Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämäni meni pilalle miehen lyhyyden takia

Hanna91
05.01.2020 |

Eli mun yksi ehdoton vaatimus tulevasta miehestä on aina ollut, että hänen tulee vähintään 10 cm minua pidempi. Mielellään enemmän, 15-20. Tuntuu, että olen nyt rakastunut aivan väärään henkilöön ikään kuin vahingossa, sillä mittasimme nykyisen mieheni kanssa pituuseromme, joka oli vain 8,5 cm!! En voi sietää tätä, mutta en ehkä viitsi lopettaa suhdettakaan, sillä eihän asian pitäisi näin paljon vaivata. Vai pitäisikö? Onko vika vain minun korvieni välissä, sillä en tiedä pääsenkö asian yli. Toisinaan olen täysin valmis luopumaan mahdollisesta loppuelämän kumppanista, kun toisinaan nauran tyhmille vain näille ajatuksille.
Nyt lähdin pois hänen luotaan tekosyyn kera, sillä en halunnut kertoa hänen olevan liian lyhyt. Itken yksin bussissa.
Kaipaan tukea.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos elämä on mennyt peruuttamattomasti pilalle, lienee vaihtoehtoina joko kitkuttaa hampaat irvessä loppuun saakka, tai sitten armollisesti päästää itsensä päiviltä.

Vierailija
2/9 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskiajalla oli käytössä sellaisia venytyspenkkejä. No, niissä kyllä nivelet paukkuivat, että pituudella on hintansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan ap sinä lyhentää itseäsi. Vaikka kaulan kohdalta. Sitten luulisi miehen olevan riittävän pitkä sinulle.

Vierailija
4/9 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimuksen mukaan onnellisimpia ovat parit, joiden pituusero on 9cm!

Vierailija
5/9 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sinua voitaisiin vähän lyhentää? Vaikka säärestä muutama sentti pois. Kaikella on hintansa ja näin tuon pituuseron saisi kuntoon.

Vierailija
6/9 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä tuo sika, kyllä sulla on oikeus mieheen, josta muutkin naiset tappelevat.

Vierailija
7/9 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kukaan viitsii kirjoittaa näin typerä provoja? Eikö oikeesti ole mitään muuta tekemistä?

Vierailija
8/9 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on tuttu mies. Sama mies oli tossa toisessa aloituksessa, söi räkää😂

Vierailija
9/9 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita miehen jalkapohjiin muutama kerros kalustehuopaa. Sillä tavalla saa lisää pituutta ja bonuksena mies askeltaa kuin kissa hiipiessään yöllä jääkaapille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän