Nyt se tapahtui minullekin: CM huijasi hinnoissa!
Olenhan minä niitä varoitusketjuja täältä lukenut. Mutta nyt se tapahtui omalle kohdalle.
Hyllyn reunassa oli eri hinta kuin kassalla. Myyjä kävi oikein tarkistamassa hintalapun hyllyn reunasta. Sen jälkeen myyjä väitti, ettei hän pysty korjaamaan loppusummaa oikeaksi. Olisi pitänyt maksaa väärä isompi hinta. Kun en siihen suostunut, myyjä ryhtyi kauppaamaan lisätuotteita, haluaisinko sitä ja tätä tuotetta siihen kaupan päälle. En halunnut. Halusin ostaa vain kys. tuotteet sillä hyllyn reunassa ilmoitetulla hinnalla. Oli kuulemma mahdotonta.
Jotenkin vielä ymmärtäisin jonkun yksittäisen inhimillisen virheen, mutta en enää sitä, että sitä ei suostuta korjaamaan. Pienemmissäkin kaupoissa myydään sillä hinnalla, mitä hintalapussa lukee, vaikka kassan tietokone ilmoittaisi toista. Ihmettelen, kuinka ei ollut niin isossa kaupassa mahdollista korjata hintaa oikeaksi.
Kommentit (3)
Oliko K plussa tarjous ja oliko plussakortti mukana.
Miten hän voi antaa kaupanpäällisiä, vaikka edes yhden tuotteen hintaa ei voi muuttaa? Ei kuulosta loogiselta.