ja osoitti minulle lopultakin, että alkoholi oli hänelle ongelma. Hän ei siis sietänyt sitä, että joku kyseenalaisti hänen juomistaan. 

Vierailija
20/31 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheeton mustasukkaisuus, kontrollointipyrkimykset, fyysinen väkivalta, henkinen väkivalta kuten huutaminen, nimittely, uhkailu, ilkeys, vähättely, rikollisuus, merkittävä lihominen ilman sairautta, päihdeongelma, naisviha...