Mikä on liian lihava painoindeksi tai paino-pituus -suhde teille, joka ei enää mitenkään viehätä???
Jos painoindeksi 25 on normaalipainon ja lievän ylipainon raja... Niin onko esim. painoindeksi 27 ok?
En ole varma muistanko oikein (en jaksa googalta), mutta ehkä jossain painoindeksi 30 menee varsinainen lihavuuden raja.
Itse olen tällä hetkellä varmaan tuolla 27 tasolla :/ tiedän että vähän liikaa, syitä monia (suhden narsistisen alkoholin liikakäyttäjän kanssa, jonka seuraksi yritin aina ottaa myös että olisi edes jotenkin kivaa ja yhteyttä).
Mutta huomaan että nyt treffaillessa en pysty viehättymään niistä, joilla oikeasti lihavuutta.
Olen myös huomannut, että n. 10 kg yli oman (pituus - 100) alkaa olla raja. (Eli jos esim. itse olen 160cm ja paino 70 kg, on se rajoilla... tai jos mies 175 cm ja painaa 85 kg vielä ehkä ok mutta luulen että ne miehet jotka on tuntuneet ylilihavilta, on olleet tyyliin 175 cm ja 95-105 kg, en tiedä, kun eivät ole kertoneet painoaan.........)
Mulla siis valitettavasti tällä hetkellä tuon kaavan mukaan pituus - 90 (kun parempi olisi pituus - 100, tai pituus - 105). Silti joku kommentoi että ei mulla ainakaan ylipainoa ole... eli en ehkä ihan äkkiseltään näytä lihavalta. Tietty alasti sitten näkee etten nyt ihan hoikimmasta päästä ole enää kuitenkaan.