Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tulisi enää toimeen ilman siivoojaa

Vierailija
06.01.2020 |

Olen nyt reilun vuoden jättänyt kodin siivouksen ulkopuoliselle siivoojalle. Elämä hymyilee. Koti on aina puhdas ja joka viikko uudet kukat maljakossa kun tulen kotiin. On ilo mennä töiden jälkeen aina siistiin keittiöön (siivooja käy kolmesti viikossa). Siivoamiseen käytetyn ajan voin käyttää itseni kehittämiseen - kuntosalilla, juoksemassa, hemmotteluhoidossa tai vaikka missä muualla. Lisäksi kaappitilaa ei mene siivousvälineisiin tms. sillä siivoja käyttää omia välineitään. Tuosta pienestä luxuksesta kannattaa maksaa se n. 1000 euroa kuussa.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako henkeä taloudessa asuu ja minkä kokoinen asunto?

Vierailija
2/23 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ne kukat sinne ilmestyy? T. siivooja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monestako tunnista maksat tuon 1 000 euroa?

Vierailija
4/23 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montako henkeä taloudessa asuu ja minkä kokoinen asunto?

Sinkkumies olen ja asunto on 143 m2. Ja ennen kuin joku ihmettelee, niin ihan on perinnöksi saatu asunto Helsingin kantakaupungissa. 

ap

Vierailija
5/23 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä ne kukat sinne ilmestyy? T. siivooja

Olen sopinut siivoojan kanssa erikseen kukkien ostamisesta. Myös pyykit hän laittaa koneeseen ja itse otan ne sitten pois kun palaan töistä jos ei ohjelma ole ehtinyt mennä siivouksen aikana läpi.

ap

Vierailija
6/23 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas ihmettelen, että miten ihmeessä sotket niin paljon, että tarvitsee siivota kolmesti viikossa?

Vierailija
7/23 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monestako tunnista maksat tuon 1 000 euroa?

En minä sitä tiedä. Sopimus on sellainen että asunnon on oltava siisti ja se on aina ollut ja että siivooja kolmesti viikossa käy. 

Olen ajatellut kyllä palkata jonkun myös tekemään päivällisen, koska ravintolaruoat usein kyllästyttää ja itse en halua aikaa tuhlata ruoan laittoon.

ap

Vierailija
8/23 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä maksan 180 euroa kuukaudessa (kotitalousvähennyksen jälkeen) siitä, että kotini siivoaa siivooja kahden viikon välein. Se on minusta luksusta, josta kannattaa maksaa.

Sitä kyllä ihmettelen, miten sinkkumies ehtii sotkea niin paljon, että siivoojaa tarvitaan kolmesri viikossa.

Vierailija
9/23 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisinpa sun siivooja. Kuulostaa kissan päiviltä 😊🐱 t. siivooja

Vierailija
10/23 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä maksan 180 euroa kuukaudessa (kotitalousvähennyksen jälkeen) siitä, että kotini siivoaa siivooja kahden viikon välein. Se on minusta luksusta, josta kannattaa maksaa.

Sitä kyllä ihmettelen, miten sinkkumies ehtii sotkea niin paljon, että siivoojaa tarvitaan kolmesri viikossa.

En ole älynnytkään että kotitalousvähennystä voi käyttää. Tai pitänee kysyä häneltä joka korjaa veroehdotuksen, koska en itse sen tutkimseen aikaa kyllä käytä :). 

Kyllä sitä pölyä ja ja kaikenlaista muuta kertyy viikossa paljon. Lisäksi kolme kissaa tuo hiekkaa tassuissaan helposti ja se on ikävän näköistä.

ap

Vierailija
11/23 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei nyt sentään yhtä mittaa siivooja laukkaa, mutta onhan se kiva helpotus kotirouvan huushollaukseen. Juu, siis en käy töissä ja silti meillä käy siivooja. Tämä tuntuu monia ihmetyttävän. 

Vierailija
12/23 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

heh typerää maksaa tonnikaupalla moisesta. Mulla on hyvä siivooja,käy kolmen viikon välein ja silti on aina kaikki tiptop. Ja sentään olen kotona päivät. 

Ihmeen kallis siivooja joo.

Kunnon trollipeikko Porvoosta taas liikkeellä.

Vierailija
13/23 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotitalousvähennyksen käyttömahdollisuus riippuu toki siitä, oletko palkannut siivoojan laillisesti tai ostanut palvelun firmalta vai oletko hoitanut homman pimeästi. Jos olet hoitanut asiat laillisesti, voit vähentää viime vuoden veroista 2400 euroa (vähennys tehdään tosiaan itse veroista, ei verotettavista tuloista).

Vierailija
14/23 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei nyt sentään yhtä mittaa siivooja laukkaa, mutta onhan se kiva helpotus kotirouvan huushollaukseen. Juu, siis en käy töissä ja silti meillä käy siivooja. Tämä tuntuu monia ihmetyttävän. 

En minäkään töissä käy ja se tuntuu olevan monelle yllättävän ihmeellinen asia. Pitäisikö minun siivota kun en käy töissä? Onko se työssäkäynti joku ehto siivoojan hankkimiselle? Minä en vaan halua siivota vaikka haluan että on siistiä Siivousajan voin käyttää ihan muuhun kuten aiemmin mainitsinkin. Joogaaminen voittaa siivousen mennen tullen.

ap

Vierailija
15/23 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda nyt ainakin "veroehdotuksen korjaaja" (kusettaa, jos ei tie kotitalousvähennystä, lapsetkin tietävät) ja ota selvää siivoussopimuksen sisällöstä. Voisit vähentää työntekoa, sillä säästää parhaiten aikaa. Nyt tuntuu, että sua vedätetään.

Vierailija
16/23 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään töissä käy ja se tuntuu olevan monelle yllättävän ihmeellinen asia. Pitäisikö minun siivota kun en käy töissä? Onko se työssäkäynti joku ehto siivoojan hankkimiselle? Minä en vaan halua siivota vaikka haluan että on siistiä Siivousajan voin käyttää ihan muuhun kuten aiemmin mainitsinkin. Joogaaminen voittaa siivousen mennen tullen.

ap

Viestissä 5 käyt töissä. Takaisin trollikouluun.

Vierailija
17/23 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

siistiijoo kirjoitti:

heh typerää maksaa tonnikaupalla moisesta. Mulla on hyvä siivooja,käy kolmen viikon välein ja silti on aina kaikki tiptop. Ja sentään olen kotona päivät. 

Ihmeen kallis siivooja joo.

Kunnon trollipeikko Porvoosta taas liikkeellä.

En kyllä edes pystyisi asumaan asunnossa jota ei siivota kolmeen viikkoon? Johan siinä on keittiökin likainen kun kumminkin leivänmuruja jne. tulee pöydille. Ja entä astiat? Onko nekin teillä pesemättä kolme viikkoa? Siivoojaa myös asettaa astiat pesukoneeseen ja pesee. Mulla keittiö olisi kaameassa kunnossa kolmen viikon jälkeen. Entä roskat? Kyllä mahtaa teillä roska-astia haista jos kolme viikkoa on tyhjentämättä? Minulla siivojaa vie roskat sen kolmesti viikossa.

Ja asun kyllä ihan Helsngissä enkä Porvoossa enkä ole mikään trolli.

Vierailija
18/23 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Joskus täälläkin (yllättävää!?) on loiseksi haukuttu kun lapseton kotirouva on niin laiska että tarvitsee siivoojaa. 

Vierailija
19/23 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ne kissat "tuo" hiekkaa jos kantakaupungissa asut?

Vierailija
20/23 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä ne kissat "tuo" hiekkaa jos kantakaupungissa asut?

Eihän tämä edes tiedä, käykö se töissä vai ei, kai tarinaan vähän mielikuvituskissoja ja -hiekkaakin mahtuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi