Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhdenillan jutusta parisuhteeksi?

Vierailija
06.01.2020 |

Kaipaisin kokemuksia, että onko kellään käynyt niin, että yhden illan juttu olisi johtanutkin parisuhteeseen? Yleisesti aina sanotaan ettei voisi kehkeytyä suhteeksi.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksei voisi?

Me päädyimme miehen kanssa ensitapaamiselta yhteistä yötä viettämään. Nyt alkoi kymmenes yhdessäolovuotemme.

Vierailija
2/11 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä alkoi yhden illan hauskanpidosta ja tässä sitä nyt edelleen yhdessä ollaan, 18v myöhemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla, että mahdollista on

Vierailija
4/11 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös. Olin jonkin aikaa sitten lopettanut parisuhteen ja mainostin oikein kavereille että nyt eläisin villiä sinkkuaikaa. Noh, sen sinkkuajan ensimmäisen "yhdenyön jutun" kanssa on nyt lapset ja asuntolainat, 9v yhteistä taivalta takana. :D Elämä ei tosiaan aina mene niinkuin suunnittelee.

Vierailija
5/11 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä! Vuosi jo vierähtänyt ensi tapaamisesta, kun päädyin baarista miehen luo yöksi :)

Vierailija
6/11 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi

Vierailija
7/11 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliitoksi kehittyi.

Vierailija
8/11 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs sitä siis ihmiset aloittaa, tekeekö ne sitten jonkun monen illan seurustelusopimuksen ennen sänkyynmenoa, jos ne on enempi tosissaan. Eikös se nyt pakko ole yhdestä illasta aloittaa.

Vierailija
9/11 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä! Päädyin miehen matkaan erään baari-illan jälkeen, nyt oltu kolme vuotta yhdessä ja siitä vuosi kihloissa.

Vierailija
10/11 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin moni suhde taitaa olla alkanut noin. Ei mitenkään harvinaista.

Vierailija
11/11 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa mulla on jokainen suhde alkanut noin. Tai siis, etta ensitapaamisella sankyyn, ja nykyista suhdetta lukuunottamatta kaikki mun parisuhteet ovat alkaneet baari-illoista. :D 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme