Mikä olisi sellainen yleinen hyvä kehu mikä tepsisi useimpiin naisiin?
Eli siis ravintolassa, kadulla tai työpaikalla sanottuna.
Kommentit (23)
Silmäsi loistavat kuin tähdet, saanko tarjota sinulle juotavaa?
Vierailija kirjoitti:
Määrittele "tepsiä".
Että lohkeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Määrittele "tepsiä".
Että lohkeaa.
Sellaista ei olekaan. Kaikki antaa, mutta kaikki ei vaan anna kaikille, ei edes suurin osa varsinkaan minkään kehun takia.
Geneerinen yksilöimätön kaikkiin uppoava yleiskehu joka 'tepsii' kehen tahansa vastantulijaan; jätä mieluummin väliin. Jos et viitsi tai pysty keksimään mitään aitoa kehuttavaa oikeasta kohtaamastasi yksilöstä, anna mieluummin olla.
Sulla on niin kauniit silmät, vaan miltä näyttää pöllönsilmä?
Tällä olen houkutellut naiset peppuseksiin
Vierailija kirjoitti:
Geneerinen yksilöimätön kaikkiin uppoava yleiskehu joka 'tepsii' kehen tahansa vastantulijaan; jätä mieluummin väliin. Jos et viitsi tai pysty keksimään mitään aitoa kehuttavaa oikeasta kohtaamastasi yksilöstä, anna mieluummin olla.
Tämä. AP, ongelmasi on se että et selkeästi edes halua oppia tutustumaan tapaamiisi naisiin sen vertaa, että voisit keksiä heistä jotain yksilöllistä sanottavaa. Ja usko pois, naiset huomaavat sen. Ei kukaan nainen halua olla joku irto-toosa jolle heitetään joku näppärä mitäänsanomaton kehu, jolla sitten lohkeaa kun automaatista painamalla.
Aloitus ja eka vastaus lienee samalta kirjoittajalta ja aloitus on tehty että saa kirjoittaa sen ekan vastauksen? Mutta jos ap kysyy tosissaan, huoh. On surullista miten pihalla ikisinkkumiehet on. Ei seksiä saa toista kehumalla. En ole varma pystyykö teille edes selittämään miksi. Aivoista puuttuu jotain palikoita joita ymmärrys edellyttäisi?
Olet erilainen kuin muut naiset.
Tämä eksän mukaan tehosi 75 % varmuudella.
Vierailija kirjoitti:
Sulla on niin kauniit silmät, vaan miltä näyttää pöllönsilmä?
Tällä olen houkutellut naiset peppuseksiin
No eikö kannattais suoraan pyytää toiselta mieheltä?
Kehu rumaa naista kauniiksi ja kaunista älykkääksi.
Joku erikoisempi mitä nainen ei osaa odottaa.
Itse kehun aina naisten jalkoja. Kaikki menee tyttömäisesti hämilleen ja sitten kihertää.
Hyää hanuria kuulee naiset sata kertaa illassa. Ei toimi kiinnostuksenherättäjänä.
Ei sellaista yleispätevää olekaan. Esimerkiksi itseäni on mahdotonta lähestyä millään kehulla, onelinerilla, läpällä. Puhutan heti kädelle, koska ei ole mun miestyyppiä.
Helpot toki erikseen, mutta tuskin niiden kanssa mitään vaikeaa tarvitsee heittääkään. Kun kerran ovat saman asian perässä kuin sinä niin peli on selvä.
Vierailija kirjoitti:
Joku erikoisempi mitä nainen ei osaa odottaa.
Itse kehun aina naisten jalkoja. Kaikki menee tyttömäisesti hämilleen ja sitten kihertää.
Hyää hanuria kuulee naiset sata kertaa illassa. Ei toimi kiinnostuksenherättäjänä.
Jos joku kehuisi mun jalkoja, ottaisin vitt*iluna. Paksut reidet, väärät sääret, paksut pohkeet ja lattajalat.
Se että pidät suusi kiinni, ellei ole mitään normaalia asiaa.
Mikä helvetin luulo miehillä/pojilla on, että heillä on oikeus kommentoida mitenkään esim naisten/tyttöjen ulkomuotoa. Sehän se aina on se mistä teillä kommentteja satelee.
Olivat ne kehuja tai haukkuja, samaa paskaa molemmat.
Pitäkää huoli omasta ruhostanne ja leipäläpi kiinni.😖
Sen tulisi olla henkilökohtaista ja aitoa. Ei mielistelyä. Tarkoita mitä sanot.
Oletpa tänään energisen oloinen
Taisit nukkua hyvin
Tuoksutpa hyvälle
En tuosta tiedä, mutta minä kehun aina sisutusmakua, vaikka en edes tiedä olenko exhoidon kodissa vai sitä edellisen, kun ksikki näyttävät samoilta ikeakodeilta. Tällä kuitenkin saa ja pääsee, niin miksi ei.
Vierailija kirjoitti:
Se että pidät suusi kiinni, ellei ole mitään normaalia asiaa.
Mikä helvetin luulo miehillä/pojilla on, että heillä on oikeus kommentoida mitenkään esim naisten/tyttöjen ulkomuotoa. Sehän se aina on se mistä teillä kommentteja satelee.
Olivat ne kehuja tai haukkuja, samaa paskaa molemmat.
Pitäkää huoli omasta ruhostanne ja leipäläpi kiinni.😖
Ihan sama luulo kuin naisilla on kommentoida miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Sen tulisi olla henkilökohtaista ja aitoa. Ei mielistelyä. Tarkoita mitä sanot.
Oletpa tänään energisen oloinen
Taisit nukkua hyvinTuoksutpa hyvälle
Jos sanot "oletpa tänään energisen oloinen" niin nainen ajattelee, että useimmiten pidät häntä jotenkin laiskan ja väsyneen oloisena.
Määrittele "tepsiä".