Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen jo luovuttanut! En tule ikinä laihtumaan.

Vierailija
06.01.2020 |

Tulen aina olemaan läski punkero jolla mahamakkaroita ja selkäläskit. Onneks aika hyvin saa peitettyä isoilla yläosilla.
Pituutta 178cm ja painoa 85kg.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.dietdoctor.com

Älä vielä luovuta. Kokeile tuota sivustoa, jos siitä olisi sinulle apua <3

Vierailija
2/27 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sun pitäisi laihtua? Ketä varten? Mitä jos vaan alkaisit nauttia elämästäsi, ja keskittyisit siihen, että sulla on terve ja hyvä olo? 

Elämä on lopulta aika lyhyt, ja sen tuhlaaminen itsevihaan on äärimmäisen surullista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on siinä, että laihdutat.

Älä laihduta, vaan tee se, mitä täällä kaikki hokee, eli muuta elämäntyyli.

Pienennä annoksia, juo paljon vettä, syö paljon kuituja, hanki lihaksia, kävele paljon.

Vierailija
4/27 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet luovuttanut? Jos itse haluat pudottaa painoa, onnistut siinä kyllä. Olen itse sairaanloisen lihava ja saanut nyt 25 kg pudotettua ihan ilman mitään erikoisia dieettejä. Jos minäkin onnistut, niin onnistut sinäkin.

Vierailija
5/27 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet luovuttanut? Jos itse haluat pudottaa painoa, onnistut siinä kyllä. Olen itse sairaanloisen lihava ja saanut nyt 25 kg pudotettua ihan ilman mitään erikoisia dieettejä. Jos minäkin onnistut, niin onnistut sinäkin.

En sano tätä mitenkään ilkeydellä, mutta sinulla on luultavasti ollut enemmän helposti korjattavia kohtia ruokavaliossasi kuin lievästi ylipainoisella ap:lla.

Vierailija
6/27 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämässä nyt vaan pitää tehdä töitä saavuttaakseen asioita. Ihan sama onko tavoitteena maisterin tutkinto, treenattu keho tai oma koti. Mikään ei tule tyhjästä. Kaiken eteen joutuu määrätietoisesti tekemään työtä.

Vierailija
7/27 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En sano tätä mitenkään ilkeydellä, mutta sinulla on luultavasti ollut enemmän helposti korjattavia kohtia ruokavaliossasi kuin lievästi ylipainoisella ap:lla.

Tämä on varmasti totta. Mutta toisaalta ihmiselle, joka on "elänyt vain syödäkseen", on elintapojen muutos todella radikaali, sillä elämässä täytyy muuttaa aivan kaikki. Usein taustalla on myös suuria muita läpi käytäviä asioita, siis syyt syömisen taustalla täytyy selvittää. Suuresti ylipainoisen laihdutus vaatii myös melkoisesti sitoutumista, sillä tavoitepainoa ei saavuteta muutamassa kuukaudessa, vaan työtä täytyy tehdä ainakin pari vuotta. Suurin osa lannistuu matkalla, sillä matka on niin pitkä ja työ tuntuu välillä toivottomalta. Mm. näistä syistä en sanoisi, että sairaanloisen on mitenkään helpompi laihduttaa.

Vierailija
8/27 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se pakko ole jos ei nappaa.

Parempi se on hyväksyä läskinsä kuin hakata jatkuvasti päätä seinään, arvostan.

Jos oot harrastanut kitudieettejä ja pilannut aineenvaihduntasi niillä, niin ne kilot voi alkaa karisemaan itsestään jossain vaiheessa kun olet pitemmän aikaa syönyt tarpeen mukaan ja antanut kehollesi kaiken tarvitsemansa.

Vierailija
9/27 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on varmasti totta. Mutta toisaalta ihmiselle, joka on "elänyt vain syödäkseen", on elintapojen muutos todella radikaali, sillä elämässä täytyy muuttaa aivan kaikki. Usein taustalla on myös suuria muita läpi käytäviä asioita, siis syyt syömisen taustalla täytyy selvittää. Suuresti ylipainoisen laihdutus vaatii myös melkoisesti sitoutumista, sillä tavoitepainoa ei saavuteta muutamassa kuukaudessa, vaan työtä täytyy tehdä ainakin pari vuotta. Suurin osa lannistuu matkalla, sillä matka on niin pitkä ja työ tuntuu välillä toivottomalta. Mm. näistä syistä en sanoisi, että sairaanloisen on mitenkään helpompi laihduttaa.

En sanonut, että laihduttaminen olisi asiana helpompaa vaan helpompaa löytää epäkohtia, jotka korjaamalla tapahtuu muutosta. Lisäksi on psykologisesti kaksi eri asiaa lähteä valtavaan elämänmuutokseen kuin tiputtamaan viittä, max kymmentä kiloa.

Vierailija
10/27 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen samoissa mitoissa kuin sinä, paitsi 8cm lyhyempi. Olen myös kokeillut kaikki dieetit. Mutta nyt minulla on tarpeeksi hyvä syy laihduttaa ja pysyä laihana. Kun sinulle vaan tulee mitta täyteen niin motivaatio kyllä löytyy sieltä. Itse olen nyt nutrilett kuurilla aluksi, sitten vähähiilihydraattista tai karppausta. Haluan olla taas samanlainen kuin nuorempana. Haluan olla taas 65-kiloinen eli 20 kg pois.

Vierailija
11/27 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on painoindeksin mukaan ylipainoa vain vajaa 6kg. Sinuna oisin tyytyväinen koska on ihan oikeasti lihavia joilla on vaikeaa pudottaa.

Vai oliko tää kehujen kalastelua...

Vierailija
12/27 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eihän se pakko ole jos ei nappaa."

Näinkö te ohjeistaisitte huonosti koulussa tai työelämässä menestyvää? Ihan samalla tavalla omasta kehosta huolehtiminen vaatii pitkäjänteistä työtä!

Vierailija
13/27 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettäs kehtaat kirjoitti:

Sulla on painoindeksin mukaan ylipainoa vain vajaa 6kg. Sinuna oisin tyytyväinen koska on ihan oikeasti lihavia joilla on vaikeaa pudottaa.

Jos huomaa ylimääräisiä kiloja karttuvan se yksi tai kaksi joka vuosi. Kannattaa ehdottomasti tehdä asialle jotain nyt, eikä sitten kymmenen vuoden kuluttua! Se kehitys ei meinaan itsestään siitä mihinkään käänny. Sitten sitä ollaan pulassa kun pitäisi kymmeniä kiloja karistaa pois. Terveysvaikutuksista puhumattakaan.

Vierailija
14/27 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettäs kehtaat kirjoitti:

Painoindeksi ei kerro mitään kun jojolaihduttelu on hävittänyt lihakset. Todellinen ylipaino on suurempi.

Vierailija
15/27 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän viittaa itseään sanoilla läski punkero jota en ymmärrä tuon kokoiselta.. hän ei ole läski punkero!

Vierailija
16/27 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En sanonut, että laihduttaminen olisi asiana helpompaa vaan helpompaa löytää epäkohtia, jotka korjaamalla tapahtuu muutosta. Lisäksi on psykologisesti kaksi eri asiaa lähteä valtavaan elämänmuutokseen kuin tiputtamaan viittä, max kymmentä kiloa.

Niin. Epäkohtia ruokavaliosta on helppo löytää, mutta itse laihduttaminen on aivan yhtä vaikeaa isolle ja vähän pienemmälle ihmiselle. Isolla ihmisellä on syömisen kanssa sellaisia ongelmia, joita normaalipainoisen tai sitä lähellä olevan vaikea ymmärtää. Epäkohtien tunnistaminen ei yksin auta mitään, sillä se työ (laihduttaminen) on se seikka, joka ratkaisee. Moni ylipainoinen tietää mikä on pielessä, mutta ei syystä tai toisesta saa asiaa etenemään käytännön tasolle.

Vierailija
17/27 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee itsellesi (tai pyydä ravitsemusneuvojaa tememään) itsellesi terveellinen ruokavalio, jota noudatat. Ja sitten vaan noudatat. Ei se sen vaikeampaa ole.

Vierailija
18/27 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Epäkohtia ruokavaliosta on helppo löytää, mutta itse laihduttaminen on aivan yhtä vaikeaa isolle ja vähän pienemmälle ihmiselle. Isolla ihmisellä on syömisen kanssa sellaisia ongelmia, joita normaalipainoisen tai sitä lähellä olevan vaikea ymmärtää. Epäkohtien tunnistaminen ei yksin auta mitään, sillä se työ (laihduttaminen) on se seikka, joka ratkaisee. Moni ylipainoinen tietää mikä on pielessä, mutta ei syystä tai toisesta saa asiaa etenemään käytännön tasolle.

Niin, täysin kaksi eri asiaa 60-80 -kiloisen laihdutus kuin yli satakiloisen. Harva 80-kiloinen on ongelmasyöppö.

Vierailija
19/27 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketogeeninen ruokavalio.

Vierailija
20/27 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettäs kehtaat kirjoitti:

Painoindeksi ei kerro mitään kun jojolaihduttelu on hävittänyt lihakset. Todellinen ylipaino on suurempi.

Olen myös 85-kiloinen ja päättänyt, etten laihduta enää koskaan. Olen sen joitain kertoja tehnyt, huonolla lopputuloksella. Silti inbodyn mukaan lihasmassa on enemmän kuin normaali vaihteluväli ja ilmoittaa ihannepainoksi 72 kg. Pituus 168.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän