Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MIEHET. Mikä naisen vartalossa on sit tärkeintä??

Vierailija
06.01.2020 |

Olen tehnyt empiiristä tutkimusta ja tuntuu, että eri miehiä viehättää eri asiat.

-tissit
-Perse
-kapea vyötärö, leveä lantio
-reidet
-sopusuhtaisuus?
-(pillu)

Pohtii 66 kg 170 cm. D70 boobsit ja lantio 100 cm, vyötärö 65 cm.

Vai onko vaan tissi/perse miehet? Kumpiko? Vai pitääkö olla koko paketti? Hmm.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekarit. Ne kun ottaa suikissa pois niin avooooot.

Vierailija
22/26 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tosiaan pelkkään vartaloon tässä takerrutaan (no pun intended..) niin se, miten sitä vartaloaan kantaa. Eli varmaan tuosta listasta olisi lähinnä tuo "sopusuhtaisuus".

Newsflash: Ei ole olemassa yhtä ihannenaistyyppiä, johon (ja vain siihen) kaikki miehet ihastuvat. Eri miehet viehättyvät eri näköisista naisista ja monia miehiä (kuten minua) miellyttää monen näköiset naiset. Olen tosin itse tulkinnut sen niin, ettei naisen ulkonäöllä ole minulle niin kovin paljon merkitystä, kunhan terveellisissä mitoissa pyöritään. (Ja kun joku kuitenkin kysyy "no kuinka tiukka sinun kriteerisi on..?" niin uskon, että lääketieteestä löytyy ihan hyvät referenssiarvot)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa kehoissa on vahvuuksia ja heikkouksia tai ainakin neutraaleja kohtia. 

En ajattele miehenä 'huomaavani' neutraaleja kohtia negatiivisessa merkityksessä, mutta vahvuudet pistää silmään eli hirveän pienet rinnat esim.ei ole rumat kuten ei tasapaksu lantio-vyötäröseutu, mutta ei herätä mitään himojakaan. 

Jos kylkiluista ylöspäin tarkastellaan, niin varmaan tissit on tärkeimmät, koska harvoin olkapäitä tai käsiä katsotaan elleivät ne ole bodatut. 

Polvista alaspäin harva mies tai nainen taitaa katsoa suuremmin, mutta naiset ehkä katsovat enemmän miesten pohkeita ja miehet taas enemmän naisten reisiä ja takapuolta. Toisaalta en ole nähnyt mitään ohjenuoraa, miten naisten reisiä tai pakaroita oikein pitäisi arvostella ja muistelen lukeneeni, että naisten "hyvä pylly" usein johtuukin notkoselästä eikä takapuolesta itsestään. Naisille on käyrempi alaselkä johtuen raskauden vaatimuksista ja ehkä lordoosi selässä kertoo hedelmällisyydestä tai kantokyvystä; toisaalta taas selän koukistus liittyy myös nisäkkäiden paritteluasentoon. 

Evoluutiomielessä miehen tai naisen sukuelimen koolla tai ulkonäöllä (paitsi ehkä miehillä kivesten tilavuus) ei pitäisi olla parinvalinnassa merkitystä, koska sukuelimellä vain laitetaan geenit jatkoon eli niitä voi verrata ruokailuvälineisiin, joilla kauhotaan ruokaa suuhun ja on parempi juoda appelsiinimehua kertakäyttömukista kuin juoda ojavettä hienosta pikarista. 

Vierailija
24/26 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kaikkihan sen tietää, että miehet pääsääntöisesti jakautuvat kahteen heimoon, tissi- ja peppumiehiin. :) (Itse kuulun jälkimmäiseen.) Mutta tärkeintä — siis mitä tulee pelkästään ulkonäköön — mielestäni on kuitenkin kaikinpuolinen sopusuhtaisuus, sekä yleinen esteettisyys ja naisellisuus. Myös yksityiskohdat, kuten kauniit, hyvin hoidetut kädet ja jalat, ovat tärkeitä osana kokonaisuutta.

Vierailija
25/26 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reisivako.

Eli proper thigh gap

Vierailija
26/26 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polvista alaspäin harva mies tai nainen taitaa katsoa suuremmin, mutta naiset ehkä katsovat enemmän miesten pohkeita ja miehet taas enemmän naisten reisiä ja takapuolta. Toisaalta en ole nähnyt mitään ohjenuoraa, miten naisten reisiä tai pakaroita oikein pitäisi arvostella ja muistelen lukeneeni, että naisten "hyvä pylly" usein johtuukin notkoselästä eikä takapuolesta itsestään. Naisille on käyrempi alaselkä johtuen raskauden vaatimuksista ja ehkä lordoosi selässä kertoo hedelmällisyydestä tai kantokyvystä; toisaalta taas selän koukistus liittyy myös nisäkkäiden paritteluasentoon. 

Evoluutiomielessä miehen tai naisen sukuelimen koolla tai ulkonäöllä (paitsi ehkä miehillä kivesten tilavuus) ei pitäisi olla parinvalinnassa merkitystä, koska sukuelimellä vain laitetaan geenit jatkoon eli niitä voi verrata ruokailuvälineisiin, joilla kauhotaan ruokaa suuhun ja on parempi juoda appelsiinimehua kertakäyttömukista kuin juoda ojavettä hienosta pikarista. 

-kyl miehet kattoo jalkojakin. :D esim mun jalkoja katotaan, jotkut miehet kysyy "saanko kokeilla sun pohkeita"- ne kun on isot. ja hoikkia sääriä katsotaan myös... :D

Ja notkoselkä ei oo terveellinen, selkäkivut ei oo mitenkää hyvä asia kuitenkaan.. Must tuntuu et jotkut myös tekee sellasen notkoselkämäisen asennon, ainaki instagram kuviin, jotta takapuoli tulis esiin. :D