Mikä on/oli/olisi sinulle viimeinen niitti erota?
Pettäminen?
Salasuhde?
Kylmyys?
Välinpitämätömyys?
Erilleen kasvaminen?
Tyhmyys?
Kommentit (31)
Toisen alkoholismi. Kun kysyin, kumman hän valitsee, alkoholin vai perheen, hän vastasi että viinan. Sen jälkeen oli helppo erota. Kertaakaan en ole katunut.
Yksinäisyyden tunne. Olet parisuhteessa mutta koet kuitenkin olevasi yksin.. toinen on vieressä mutta ei kuitenkaan läsnä. Melkein vuoden jaksoin olla yksin siinä suhteessa, sitten päätin että nyt loppuu ja käskin miehen lähteä.
Mikä tahansa. Ei mulla ole mitään romanttisia haihatuksia avioliiton ikuisuudesta. Jos ei jompaakumpaa enää nappaa, oli syy mikä tahansa, silloin saa lähteä omille teilleen.
Aina kun olen ihastunut toiseen.
Silloin unohtuu kaikki, kun ihastuu.
Se tunne on parasta aikaa elämässä.
3 jatkaa. Pakko tarkentaa että olimme 5v yhdessä, joista viimeinen vuosi oli tuota yksinäisyyttä. Tosin alusta asti miehellä oli tapana jättää minut usein yksin ja vähätellä minua, viimeinen vuosi oli paljon pahempaa. Onneksi tajusin lähteä pois siitä suhteesta ja nyt olen onnellinen.
Vaimo sanoi jotain, josta en pitänyt.
Hän sanoi: haluan eron.
Ei sitten halunnutkaan erota, mutta myöhästä se sitten enää oli, kun luottamus oli mennyttä.
Pettäminen ja tähän samaan sisältyy salasuhde. Muita syitä ei ole.
Kunnioituksen puute, johon sitten toki sisaltyvat myos salasuhteet, pettaminen, tylyys, ilkeily, jne...
En periaatteessa tarvitse hirveasti eriteltyja syita erota, jos parisuhde alkaa tuntua enemman tyolta kuin huvilta, en halua sita enaa jatkaa. Ei mitaan jarkea jaada suhteeseen, jossa itsella on paha olo.
Olen taloudellisesti vakaa eika mulla ole lapsia, eli parisuhde on mulle vain mieluisa bonus, ei valttamattomyys.
Uskottomuus, valehtelu, väkivalta.
Toinen nainenkaan ei ollut niin paha kuin alkoholi.
Vastaan: alkoholi.
Väkivalta. Halventaminen. Alistaminen.
Avioliittoni oli kuollut. Mies kylmä ja pilkkasi. Jotenkin vain lasten ja yhteisen talon vuoksi olin ja siedin. Kun ihastuin toiseen mieheen niin päätös erosta oli selvä.
Jos mies työntäisi peniksensä minun ihanaan suklaareikääni, niin se olisi siinä sitten.
Kiitos vastauksistanne.
Ei tullut mieleenkään kysyä väkivallasta, koska kaikki nuo muut tyhmyyttäni kärsin ja koin paitsi fyysistä väkivaltaa.
ap
Jos mun ukko veis viimeisen kaljan jääkaapista.
Mies alkoi raivota kaverilleni, joka kieltäytyi lähtemästä miehen auton kyytiin miehen juotua kaljaa. Täysin ylimitoitettu reaktio mieheltä ja osoitti minulle lopultakin, että alkoholi oli hänelle ongelma. Hän ei siis sietänyt sitä, että joku kyseenalaisti hänen juomistaan.
Aiheeton mustasukkaisuus, kontrollointipyrkimykset, fyysinen väkivalta, henkinen väkivalta kuten huutaminen, nimittely, uhkailu, ilkeys, vähättely, rikollisuus, merkittävä lihominen ilman sairautta, päihdeongelma, naisviha...
Sillä oli jo toinen typykkä kierroksessa. Oli valehdellut jopa kavereilleen, ettei me enää seurusteltu, etteivät ihmetelleet uutta tyttöystävää. Oli vain minulle unohtanut kertoa, että ollaan erottu. Kauheen hankalasti meni kaikki, mutta lopulta erottiin lopullisesti.
Tämä siis nuorena, kun ei asuttu yhdessä tai mitään.