Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaisi tatuoida minulle kuvan, muttei suostu harjoittelemaan harjoitusnahkaan ensin "sä et luota muhun, eksäs annoit kyllä tatuoida" (ex on ammattilainen)

Vierailija
06.01.2020 |

Minulla on eksän tekemä pieni kuva, mutta tämä ex oli jo siinä vaiheessa tehnyt 20 vuotta tatuointeja työkseen.

Nyt nykyinen miesystävä haluaisi tatuoida minulle suunnittelemansa kuvan. On siis ihan harrastelija ja ne kuvat joita olen nähnyt hänen tehneen, ovat melko suttuisia. Kun ehdotin että ostaa harjoitusnahkoja ja treenaa niihin, niin harkitsen asiaa. Loukkaantui tästä ja sanoo nyt etten luota häneen. Miten perustelen järkevästi, mutta ei-loukkaavasti, etten uskalla antaa hänen ainakaan vielä tatuoida?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et todellakaan suostu!

Vierailija
2/17 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omg 🙈🙈 no ei todellakaan hei!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tatuointia siksi oteta, että joku vain haluaa tatuoida?!

Vierailija
4/17 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kuulostaa nyt sellaiselta tilanteelta, että suhteen dynamiikassa on ihan väkisin muitakin ongelmia. Tuohan on ihan sairasta, mies selvästi kokee että olet antanut eksän jotenkin merkata itsesi omaisuudekseen ja hän haluaa tehdä saman. Siksi hän ei tykkää, että haluat nähdä työn jäljen etukäteen.

On huolestuttava merkki, että sinä mietit miten olla loukkaamatta miehen tunteita, kun hän selvästi pyrkii kontrolloimaan sinua.

Vierailija
5/17 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et luotakaan, ei kukaan täysjärkinen luottaisi. Sano se suoraan hänelle.

Mikä hemmetin vaatimus edes on, että naisen pitäisi olla sokean luottavainen vaikka mies ehdottais mitä.

Vierailija
6/17 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy siltä, saatko ensin tatuoida hänet.

Vierailija
7/17 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä saada ympärileikata hänet. Ihan pieni nippasu vaan.

Vierailija
8/17 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä ei ole mitään tekemistä luottamuksen kanssa jos ei osaa tatuoida. Miesystäväsi vaikuttaa lapselliselta ja herkkä nahkaiselta, joten sanoit mitä hyvänsä tulee loukkaamaan häntä. Mutta älä MISSÄÄN nimessä suostu, ennenkuin jälki on hyvää. Pelkkä piirtämisen harjoittelu paperille on eri asia kuin tatuoinnin teko.

Vierailija
9/17 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieleeni tuli heti, että haluaa "polttomerkata" sinut koska sinulla on se eksän tekemä tatuointi myös. 

Vierailija
10/17 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko tämä nyt sitten nimeltään wt-world problem?

Vierailija
11/17 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäätkö muuten edes siitä hänen suunnittelemastaan kuvasta? Itselleni kyllä ihan käsittämätön ajatus että joku pyytämättä suunnittelee tatuoinnin toiselle ja vaatii vielä saada tatuoida sen toisen kroppaan. Jotain rajaa!

Olen itse suunnitellut pyynnöstä parille ihmiselle tatuointikuvia, mutta nekin on sitten se varsinaisen tatuoinnin tekevä ammattilainen piirtänyt puhtaaksi omalla kädenjäljellään ennen toteutusta.

Vierailija
12/17 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis haluatko edes uutta tatuointia?

Vierailija
13/17 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä että saat tehdä hänellekin tatuoinnin, jos ero tulee teillä on molemmilla karsea kuva muistona toisistanne.

Vierailija
14/17 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi en ikinä ottaisi toisen ideoimaa ja suunnittelemaa tatuointia muutenkaan. Mies mäkeen. JSS jne.

Vierailija
15/17 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sinun ongelmasi huolehtia ettei hän loukkaannu, kun itse on tuollaisia ehdottelemassa. Sinulla on omaan kroppaasi täysi veto-oikeus tällaisissa asioissa ja jos se ei kelpaa toiselle se on voivoi. Kiukutelkoot sitten.

Vierailija
16/17 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole sinun ongelmasi huolehtia ettei hän loukkaannu, kun itse on tuollaisia ehdottelemassa. Sinulla on omaan kroppaasi täysi veto-oikeus tällaisissa asioissa ja jos se ei kelpaa toiselle se on voivoi. Kiukutelkoot sitten.

Muuten samaa mieltä, mutta jos partneri oikeasti kehtaa kiukutella siitä että toinen päättää itse mitä kropalleen tekee tai käyttäytyy kuin hänellä olisi joku oikeus käyttää sitä mihin tahansa tarkoitukseen, niin partneri vaihtoon ja heti. Kyseessä on erittäin perustavanlaatuinen asenneongelma.

Vierailija
17/17 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tässähän on kyse jotain naurettavasta valtataistelusta, kumpi sinut omistaa, ex vai nykyinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän