Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinäinen: mietitkö koskaan REHELLISESTI syytä yksinäisyyteesi? Muutama vinkki

Vierailija
06.01.2020 |

Ihminen on yksinäinen aina syystä. Mikä on syysi? Listaan tavallisimmat.

1. Itsekkyys. Ei kukaan jaksa joustamatonta ihmistä rinnallaan. Sinä et määrittele yksin aikatauluja, sinun mielipiteesi eivät ole totuuksia.

2. Mielen köyhyys. Tapahtuuko elämässäsi mitään, joka voisi kiinnostaa muita? Ehkä olet oikeasti tylsä ihminen.

3. Lokkeilu. Lokkeilua on monenlaista. Yksi lokkeilun laji on luulla, että voi aina itse valita, milloin joku tapaaminen sopii. On tietysti myös vielä alhaisempia lokkeilun muotoja, kuten mennä tapahtumiin toisen kustannuksella, tulla vierailulle aina tyhjin käsin jne.

4. Heikkous. Valitettavasti heikot ihmiset eivät vedä puoleensa kuin toisia heikkoja, joista ei ole ystäviksi. Kukas nynnystä tykkää?

Ja sen takaan, että mä en oo sitten lälläri!

Eräs alfa, 33

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

5. Oma halu. Parempi yksin kuin huonossa seurassa.

Tätä en usko. Kyse on teeskentelystä: keksitään selitys omasta halusta vaikka kyse on omasta kykenemättömyydestä. Riisu naamiosi!

AP

Ekana omalla listallasi oli itsekyys. Eikö oma halu ole tavallaan itsekkyyttä?

Vierailija
22/24 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen omasta halustani yksinäinen. Ihmiset ovat rasittavia ja tyhmiä, kuten tämäkin aloitus todistaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piristetäänpäs AP:n p.askaa aloitusta hyvällä videolla yksinäisyydestä:

Vierailija
24/24 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

5. Oma halu. Parempi yksin kuin huonossa seurassa.

Tätä en usko. Kyse on teeskentelystä: keksitään selitys omasta halusta vaikka kyse on omasta kykenemättömyydestä. Riisu naamiosi!

AP

Eri, mutta mä olen aina ollut yksin, ihan omasta halustani. En edes osaisi olla, jos täällä olis joku muukin pyörimässä.

Näin on. Yksinolo ja yksinäisyys ovat kaksi eri asiaa. Osa ihmisistä viihtyy aidosti omissa oloissaan eivätkä he ole koko ajan seuraa vailla. Osalle riittää muutama hyvä kaveri eikä heillä ole jatkuvaa tarvetta yrittää miellyttää mahdollisimman monia ihmisiä.  Se ei silti tarkoita että pitäisi olla hiljainen hissukka.