Käyttävätkö lukiolaistytöt nahkakäsineitä?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Minä käytän nahkarukkasia.
Oletko lukiolaistyttö?
Mun lukiolaistyttö ei halunnut. Häntä jotenkin ahdistaa, että ne on turhaan eläimen nahkaa, vaikka muitakin materiaaleja olisi mahdollista ostaa.
Hän käyttää kyllä nahkakenkiä ja syö lihaa, vaikka se toisinaan häntä ahdistaakin.
Vierailija kirjoitti:
Mun lukiolaistyttö ei halunnut. Häntä jotenkin ahdistaa, että ne on turhaan eläimen nahkaa, vaikka muitakin materiaaleja olisi mahdollista ostaa.
Hän käyttää kyllä nahkakenkiä ja syö lihaa, vaikka se toisinaan häntä ahdistaakin.
Kannusta tytärtäsi käyttämään nahkakäsineitä, ne luovat naisellisen olemuksen tyttärellesi.
Tiiän yhen joka innostuu nahkahanskoista.
Taas tämä nahkakäsine kyselijä.
Mikä kumma vimma sulla on nahkakäsineisiin?
Käsihoito märällä nahkahanskalla... voittaa muuten pillun 6-0
Mä käytin aikoinaan ja vieläkin nahkasormikkaita just parhaita :)
Ai joku vetää niistä heti jotain päätelmiä. Jotkut rumat hiihtohanskat neonväreis noot..
Vierailija kirjoitti:
Mä käytin aikoinaan ja vieläkin nahkasormikkaita just parhaita :)
Ai joku vetää niistä heti jotain päätelmiä. Jotkut rumat hiihtohanskat neonväreis noot..
Niimpä, nahkasormikkaat ovat lisäksi paljon siistimmän näköiset :)
Minä laitankin sateella pyörräillessä käsiin ihan aidot kurarukkaset! Pienistä käsistä on joskus iloa, saa hyviä löytöjä lasten puolelta. Ne on kyl ihan huomaamattomat tummansiniset eikä ole mitään hassuja kuvia tai logoja.
Vierailija kirjoitti:
Minä laitankin sateella pyörräillessä käsiin ihan aidot kurarukkaset! Pienistä käsistä on joskus iloa, saa hyviä löytöjä lasten puolelta. Ne on kyl ihan huomaamattomat tummansiniset eikä ole mitään hassuja kuvia tai logoja.
Sama. Menee kätevästi pieneen myttyyn takin taskuun ja voi sitten pyörämatkan jatkaa matkaa alla olleissa neulesormikkaissa tai lapasissa,
Villa ja muista neulotuista hanskoista menee tuuli läpi eli ovat kylmiä.
Nahka hanskat kylmiä kovalla pakkasella .
Nahkarukkaset ovat kaiken parhaita .
Ostin kahdet rukkaset,
Toiset sopivat ja,toiset numeroa isommat että mahtuu tumput sisään
Minä käytän nahkarukkasia.