Olen jo luovuttanut! En tule ikinä laihtumaan.
Tulen aina olemaan läski punkero jolla mahamakkaroita ja selkäläskit. Onneks aika hyvin saa peitettyä isoilla yläosilla.
Pituutta 178cm ja painoa 85kg.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
"Eihän se pakko ole jos ei nappaa."
Näinkö te ohjeistaisitte huonosti koulussa tai työelämässä menestyvää? Ihan samalla tavalla omasta kehosta huolehtiminen vaatii pitkäjänteistä työtä!
Kaikki ei ole hyviä samoissa asioissa eikä kaikkien tarvitse menestyä kaikessa, joskus on parempi hyväksyä että ei vaan onnistu, kun hakata päätä seinään vuositolkulla. En mäkään osaisi maalata taideteoksia, mutta osaan rakentaa taloja.
Ja jos on oikeasti pilannut aineenvaihduntansa jatkuvalla jojoilulla ja kitumisella, niin silloin oikea tapa on syödä kulutuksen mukaan ja liikkua kevyesti, ei laihduttaa koska sillä saa vaan enemmän tuhoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettäs kehtaat kirjoitti:
Sulla on painoindeksin mukaan ylipainoa vain vajaa 6kg. Sinuna oisin tyytyväinen koska on ihan oikeasti lihavia joilla on vaikeaa pudottaa.
Vai oliko tää kehujen kalastelua...Painoindeksi ei kerro mitään kun jojolaihduttelu on hävittänyt lihakset. Todellinen ylipaino on suurempi.
Olen myös 85-kiloinen ja päättänyt, etten laihduta enää koskaan. Olen sen joitain kertoja tehnyt, huonolla lopputuloksella. Silti inbodyn mukaan lihasmassa on enemmän kuin normaali vaihteluväli ja ilmoittaa ihannepainoksi 72 kg. Pituus 168.
Paras tapa laihtua on painoharjoittelu ja proteiinipitoinen dieetti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettäs kehtaat kirjoitti:
Sulla on painoindeksin mukaan ylipainoa vain vajaa 6kg. Sinuna oisin tyytyväinen koska on ihan oikeasti lihavia joilla on vaikeaa pudottaa.
Vai oliko tää kehujen kalastelua...Painoindeksi ei kerro mitään kun jojolaihduttelu on hävittänyt lihakset. Todellinen ylipaino on suurempi.
Olen myös 85-kiloinen ja päättänyt, etten laihduta enää koskaan. Olen sen joitain kertoja tehnyt, huonolla lopputuloksella. Silti inbodyn mukaan lihasmassa on enemmän kuin normaali vaihteluväli ja ilmoittaa ihannepainoksi 72 kg. Pituus 168.
Paras tapa laihtua on painoharjoittelu ja proteiinipitoinen dieetti.
Rasvaa siis palaa - ei itse harjoittelussa - vaan levon aikana jos dieetti on sopiva.
Vierailija kirjoitti:
Tee itsellesi (tai pyydä ravitsemusneuvojaa tememään) itsellesi terveellinen ruokavalio, jota noudatat. Ja sitten vaan noudatat. Ei se sen vaikeampaa ole.
Sain neuvoja ja ohjeita. Olin seurannassa ja noudatin. Seitsemän viikon tulos että laihduin 35grammaa. Motivoiko? Ei.
Tässä tilanteessa oleville, eli lievä ylipaino, pakko sanoa että olkaa varovaisia. Itselläni ja monella muulla kun on käynyt bniin, että yritys tarttua pikaisesti ns. alkavaan paino-ongelmaan rajuin keinoin johtaa syömiskäyttäytymisen sekoamiseen ja lopulta todella isoksi lihomiseen. Minulla tarkoitus oli pudottaa nopeasti 5 kg nutriletteilla, kun paino oli pari kiloa normaalipainon ylärajan yli. Ja sen jälkeen jatkaa syömistä kuten ennen paino-ongelmaa. Muttta minulle puhkesi ahmimishäiriö ja nyt 5 vuotta myöhemmin painan 100 kg.
kuka sitä ruokaa sun suuhun tunkee ja pakottaa nielemään?
Noiden neuvojien "terveellinen" ruokavalio ei kuitenkaan auta laihtumaan.