Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epäilen että eräs mies yrittää iskeä minua. Miten näytän vihreää valoa?

Vierailija
05.01.2020 |

En halua missata tilaisuutta.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyydä apua jossain, ihan missä tahansa, mikä ei ole aivan ylettömän työlästä. Väitä sen jälkeen, että et olisi itse osannut/jaksanut/ylettynyt ( vaikka oikeasti olisit). Sitten osoita kovasti kiitollisuutta saniin ja ystävällisin teoin.

Minua ei ainakaan ole yksikään mies ruvennut auttamaan hyvää hyvyyttään. Eikä usein myös senkään jälkeen kun seksiäkin on jo ollut.

Ööö, jos mies ei auta sua pyydettäessä niin etsi parempia miehiä. Auttamisen ilo kertoo ihmisestä ihan älyttömän paljon.

(Ja ennen kuin miesasiamieskaarti älähtää niin itse naisena autan aina ja kaikkia lähipiirissäni ihan pyytämättä. Myös mua autetaan. Kuuluu peruskäytöstapoihin.)

Aloittaja: et tarvitse mitään valoja, kerro sille. Pyydä ulos. Tee aloite.

Naiset ovat usein jotakin vailla ja autan mielelläni. Se mikä minua ihmetyttää, miksi he eivät ota itse selvää asioista ja tee. Ymmärrän monia miehiä, koska olen rakennuksella töissä ja osaan paljon ns miestentöitä. Nykyään in internet ja siellä tieto ja videot miten tehdään, niin miksi silti pitää pyytää apua esim hyllyn ripustamiseen, laiskuuttako? N46

Jos heillä ei ole välineitä? Itse joudun just tuollaisessa pyytämään kaverin laittamaan, koska en omista minkäänlaista porakonetta. Ehkä sellaisen voisi ostaa, mutta toisaalta kun tarvitsen hyllyn seinälle tms ehkä viiden vuoden välein, niin miksi pitäisi olla oma pora sitä varten kaapissa odottamassa.

Itse taas olen se, joka fiksaa kaikkien tietokoneet ja muut laitteet. Kukin osaamisensa mukaan. :)

Niitä välineitä saa kaupasta ja myös vuokrattua, kuten minä teen. Tätä juuri tarkoitan, että ei viitsitä tehdä itse mitään, vaan on helpompi pyytää apua.

Minä taas en näe tuota laiskuutena. En ymmärrä, miksi pitäisi omistaa väline, jota juuri koskaan ei tarvitse ja jonka joku lähipiirissä jo omistaa? En satunnaisia ompelutöitäkään varten näe mitään pointtia hankkia omaa ompelukonetta, pyydän että kaveri tekee. Sitten kun kaveri tarvitsee minun apuani jossakin asiassa, hän pyytää tai tarjoudun jopa oma-alotteisesti.

Sanoin jo että lainaa tai vuokraa, näin välttyy omistamiselta. Minä vuokraan kun tarvitsen jotakin, tästä tietenkin aiheutuu vaivaa. Tuo hankinta-argumentti on juuri laiskan selittelyä, miksi en tee sitä ja tätä.

Minä en tosiaankaan pilaa betoniseiniä porailemalla harjoituksellisesti siihen reikiä. Palkkaan sitten ammattilaisen jos joku mies ei auta.

Ehkä sinä sitten käyt laittamassa miehelle ruokaa, vaikka sen ruoan nyt jokainen osaa tehdäkkin. Ammattilainen on hyvä idea, koska hän saa tästä sinun laiskuudestasi korvauksen.

Mitäpä kuvittelisit vuokranantajan sanovan jos pilaan vuokrahuoneiston seinät porailemalla sinne tänne ja tekevän itse vesiremontit, koska ”kyllä nää voi tehdä kun katsoo YouTubesta”. Onneksi minulla on miehiä aina auttamassa.

Sitä samaa kun joku saa rasvapalon aikaan keittiössä ja menee sammuttamaan sitä vedellä tai vesivahingon sammumalla suihkun lattiakaivon päälle. Itseasiassa noista se vuokranantaja voi sanoa vähän pahemminkin. Seinän korjaus ei ole vaikeaa ja se on halpaa. Jos nyt toista viikkoa reität seinää, niin se on tyhmyyttä, samoin kuin metallisten esineiden laittaminen mikroon.

Vierailija
42/42 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

dsff

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän