Neljäs raskaus, ensimmäinen jossa pahoinvointia. 3 poikaa
Voiko eri raskaudet olla tässä suhteessa erilaisia? Vai voisiko enteillä tyttöä?
Usein syödessä äklöttää ja jää syöminen sitten siihen. Aiemmissa raskauksissa ei mitään pahoinvointia.
Toivottavasti ei ainakaan kaksoisraskautta meinaa
Kommentit (9)
Itsellä vähiten pahoinvointia ja eniten pahoinvointia poikaraskauksissa. Tyttö siitä väliltä. Tuskin riippuu vauvan sukupuolesta.
Äidilläni oli noin, että tytöstä eli minusta voi todella pahoin raskauden alussa. Isoveljieni kohdalla ei näin ollut.
En voinut pahoin kummankaan raskauden aikana. Poika ja tyttö. Että ei kannata sen varaan laskea.
Tyttöraskaudet 2 kpl aiheuttivat itsellenikin enemmän pahoinvointia kuin 1 kpl poikaraskaus :)
Itsellä 4 tyttöä ja jokaisessa järkyttävä pahonvointi.
Mutta se pahonvointi on kehon reaktio raskaushormonille, eli ennemmin sinuna miettisin olisko tällä kertaa kaksoset = enemmän hormonia, kun kroppa reagoi voimakkaammin kuin ennen😄
1. tyttö ja oksensin kerran rv 11
2. poika ja oksensin päivittäin 5-15 kertaa rv 6-14
3. tyttö ja oksensin päivittäin 20-40 kertaa rv 5-18.
Kolmannella kerralla olin varma että tulee ainakin neljä poikaa... :x
MInulle taas on selitetty että kaikki mahdolliset raskausvaivat (myös pahoinvointi) tuppaa pahenemaan sen myötä mitä useampi raskaus on takana. Se voisi selittää miksi neljännessä on pahoinvointia vaikka aiemmin päässyt vähällä. Itselläni oli ekasta pahoinvointia, ja toisesta pahoinvoinnin määrä tuplaantui. Eka oli poika, toka tyttö, mutta en usko tosissaan että keho jotenkin reagoisi kovin eri tavalla tyttö tai poikaraskauteen.
Minulla kaksi tyttöä, ensimmäistä odottaessa oksensin kolme eka kuukautta ja toista odottaessa en kertaakaan. Se siitä uskomuksesta....
Oman kokemukseni mukaan tyttöraskauksissa todellakin enemmän pahoinvointia kuin poikaraskauksissa.